برنامه ویندوز برای آیفون، آیپد، مک و رایانه‌های شخصی منتشر شد
- تکنولوژی

برنامه ویندوز برای آیفون، آیپد، مک و رایانه‌های شخصی انتشار شد


مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی تحت گفتن Windows App برای macOS ،iPadOS ،iOS، ویندوز و مرورگرهای وب به وجود اورده است. با پشتیبانی این برنامه می‌توانید یک نسخه از ویندوز را توسط فناوری ابری روی آیفون، آیپد، مک رایانه شخصی یا مرورگر خود اجرا کنید. یقیناً برنامه ویندوز اکنون فقط برای حساب‌های تجاری قابل دسترس است.

همانطور که مایکروسافت درمورد Windows App توضیح می‌دهد، این برنامه از طریق سیستم‌های Azure Virtual Desktop، ویندوز ۳۶۵، Microsoft Dev Box و رایانه‌های شخصی ریموت، کاربران را به‌طور ایمن به دستگاه‌ها و برنامه‌های ویندوز متصل می‌کند. از Windows App می‌توان روی انواع مختلفی از دستگاه‌ها در شکل‌های متفاوت همانند رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ منفعت گیری کرد. این چنین این برنامه اکنون به‌صورت پیش‌نمایش برای همه پلتفرم‌های ذکر‌شده به جز اندروید انتشار‌شده است.

مسئله قابل ذکر فرد دیگر که در ابتدای نوشته به آن اشاره کردیم این است که فقط حساب‌های تجاری مایکروسافت اکنون به برنامه ویندوز دسترسی دارند، اما به گمان زیادً نسخه نهایی آن برای مصرف‌کنندگان نیز در دسترس قرار بگیرد.

ادامه مطلب
ایلان ماسک حسرت می‌خورد که بخشی از OpenAI نیست

برنامه های مایکروسافت برای ویندوز

برنامه ویندوز برای آیفون، آیپد، مک و رایانه‌های شخصی انتشار شد ۴

مایکروسافت از چندین دهه قبل برنامه‌های شبیهی برای اتصال به رایانه‌های شخصی از راه دور داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه Remote Desktop Connection اشاره کرد. ساخت برنامه‌ای با گفتن «Windows App» به گمان زیادً یک تصمیم شگفت از سوی غول ردموندی است که می‌تواند به برنامه‌های آن در عرصه انتقال کامل ویندوز به فضای ابری ربط داشته باشد.

«پانوس پانای»، رئیس اسبق سرفیس و ویندوز در ماه سپتامبر مایکروسافت را به مقصد آمازون ترک کرد و ردموندی‌ها از آن زمان یک تیم تازه متمرکز بر وب برای ویندوز تشکیل کرده‌اند. این تیم تازه که «ویندوز و ازمایش ها وب» نام دارد انگارً تا حد بسیاری بر ساخت سرویس‌های وب مبتنی بر هوش مصنوعی برای ویندوز متمرکز شده‌اند. تا بحال ناظر چندین قابلیت هوش مصنوعی در ویندوز ۱۱ بوده‌ایم که از آن‌ها می‌توان به Copilot اشاره کرد.

ادامه مطلب
در مریخ سنگ‌هایی همانند به «پاپ‌کورن» کشف شد! + عکس_به رنگ صبح

در جریان دادگاه بین کمیسیون فدرال تجارت و مایکروسافت، اظهار شده می بود که این شرکت می‌خواهد ویندوز را برای مصرف‌کنندگان نیز کاملاً به فضای ابری منتقل کند، کاری که قبلاً با ویندوز ۳۶۵ برای کسب‌و‌کارها انجام داده می بود.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها