صندوق اثرگذاری اجتماعی کران روی کسب‎‌وکار سیمرغ سرمایه‌‎گذاری کرد
- تکنولوژی

صندوق اثرگذاری اجتماعی کران روی کسب‎‌وکار سیمرغ اندوخته‌‎گذاری کرد


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

شرکت سیستم های منبع های انسانی سیمرغ از اولین راند جذب اندوخته خود از صندوق اثرگذاری اجتماعی کران خبر داد.
صندوق اثرگذاری اجتماعی کران یکی از اولین صندوق‎‌های اندوخته‎‌گذاری اثرگذار (Impact Investing Fund) در ایران است. این صندوق که در راستای اندوخته‏‌گذاری اثربخش اجتماعی تأسیس شده است، دقت اختصاصی بر اکوسیستم نوآوری داشته و بر حوزه‎‌هایی همانند تجارت الکترونیک، فناوری منبع های انسانی و سلامت دیجیتال تمرکز نموده است.
سیمرغ دومین اندوخته‌‎گذاری صندوق اثرگذاری اجتماعی کران در حوزه فناوری منبع های انسانی است؛ این مجموعه سابقاً روی شرکت ایران‎تلنت در حوزه کاریابی و استخدام نیز اندوخته‎‌گذاری نموده است.
سیمرغ یکی از بزرگترین شرکت‌های نرم‎‌ا‌فزاری در حوزه فناوری منبع های انسانی است که بر پایه یک استاندارد گسترش داده‎‌شده منطبق بر بازار ایران، جهت مدیریت کارکرد کامل، جبران خدمات جامع، ارتقا افقی و گرید شخصی، گریدینگ شغلی، آموزش و یادگیری، مدیریت استعدادها و جانشین پروری و برسی فرآیندها و نگرش‌‎های منبع های انسانی راهکارهای مختلفی را گسترش داده است که تبدیل افزایش منفعت‌‎وری منبع های انسانی درسازمان‎‌ها می‏‌گردد.
مجموعه سیمرغ در زمان زمان کم وجود خود در بازار، توانسته است مشتریان سازمانی بزرگی را جذب نماید؛ به حرف های مجید فاضلی، مدیرعامل سیمرغ، “نرم‎افزار سیمرغ از استانداردی به نام ۳۴۰۰۰ منفعت گیری می‎کند که تیمی ۷۰ نفره از اساتید و متخصصان این حوزه بیشتر از ۱۰ سال روی آن کار کرده‎‌اند. این سیستم اکنون در بیشتر از ۱۸۰ شرکت بزرگ ایرانی اجرا و پیاده‌‎سازی شده است و به نرخ رضایت بالای ۸۰ درصد دست یافته است.”
مدیرعامل سیمرغ در ادامه گفت: “یکی از مسایل تعداد بسیاری از سازمان‌‎های ایرانی، نبوده است استانداردهای سیستم برسی کارکرد و دادن پاداش‎ به کارکنان است که تبدیل تبعیض و نارضایتی در این سازمان‎ها می‎‌گردد. مدل‎‌های استاندارد مدیریت فرآیندهای برسی و پاداش‎‌دهی، تبدیل شفافیت مسیر شغلی و حرفه ای و روال ترقی کارکنان می‎بشود.”
هدی حسینی‎فر، مدیرعامل کران، حوالی این اندوخته‎‌گذاری گفت: “صندوق در راستای تشکیل همگرایی و هم‎‌افزایی در زنجیره منبع های انسانی تلاش دارد تا با اندوخته‎‌گذاری در این حوزه، بستری مناسب جهت بهبود حالت اشتغال و رضایت شغلی برای کارجویان ایرانی فراهم آورد. در این راستا سیمرغ به‌گفتن اولین بازیگر حوزه مدیریت کارکرد کامل با فعالیت تخصصی در عرصه استانداردسازی روال برسی و ترقی شغلی شناسایی شده است. تیم چابک سیمرغ با مدل اختصاصی ارایه‎شده خود در زمان زمان مقداری توانسته است خدمات خود را به شرکت‎‌های بزرگ و نامدار ایرانی ارایه دهد.”
مدیرعامل کران در ادامه گفت: “سرویس سیمرغ اکنون خدمات B2B خود را به کسب‌‎وکارهای بزرگ ارایه می‎دهد و این جذب اندوخته قرار است ضمن ترقی خدمات جاری سیمرغ، بازار آن را به کسب‎‌وکارهای کوچک و متوسط (SME) نیز گسترش دهد.”
صندوق اثرگذاری اجتماعی کران در سه سال تازه در کسب‌‎وکارهایی همانند ایران‎تلنت، باسلام، رستک، یوز، ایرانکت و … اندوخته‎‌گذاری کرده است.

ادامه مطلب
با پرداخت دو هزار دلار، برد تسلا مدل Y خود را افزایش دهید!_به رنگ صبح
آخرین مطالب



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها