نتفلیکس و ویژن پرو
- تکنولوژی

بازار ویژن پرو آن‌قدر بزرگ نیست که برایش اپ اختصاصی بسازیم


پیش‌ازاین اظهار شده می بود که در هدست ویژن پرو اپل برخی از اپلیکیشن‌های محبوب همانند یوتوب، اسپاتیفای و نتفلیکس اپ اختصاصی نخواهد داشت. اکنون مدیرعامل نتفلیکس در مصاحبه‌ای حرف های است که مقیاس بازار ویژن پرو آن‌قدر نیست که بتوان برای آن اپ اختصاصی تشکیل کرد، ولی باید دید در آینده این هدست چه پیشرفتی خواهد داشت.

«گرگ پیترز»، مدیرعامل مشترک نتفلیکس، در مصاحبه‌ای با Stratechery او گفت که این شرکت باید مواظب باشد که کجا اندوخته‌گذاری می‌کند، چرا که امکان پذیر واقعاً بازدهی نداشته باشد. او می‌گوید باید چشم به راه شد و دید که ویژن پرو چه پیشرفتی خواهد داشت؛ به حرف های او، اکنون این هدست در مقیاس نتفلیکس نیست و به مشترکین این شبکه چندان ارتباطی ندارد.

اپ اختصاصی نتفلیکس در هدست ویژن پرو

بازار ویژن پرو آن‌قدر بزرگ نیست که برایش اپ اختصاصی بسازیم ۴

پیترز این چنین به ربط نتفلیکس و اپل اشاره‌ای داشت و او گفت: «ما برای زمان طویل باهم کار کرده‌ایم؛ همیشه او گفت و گو‌های فعالی داشته‌ایم که چطور می‌توانیم به یکدیگر پشتیبانی کنیم. بعضی اوقات اوقات ما فضای مشترکی برای همکاری اشکار کرده‌ایم.» بااین‌حال، نتفلیکس فعلاً برنامه‌ای برای گسترش یک اپ اختصاصی برای ویژن پرو ندارد.

ادامه مطلب
تشکیل اپل ویژن پرو برای اراعه در ماه فوریه با همه شدت در حال انجام است

ویژن پرو ۳۵۰۰ دلار قیمت دارد که تعداد بسیاری از مشتریان اپل توانایی خرید آن را ندارند. بااین‌حال، «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل اپل، اخیراً او گفت که اپل بین ۱۶۰ هزار تا ۱۸۰ هزار هدست فروخته است و این شرکت در سال جاری میلادی تا نزدیک به ۵۰۰ هزار هدست روانه بازار خواهد کرد.

با وجود فروش اولیه بالای هدست ویژن پرو، مینگ‌-چی کو او گفت که ویژن پرو تا این مدت یک محصول زیاد خاص است. به‌نظر می‌رسد که این چنین دیدگاهی را برخی از شرکت‌های بزرگ همانند نتفلیکس داشته باشند؛ چرا که تعداد بسیاری از کاربران عادی و مشترکین این شرکت‌ها به گمان زیادً این هدست را نمی‌خرند.

ادامه مطلب
انتشار کردن گزارشی از کشف کمربندهای ون آلن_به رنگ صبح

ویژن پرو این چنین می‌تواند اپلیکیشن‌های آیپد را بدون هیچ تلاشی از سوی گسترش‌دهندگان اجرا کند، اما نتفلیکس ترجیح داده است که برنامه آیپد خود را نیز در این هدست در دسترس قرار ندهد. پیترز علت این کار را تشریح نکرده است. اکنون مشترکین نتفلیکس در ویژن پرو فقط می‌توانند از طریق مرورگر وب به این شبکه دسترسی داشته باشند.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها