اینستاگرام روی ویژگی جدیدی به نام My Week برای استوری‌ها کار می‌کند
- کسب وکار

اینستاگرام روی ویژگی جدیدی به نام My Week برای استوری‌ها کار می‌کند


به‌نظر می‌رسد که اینستاگرام درحال کار روی چند ویژگی تازه است که به گمان زیادً توانایی کلی کاربر را بهتر می‌کند. این شبکه اجتماعی انگارً روی یک ویژگی تازه به نام My Week یا «هفته من» کار می‌کند که در آن استوری‌ها به زمان هفت‌ روز در پروفایل شما باقی می‌همانند. با آنکه جزئیات چندانی از این ویژگی انتشار نشده است، به‌نظر می‌رسد که این ویژگی کاربردهای گوناگونی داشته باشد.

بر پایه اظهار یک منبع آگاه، اینستاگرام قرار است یک ویژگی تازه به نام «هفته من» یا My Week معارفه کند که برای افرادی که در این پلتفرم فعالیت بسیاری دارند، مناسب است. همان گونه که از نام این ویژگی‌ پیداست، هنگامی استوری خود را در حالت «هفته من» انتشار کنید، استوری به زمان یک هفته قابل مشاهده خواهد می بود. این چنین این ویژگی امکان حذف استوری هفتگی خود یا حتی اضافه‌کردن استوری به این قسمت را فراهم می‌کند.

ویژگی هفته من در اینستاگرام

اکنون این ویژگی تا این مدت برای عموم در دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد که انتشار کردن عمومی آن زمان‌بر باشد. با‌این‌حال، این ویژگی می‌تواند برای تعداد بسیاری از کاربران سودمند باشد. هفته من می‌تواند به دلایل بسیاری مورد منفعت گیری قرار گیرد؛ ازجمله در مواقعی که یک اتفاقات خاص همانند همایش، نمایشگاه یا دوره‌های آموزشی یک هفته به طول می‌انجامد، این ویژگی می‌تواند در همه زمان فعال باشد و اتفاقات را پوشش دهد. این چنین برای افرادی که اهل سفر می باشند و ترجیح خواهند داد زندگی خود را روی پلتفرم مستند کنند، این ویژگی می‌تواند عالی و کاربردی باشد. یقیناً تا این مدت جزئیات بسیاری از این قابلیت انتشار نشده است و به گمان زیادً قابلیت‌های فرد دیگر نیز داشته باشد.

ادامه مطلب
رابرت داونی جونیور – از حکم زندان تا جایزه اسکار_به رنگ صبح

متا به‌طور معمول تعداد بسیاری از ویژگی‌های اینستاگرام را به‌صورت هم‌زمان آزمایش می‌کند و بر پایه اطلاعات تازه، امکان پذیر مدتی طول بکشد تا این ویژگی به نسخه بتا یا نسخه مهم برنامه راه اشکار کند.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها