اینستاگرام تردز سرانجام در اتحادیه اروپا منتشر شد
- تکنولوژی

اینستاگرام تردز سرانجام در اتحادیه اروپا انتشار شد


اغاز این هفته بر پایه شمارش معکوس بدون عنوانی که به وب‌سایت Threads اضافه شده می بود، حرف های شد که اینستاگرام تردز انگارً پنجشنبه برای کاربران اتحادیه اروپا انتشار می‌بشود. اکنون شبکه‌اجتماعی اینستاگرام تردز که متا آن را پنج ماه پیش به‌گفتن رقیب توییتر راه‌اندازی کرده می بود، سرانجام در دسترس کاربران اتحادیه اروپا قرار گرفته است.

بر پایه گزارش‌های منتشرشده، کاربران اتحادیه اروپا اکنون به نسخه وب اینستاگرام تردز دسترسی اشکار کرده‌اند و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS این شبکه اجتماعی تا این مدت برای افراد بسیاری در دسترس قرار نگرفته است.مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا این خبر را در تردز خبرداد و نوشت:

«امروز ما Threads را در دسترس کشورهای بیشتری در اروپا قرار می‌دهیم. به همه خوش‌آمد می‌گویم.»

علاوه بر این، متا به کاربران اتحادیه اروپا این امکان را نیز داده است تا بدون نیاز به پروفایل از Threads بازدید کنند. یقیناً در این شرایط نمی‌توان پست جدیدی ارسال کرد یا با محتوای دیگران تعامل داشت.

ادامه مطلب
اینستاگرام قابلیت ویرایش مطلب‌های دایرکت را برای همه کاربران فعال کرد
آخرین مطالب
1702613559 466 اینستاگرام تردز سرانجام در اتحادیه اروپا انتشار شد.webp

علت تأخیر در اراعه تردز برای اتحادیه اروپا

علت مهم راه‌اندازی دیرهنگام شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز در اتحادیه اروپا به گمان زیادً قانون بازارهای دیجیتال (DMA) منطقه بوده است که شرکت‌‌های بزرگ فناوری از آن انتقاد کرده‌اند. هرچند غول فناوری مستقیماً به این نوشته اشاره نکرده است اما «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت ورج علت این تأخیر را پیچیدگی‌های پیروی از قوانینی اظهار کرده که سال آینده اجرا خواهد شد. شرکت‌هایی همانند متا که پلتفرم‌های آن بر پایه قانون DMA به‌گفتن «دروازه‌دار» تعیین شده است، تا مارس ۲۰۲۴ زمان دارند که از الزامات آن پیروی کنند.

ادامه مطلب
اولین سیاره فراخورشیدی، 51 پگاسی بی، کشف شد

تردز در زمان راه‌اندازی وابستگی کاملی به اینستاگرام داشت و کاربران می‌توانستند از طریق حساب اینستاگرام خود در آن ثبت‌نام کنند و این چنین همه فالوورهای خود را جستوجو کنند. هرچند این کار علتشد که تردز در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند، اما این نگرانی را به وجود آورد که متا امکان پذیر قوانین DMA را نقض کرده باشد.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها