هدست ال‌جی
- تکنولوژی

ال‌جی می‌خواهد در سال ۲۰۲۵ رقیبی برای هدست اپل ویژن پرو اراعه کند


ال‌جی اظهار کرده است که از تخصص خود در ساخت تلویزیون‌های OLED برای گسترش هدست حقیقت گسترده (XR) منفعت گیری خواهد کرد. این شرکت کره جنوبی می‌خواهد این هدست را در سال ۲۰۲۵ اراعه کند. این چنین این گمان وجود دارد که ال‌جی از دو هدست، یکی بالارده و فرد دیگر مقرون‌به‌صرفه رونمایی کند.

بر پایه گزارش رسانه کره‌ای The Guru، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس به خبرنگاری در نمایشگاه CES 2024 او گفت که ال‌جی یک هدست XR را در اغاز سال ۲۰۲۵ اراعه خواهد کرد. اطلاعات چندانی از این هدست در دست نیست. بااین‌حال، اواخر سال ۲۰۲۳ شایعاتی انتشار شد مبنی بر این که ال‌جی درحال کار بر روی یک هدست حقیقت مجازی است که به پردازنده اسنپدراگون XR2+ Gen 2 کوالکام تجهیزخواهد می بود. یقیناً تا این مدت نمی‌توان با قطعیت این چنین شایعاتی را پذیرفت.

ادامه مطلب
بازار ویژن پرو آن‌قدر بزرگ نیست که برایش اپ اختصاصی بسازیم
ال‌جی می‌خواهد در سال ۲۰۲۵ رقیبی برای هدست اپل ویژن پرو اراعه کند ۴

هدست XR ال‌جی در سال ۲۰۲۵

اگر هدست ال‌جی واقعاً دارای پردازنده اسنپدراگون XR2+ Gen 2 باشد، باید انتظار داشته باشیم که این هدست رده‌بالا رقیبی برای هدست‌ ویژن پرو اپل باشد که ۱۳ بهمن ماه اراعه می‌بشود. این چنین امکان پذیر هدست ال‌جی قیمت بالایی داشته باشد و احتملاً در محدوده ۲۰۰۰ دلار قیمت بخورد.

از آنجایی که در زبان کره‌ای بین حالت مفرد و جمع تفاوتی وجود ندارد، امکان پذیر منظور مدیرعامل ال‌جی این باشد که در سال ۲۰۲۵ بیشتر از یک هدست XR اراعه کند. اگر اینطور باشد، ال‌جی به گمان زیادً یک رقیب بالارده برای ویژن پرو اپل و یک هدست مقرون‌به‌صرفه‌تر هم سطح کوئست ۳ متا معارفه کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مطالعه گرمایش زمین به روشی نوین در ماموریت PREFIRE ناسا_به رنگ صبح

پیش از این نیز گزارش‌هایی انتشار شده می بود مبنی بر این که متا تصمیم دارد با ال‌جی برای ساخت نمایشگرهای OLED برای هدست‌های XR خود همکاری کند. گمان دارد این همکاری در کوئست پرو ۲ یا کوئست ۴ نتیجه بدهد.

اگر یک کوئست پرو ۲ در راه باشد، به گمان زیادً باید در سال ۲۰۲۵ چشم به راه اراعه آن باشیم. متا طبق معمولً هدست‌ تازه XR را یک سال قبل‌ از اراعه در اتفاقات Connect خود در سپتامبر یا اکتبر (شهریور یا مهرماه ۱۴۰۳) معارفه می‌کند. به این علت به گمان زیادً تیزری از این هدست در سال ۲۰۲۴ خواهیم دید و در سال ۲۰۲۵ نیز اراعه خواهد شد.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها