اینستاگرام از قالب‌های قابل‌شخصی‌سازی برای Add Yours در استوری‌ها رونمایی کرد
- تکنولوژی

اینستاگرام از قالب‌های قابل‌شخصی‌سازی برای Add Yours در استوری‌ها رونمایی کرد


اکنون می‌توانید با پین‌کردن گیف، متن و تصاویر خود در استوری، یک قالب یا تمپلیت مخصوص Add Yours برای خودتان بسازید. این چنین با اضافه‌کردن برچسب Add Yours به استوری، جستوجو‌کنندگان شما نیز می‌توانند از قالب شما منفعت گیری کنند و آن را در استوری خود تحول دهند.

بر پایه گزارشی تازه، اینستاگرام از قابلیت شخصی‌سازی تازه خود خبر داد. برای تشکیل یک قالب تازه، ابتدا به استوری خود متن، عکس یا گیف‌ اضافه کنید. سپس، به قسمت برچسب‌ یا استیکرها بروید و Add Yours templates را انتخاب کنید. بعد از آن، عناصری همانند متن، تصاویر و گیف را که می‌خواهید در قالب قرار دهید، تعیین کنید. آن‌گاه قالب شما ثبت می‌بشود و اکنون با انتشار کردن استوری، هنگامی که دیگر کاربران روی Add Yours در استوری شما کلیک کنند می‌توانند به قالب شما دسترسی داشته باشند و عناصر موردنظرشان را به آن اضافه کنند.

ادامه مطلب
اپل انگارً می‌خواهد ظرفیت تشکیل تراشه‌های 2 نانومتری TSMC به‌دست آورد_به رنگ صبح

شخصی‌سازی قالب‌های استوری و برچسب Add Yours

اینستاگرام از قالب‌های قابل‌شخصی‌سازی برای Add Yours در استوری‌ها رونمایی کرد ۴

برای منفعت گیری از قالب‌های استوری دیگر کاربران، کافی است روی گزینه Add Yours استوری آن‌ها کلیک کنید. سپس پنجره استوری و دوربین برای شما باز می‌بشود و می‌توانید همه عناصر استوری کاربر قبلی را ببینید. شما می‌توانید این عناصر را تحول دهید و یا موارد فرد دیگر به آن اضافه کنید. این چنین با کلیک‌کردن روی پرفایل افراد قبلی در Add Yours، می‌توانید ببینید چه افرادی چه عناصری به این قالب اضافه کرده‌اند.

برچسب تعاملی Add Yours در سال ۲۰۲۱ معارفه شد و به شما این امکان را می‌دهد که به خواست دیگر کاربران برای ارسال استوری با نوشته تعیین‌شده جواب دهید. بسته به فعالیت و علاقه خود، می‌توانید با اضافه‌کردن این برچسب، از دیگر کاربران هم بخواهید توانایی‌های شبیه خود را استوری کنند.

ادامه مطلب
وسترن دیجیتال درایوهای 24 ترابایتی CMR و 28 ترابایتی SMR را معارفه کرد
آخرین مطالب

چند روز پیش، اینستاگرام قابلیت تحول بعد‌عرصه استوری‌ها با پشتیبانی هوش‌مصنوعی را نیز در دسترس قرار داد. با این قابلیت شما می‌توانید بعد‌عرصه را از سوژه عکس جدا کنید و با دستورات متنی، بعد‌عرصه فرد دیگر را جانشین کنید.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها