ویژگی جدید اینستاگرام کاربران نوجوان را به خوابیدن تشویق می‌کند
- تکنولوژی

ویژگی تازه اینستاگرام کاربران نوجوان را به خوابیدن تشویق می‌کند


اینستاگرام ویژگی جدیدی را معارفه کرده است که به‌منظور افت وابستگی کاربران نوجوان به این شبکه اجتماعی طراحی شده است. با وجود این ویژگی، وقتی که یک نوجوان در اواخر شب بیشتر از ۱۰ دقیقه مشغول بازدید ریلزها یا مطلب‌های شخصی باشد، اینستاگرام آن‌ها را تشویق می‌کند که برنامه را ببندند و بخوابند.

بر پایه گزارش تک‌کرانچ، در ویژگی جدیدی اینستاگرام، کاربران نوجوان اعلامیه‌ای را با گفتن «زمان استراحت است؟» دریافت می‌کنند که در آن نوشته شده است «داره دیر میشه. در نظر بگیرید که اینستاگرام را برای شب ببندید.»

ویژگی تازه اینستاگرام کاربران نوجوان را به خوابیدن تشویق می‌کند ۹

اینستاگرام در ایمیلی به TechCrunch قبول کرد که این پیغام بعد از ساعت ۱۰ شب نمایش داده خواهد شد. این چنین پیغام مربوط به این ویژگی به‌طور خودکار نمایش داده می‌بشود و نمی‌توان آن را غیرفعال یا خاموش کرد. یقیناً همیشه گزینه‌ای وجود دارد که با پشتیبانی آن نوجوانان می‌توانند پیغام نمایش داده شده را رد کنند و به منفعت گیری از برنامه ادامه دهند.

ادامه مطلب
علت بلاک شدن در اینستاگرام_به رنگ صبح

تیک تاک در ماه مارس قبل ویژگی شبیهی را اراعه کرده می بود که به کاربران یادآوری می‌کند گوشی خود را کنار بگذارند و بخوابند.

کوششهای اینستاگرام برای محافظت از نوجوانان پلتفرم خود

ویژگی تازه اینستاگرام کاربران نوجوان را به خوابیدن تشویق می‌کند.webp
ویژگی تازه اینستاگرام کاربران نوجوان را به خوابیدن تشویق می‌کند ۱۰

به این علت، این تازه ترین ویژگی اینستاگرام محسوب می‌بشود که با مقصد افت زمان صرف‌شده نوجوانان روی این شبکه اجتماعی طراحی شده است. تا بحال این شرکت ویژگی فرد دیگر با نام «Take a Break» را نیز معارفه کرده می بود که به نوجوانان یادآوری می‌کرد که برای مدتی استراحت کنند. «Quiet Mode» نام ویژگی فرد دیگر است که به نوجوانان اجازه می‌دهد تا نوتیفیکیشن‌های خود را بی‌صدا کنند و به دیگران خبر دهند که برای مدتی در دسترس نیستند.

ادامه مطلب
اینستاگرام قابلیت ویرایش مطلب‌های دایرکت را برای همه کاربران فعال کرد

این چنین این ویژگی جدیدی در حالی به اینستاگرام اضافه شده است که متا، شرکت سازنده آن در چند زمان قبل با سختی بسیاری برای محافظت از کودکان در پلتفرم خود روبه رو شده است. ان شرکت قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه در سنا در رابطه ایمنی کودکان شهادت دهد. مدیران ایکس، تیک تاک، دیسکورد و Snap نیز شهادت خواهند داد. انتظار می‌رود تا اعضای کمیته مدیران شرکت‌ها را در رابطه ناتوانی پلتفرم‌هایشان در محافظت از کودکان آنلاین تحت سختی قرار دهند.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها