مزایای سرور HP
- تکنولوژی

مزایای سرور HP


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

برند HP در بین دیگر برندهای تجهیزات شبکه و سرور، در فضای شبکه سازمانی و حتی مراکز داده بزرگ در سازمان‌ها همانند یک الماس درخشان است. در بین همه اجزای یک شبکه، سرور بدون شک با اهمیت ترین آن‌ها محسوب می‌بشود. در بین همه سخت‌افزار‌هایی که HP به بازار معارفه کرده‌است همانند رک، سوئیچ، ذخیره‌ساز و نیز سرور و تجهیزات دیگر، سرورهای HP‌ در بین دیگر برندها با منفعت‌گیری از قیمت رقابتی، برتری چشم‌گیری دارند. خرید سرور HP، مزایایی دارد که با هم مرور می‌کنیم.

دلایل برتری سرورهای HP به سرورهای دیگر برندها:

  • دارای قوت، شدت و کارایی بالا با ‌حمایتاز فناوری‌های مدیریتی (تکنولوژی iLO)
  • منفعت‌مندی از سیستم‌های پیشرفته و فناوری‌های نوآورانه
  • مطمعن‌پذیری بالا و ریسک‌پذیری پایین
  • ارتقاپذیری بالا و قابل رشد با دقت به نیازهای کسب و کاری
  • برخورداری از قیمت رقابتی فوق العاده با دیگر رقیب ها
  • منفعت گیری‌ از Open Source OS
  • سازگاری با انواع محیط‌ها و کاربری آسان
  • امکان پاسخگویی به نیازهای مشتری در کمترین زمان
  • قابلیت رشد و شتاب‌بخشی به تجارت و به جستوجو آن سودآوری بیش‌تر
  • افت هزینه و پیچیدگی‌ مجازی‌سازی
  • افت هزینه‌های خرید لایسنس‌های برنامه‌های گوناگون
  • قابلیت افت زمان و هزینه مدیریت سرویس‌ها با منفعت گیری از افت تعداد سرورها
  • افت زمان Downtime‌(با امکان تست و اراعه کلیه قطعات داخلی سرور HP توسط خود HP) و بهینه‌سازی هزینه‌های مصرف برق
  • حمایتروی وب و نیز اپلیکیشن
  • امکان مدیریت از راه دور
  • فراهم امنیت بیش‌تر و نیز قابلیت تست توسط کاربر
ادامه مطلب
ایکس باید تابع قانون کالیفرنیا باشد

علاوه بر همه موارد نقل شده، نباید این ویژگی برند HP را از یاد ببریم که برند محبوب HP، از توانایی کاربران سرورهای خود، به طور مدام به منظور اراعه محصولات با کیفیت بالاتر، منفعت می‌گیرد. شما می‌توانید با دقت به نیازهای کسب‌و‌کاری خود، یکی از سه نوع سرور تیغه‌ای (Blade)، رکمونت (Rack) و ایستاده (Tower) را انتخاب کنید.  

چرا HP اولین گزینه انتخابی است؟ 

اکنون که نسبت به مزایای سرور HP آگاهی کسب کردید باید تعیین کنید که چه هدفی از منفعت گیری از سرور در کسب و کار خود دارید؟ آیا نیاز به اشتراک فایل در بین کارمندان دارید؟ آیا تصمیم دارید اینترنت را به اشتراک بگذارید و ملزوم است روی آن کنترل و نظارت داشته باشید؟ حفاظت از اطلاعات مهم مورد نظر شما است؟ یا نیاز به تعریف سطوح دسترسی کارکنان برای محافظت از اطلاعات دارید؟

ادامه مطلب
صندوق اثرگذاری اجتماعی کران روی کسب‎‌وکار سیمرغ اندوخته‌‎گذاری کرد

با دقت جواب شما به سوال‌هایی از این قبیل، دست شما برای انتخاب نوع سرور و درنتیجه مقدار هزینه‌ای که سازمان متحمل می‌بشود، بازتر خواهد می بود. به گفتن مثال در صورتی که مقصد شما از منفعت گیری از سرور، حفاظت اطلاعات باشد، سرورهای تجهیزبه کنترلرسخت‌افزاری raid، که بتوان با آن در لایه‌های هارددیسک‌ها، سطوح امنیتی گوناگون تعریف کرد، انتخاب مناسبی خواهد می بود. یا در صورتی که دسترسی به شبکه  از راه دور از طریق بستر اینترنت، موردنیاز شما است، ملزوم است سرور HP خریداری‌شده، این شرایط را به لحاظ سخت‌افزاری مهیا سازد. درصورت نیاز به مجازی‌سازی، سرور شما باید از سیستم‌عامل مجازی‌سازی همانند VMware Vsphere و یا Microsoft Hyper-v و یا Citrix Xen-Server‌ (به‌ترتیب محبوبیت) حمایتکند. درصورت عدم نیاز به مجازی‌سازی، ملزوم است سرور شما تجهیزبه آخرین ورژن از سیستم‌عامل ویندوز سرور باشد. با دقت به ابعاد و انواع گوناگون سرورها، نمی‌توان حداکثر قیمت برای سرورهای HP اشکار نمود، به این علت بعد از تعیین مقصد، در صورتی که از لحاظ بودجه، در محدودیت باشید، ملزوم است سروری را انتخاب کنید که به هدفتان و به بودجه در نظرگرفته شده نزدیک باشد. بر پایه آماری که از پنج برند اول تولیدکننده سرور در جهان، توسط سایت IDC انتشار شده است، HP در صدر لیست قرار گرفته است. 

ادامه مطلب
انتقاد مجدد ایلان ماسک از کارمندان دورکار: از واقعیت جدا شده‌اند!

قابلیت امنیتی در سرور HP

HP هم چنان به رهبری و اراعه زیرساخت های ایمن، از لبه تا ابر، از سطح سیلیکون با HPE Silicon Root of Trust، یک قابلیت امنیتی منحصر به فرد در صنعت که از میلیون ها خط کد بین افزار، از بدافزار و باج افزار، با دیجیتال محافظت می‌کند، ادامه می‌دهد. تاثییر انگشتی که اختصاصی سرور است. امروزه، HPE Silicon Root of Trust میلیون ها سرور HP را در سراسر جهان ایمن می‌کند. سرورهای نسل بعدی HP بر پایه این نوآوری امنیتی با ویژگی‌های تازه زیر ساخته شده‌اند تا از داده‌ها و سیستم‌ها محافظت کنند :

·      از قبول و احراز هویت برای اجزای دستگاه مطمعن حاصل کنید : با نسخه تازه HPE Integrated Lights-Out (iLO)، با iLO6. ILO یک نرم افزار مدیریت سرور از راه دور است که مشتریان را قادر می‌سازد تا سرورهای HPE را به طور ایمن پیکربندی، نظارت و به روز رسانی کنند.

ادامه مطلب
گوگل انگارً قابلیت دانلود همزمان چند اپلیکیشن را به پلی استور می‌آورد

·      با نظارت بر حالت بوت و سیستم ایمن، یک لایه اضافی از احراز هویت به دست آورید. از طریق ماژول پلتفرم مورد مطمعن (TPM) می‌توانید این کار را انجام دهید.

·      بیشترین سطح امنیت را از طریق زنجیره فراهم مورد مطمعن HPE اتخاذ کنید. HPE Trusted Supply Chain امنیت سرتاسری را با سرورهای قبول شده‌ای که دارای حفاظت سخت شده از داده‌ها در طول فرآیند تشکیل می باشند، ارتقا می‌دهد.

فروش سرور HP G11 ؛ آخرین نسل سرور اچ پی

در قیاس با نسل قبلی، سرورهای تازه HPE Gen11 از پهنای باند ورودی/خروجی دو برابر زیاد تر برای سخت‌ترین برنامه‌ها، ۵۰ درصد هسته‌های زیاد تر به ازای هر CPU برای بهبود تلفیق حجم کار، و ۳۳ درصد تراکم پردازش گرافیکی با کارایی بالا در هر سرور برای حمایتاز هوش مصنوعی و حجم کاری فشرده برخوردارند.  سرور پرولیانت اچ پی با یک رویکرد امنیتی اساسی برای دفاع در برابر تهدیدات پیچیده طراحی شده‌اند. با تازه ترین سرورهای HPE Gen11 یا با مجموعه کامل سرورهای رک و تاور، از زیرساخت، حجم کاری و داده‌های خود می‌توانید محافظت کنید.

سرور HPE DL380 Gen11 در بین سرورهای نسل ۱۱ اچ پی، گفتن پرفروش‌ترین سرور hp g11 را به خود تعلق داده است. سرور HPE ProLiant DL380 Gen11 یک راهکار ۲پردازنده‌ای ۲U مقیاس پذیر است که کارکرد محاسباتی استثنایی، تراکم حافظه با مقیاس پذیری و شدت انتقال داده با شدت بالا را برای اجرای سخت‌ترین برنامه‌های کاربردی شما اراعه می‌دهد. برای خبر از قیمت سرور HP G11 در ساپراصنعت مناسب کسب و کار خود می‌توانید با کارشناسان ما در ربط باشید.

ادامه مطلب
یک گوی طلایی عجیب و ناشناخته در کف اقیانوس آرام کشف شد + ویدیو

نمایندگی فروش سرور HP

مسئله پایانی این است که با وجود تحریم‌ها، و نبوده است نمایندگی رسمی سرورهای اچ‌پی (HP Servers)، جای نگرانی برای دست‌یابی به تجهیزات و خدمات کمپانی معتبر اچ‌پی ( HP) در ایران وجود ندارد. به پشتیبانی شرکت‌های فراهم‌کننده به راحتی می‌توانید نیازهای دیتاسنتر و شبکه‌های سازمان خود را مرتفع سازید. ساپراصنعت نیز در بین شرکت‌های فراهم‌کننده، این افتخار را دارد که در این مسیر با شما همراه باشد.

برای خرید سرور HP مناسب کسب و کار خود می توانید با کارشناسان ما در ساپراصنعت تماس بگیرید. به زمان ضمانت، شرایط و نیز محل اراعه آن در زمان خرید سرورهای HP دقت کنید. شرکت ساپراصنعت با منفعت‌مندی از کارشناسان و مشاوران آموزش‌دیده در قسمت فروش و پشتیبانی، شما را در انتخاب سرور مناسب با اراعه ضمانت‌نامه معتبر، و در همه مرحله های نصب، راه‌اندازی، پشتیبانی، تعمیر و  نگهداری سرور، پشتیبانی می‌رساند.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها