هدست ویژن پرو دارای 16 گیگابایت رم و احتمالاً حداکثر 1 ترابایت حافظه است
- تکنولوژی

هدست ویژن پرو دارای ۱۶ گیگابایت رم و به گمان زیادً حداکثر ۱ ترابایت حافظه است


بر پایه فایل‌هایی که از Xcode 15.2 آشکار‌شده، هدست حقیقت ترکیبی اپل ویژن پرو دارای ۱۶ گیگابایت رم یکپارچه خواهد می بود.

وب‌سایت MacRumors در گزارش تازه خود ادعا می‌کند که هدست ویژن پرو اپل به ۱۶ گیگابایت رم تجهیزخواهد شد. پیش از این نیز «مارک گرمن» از بلومبرگ به این نوشته اشاره کرده می بود.

اپل این چنین این هفته در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار کرده می بود که ویژن پرو از تراشه M2 برای اراعه یک «کارکرد جدا گانه قوی» و این چنین تراشه کاملاً تازه R1 منفعت می‌برد. تراشه R1 مسئول پردازش ورودی‌های دستگاه ازجمله ۱۲ دوربین، پنج سنسور و شش میکروفون آن است تا محتوا به‌درستی در روبه رو چشمان کاربر نمایش داده بشود.

گمان وجود گزینه ۱ ترابایتی هدست ویژن پرو

هدست ویژن پرو دارای ۱۶ گیگابایت رم و به گمان زیادً حداکثر ۱ ترابایت حافظه است ۴

بیانیه مطبوعاتی اپل این چنین اشکار می‌کند که ویژن پرو با قیمت ۳۴۹۹ دلار و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در ایالات‌متحده اراعه خواهد شد. اشاره به گزینه ۲۵۶ گیگابایتی می‌تواند نشان دهد که به گمان زیادً این هدست با پیکربندی‌های حافظه فرد دیگر نیز اراعه خواهد شد. سال قبل در گزارشی حرف های شده می بود که حداقل برخی از کیت‌ها گسترش Vision Pro به ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی تجهیزشده‌اند.

ادامه مطلب
ستاره‌شناسان کوچک‌ترین و کم‌نورترین کهکشان احتمالی تاریخ را کشف کردند_به رنگ صبح
آخرین مطالب

کوپرتینویی‌ها چند روز پیش رسماً اظهار کردند که هدست ویژن پرو را در تاریخ ۲ فوریه مصادف با ۱۳ بهمن‌ماه داخل بازار آمریکا خواهند کرد. پیش‌خرید این محصول نیز از تاریخ ۱۹ ژانویه مصادف با ۲۹ دی‌ماه اغاز خواهد شد.

تا این مدت مشخصات کامل هدست ویژن پرو اظهار نشده است. تا بحال برخی سازندگان محتوا موفق شده‌اند تا این دستگاه را آزمایش کنند اما هیچ‌کدام حق تصویربرداری یا به‌اشتراک‌گذاشتن توانایی خود را نداشته‌اند. به این علت کاربران بسیاری چشم به راه می باشند تا کارکرد این دستگاه در حقیقت را تماشا کنند و باید دید با چه استقبالی از سوی افراد مواجه خواهد شد. این هدست در ابتدا فقط در بازار آمریکا اراعه خواهد شد و مطابق وعده قبلی اپل، باید تا انتهای سال ۲۰۲۴ چشم به راه اراعه آن در دیگر بازارها ازجمله اروپا و چین باشیم.

ادامه مطلب
شفق قطبی چیست و چطور به وجود می آید؟ همه آن چه باید بدانید!_به رنگ صبح



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها