تولید اپل ویژن پرو برای عرضه در ماه فوریه با تمام سرعت در حال انجام است
- تکنولوژی

تشکیل اپل ویژن پرو برای اراعه در ماه فوریه با همه شدت در حال انجام است


بعد از «مینگ-چی کو»، اکنون بلومبرگ نیز در گزارش جدیدی اظهار کرده که اپل درحال افزایش تشکیل هدست ویژن پرو است و تصمیم دارد اولین واحدهای آن را تا آخر ژانویه آماده کند. این چنین زمان برنامه‌ریزی‌شده غول فناوری برای اراعه این هدست ماه فوریه اظهار‌ شده‌ است.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در گزارشی می‌نویسد که تشکیل ویژ‌ن پرو در کارخانه‌های مستقر در چین اپل «با شدت همه درحال اجراست» و برای چندین هفته درحال ادامه‌ اشکار کردن است. او می‌نویسد:

«تشکیل هدست تازه با شدت همه توسط کارخانه‌های چین درحال انجام است و به حرف های افرادی که خواستند نامشان به علت محرمانه‌بودن اطلاعات آشکار نشود، برای چند هفته ادامه داشته است. به حرف های منبع های، مقصد این است که واحدهای محدودی تا آخر ژانویه برای مشتریان آماده بشود و اولین اراعه به خرده‌فروشی‌ها برای ماه سپس آن برنامه‌ریزی‌شده‌ است.»

برنامه‌های اپل برای اراعه هدست ویژن پرو

تشکیل اپل ویژن پرو برای اراعه در ماه فوریه با همه شدت در حال انجام است ۴

در گزارش بلومبرگ این چنین به راه‌هایی اشاره شده است که اپل از طریق آن‌ها می‌خواهد مسیر اراعه ویژن پرو را برای خود هموار کند. ازجمله این برنامه‌ها به دعوت از کارمندان خرده‌فروشی‌ها برای آموزش دستگاه، آماده‌سازی فروشگاه‌ها برای نسخه‌های آزمایشی و تشویق گسترش‌دهندگان به آماده‌کردن برنامه‌های visionOS اشاره شده است.

ادامه مطلب
آئودی RS6 E-Tron، آنچه در رابطه این ابر سدان برقی 805 اسب‌بخاری می‌دانیم_به رنگ صبح
آخرین مطالب

یقیناً گرمن در گزارش خود اشاره می‌کند که «مانع ها تشکیل لحظه‌ آخری یا دیگر مشکلات» می‌تواند برنامه‌های اپل را تحول دهد. بااین‌حال، غول سازنده آیفون اکنون مقصد مشخصی دارد و در مسیر رسیدن به آن است.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر نقل محصولات اپل، نیز اخیراً در گزارش فرد دیگر از هدست اپل ویژن پرو به‌گفتن با اهمیت ترین محصول اپل برای سال ۲۰۲۴ یاد کرد و او گفت که نزدیک به ۵۰۰ هزار کاربر می‌توانند هدست اپل ویژ‌ن پر‌و را در سال ۲۰۲۴ خریداری کنند. این چنین وی اشاره کرده می بود که با توانایی کاربری خوب و مثبتی که این هدست تشکیل خواهد کرد، به گمان زیادً مقدار تقاضا در بازار نیز افزایش اشکار می‌کند.

ادامه مطلب
برندگان مسابقه طراحی اپل برای سال 2024 اظهار شدند_به رنگ صبح



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها