تصاویر واقعی جدیدی از شیائومی 14 اولترا فاش شد
- تکنولوژی

تصاویر واقعی جدیدی از شیائومی ۱۴ اولترا آشکار شد


تلفنهای شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو چند ماه قبل معارفه شدند و غول چینی اکنون در حال آماده‌شدن برای معارفه نسخه او‌لترا این سری است. در حالی که شیائومی تا این مدت وجود این دستگاه را به‌طور رسمی اظهار نکرده است، تصاویر جدیدی منتشرشده که انگارً شیائومی ۱۴ اولترا را نشان خواهند داد.

این تصاویر که به گمان زیادً در طول آزمایش اولیه دوربین‌های دستگاه گرفته شده‌اند، گوشی را در حالی نشان خواهند داد که درون یک قاب محافظ قرار گرفته است. به همین خاطر، طراحی کلی دستگاه چندان قابل تشخیص نیست، اما یک ماژول قابل‌دقت دوربین با لنز پریسکوپ در سمت راست پایین آن به گمان زیادً وجود خواهد داشت.

تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا

این چنین در این تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا در کنار شیائو‌می ۱۴ پرو و ویوو ایکس ۱۰۰ پرو دیده می‌بشود که می‌توان آن‌ها را نظر ظاهری تا حدودی با یکدیگر قیاس کرد. علاوه بر ویژگی‌های قابل‌مشاهده، دلنشین‌ترین جزئیات مربوط به این عکس‌ها روی برچسب سفید پنل پشتی دستگاه قابل مشاهده است.

ادامه مطلب
شیائومی رسماً از گوشی مقرون‌به‌صرفه ردمی 13C رونمایی کرد + مشخصات و قیمت

روی این برچسب علامت‌های N1 ،P2 و EU دیده می‌بشود که هرکدام سرنخ‌های مرموزی را اراعه می‌کنند. مطابق حرف های شیائومی، N1 با شماره مدل موردانتظار برای پرچمدار لایکا (Leica) مطابقت دارد و این گمان را تحکیم می‌کند که این دستگاه می‌تواند شیائومی ۱۴ اولترا باشد. P2 مشخص می کند که ناظر یک نمونه اولیه هستیم، در حالی که EU به نسخه جهانی گوشی اشاره دارد که برای بازارهای اروپایی در نظر گرفته شده است.

در حالی که ماژول دوربین تا حد بسیاری مخفی شده است، می‌توان انتظار طراحی گرد آشنا با چهار لنز را در این دستگاه داشت.

1704628085 849 تصاویر واقعی جدیدی از شیائومی 14 اولترا آشکار شد.webp
1704628085 224 تصاویر واقعی جدیدی از شیائومی 14 اولترا آشکار شد.webp

بر پایه اطلاعاتی که توسط منبع آگاهی به‌نام Digital Chat Station اظهار شده می بود، شیائومی ۱۴ اولترا دارای سنسور مهم ۵۰ مگاپیکسلی (سونی LYT 900 با OIS) با دیافراگم متغیر خواهد می بود. در کنار سنسور مهم، یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی دیگر و یک لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی نیز به گمان زیادً وجود خواهد داشت.

ادامه مطلب
راهنمای مسافران کهکشان به کتابفروشی‌ها می‌رسد

انتظار می‌رود شیائومی ۱‌۴ او‌لترا همراه با سری پد ۷ شیائومی در آوریل ۲۰۲۴ (فروردین-اردیبهشت ۱۴۰۳) معارفه بشود.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها