ویژن پرو و USB-C
- تکنولوژی

اپل دانگل USB-C ویژن پرو را با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رساند


هدست ویژن پرو اپل هیچ درگاهی به‌جز کانکتور مغناطیسی برای اتصال باتری ندارد و اشکار نبوده است که آیا راهی برای انتقال داده بین ویژن پرو و دستگاه دیگر از طریق کابل وجود دارد یا خیر. اکنون اپل قبول کرده است که با یک وسیله جانبی تازه به نام «Developer Strap» می‌توان این کار را انجام داد. این وسیله جانبی یک پورت USB-C را به ویژن پرو اضافه می‌کند و اپل آن را با قیمت ۲۹۹ دلار فقط برای گسترش‌دهندگان اراعه کرده است.

بر پایه گزارش Daring Fireball، اپل می‌گوید که Developer Strap برای تسریع در گسترش اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گرافیکی فشرده کاربردی است و می‌توان از آن برای اتصال ویژن پرو و مک منفعت برد. این کانکتور تازه به‌جای بند سمت راست یا Right Audio Strap قرار می‌گیرد و می‌توان از آن برای گسترش یا تست‌کردن اپلیکیشن‌ها منفعت گیری کرد.

ادامه مطلب
شرایط پیش فروش پژو 207 دنده‌ای سقف شیشه‌ای اعلام شد + جدول آبان 1402

کانکتور USB-C هدست ویژن پرو اپل

اپل دانگل USB-C ویژن پرو را با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رساند ۹

اپل می‌گوید که این ابزار برای گسترش‌دهندگان ساخته شده است. درواقع Developer Strap فقط از طریق قسمت گسترش‌دهندگان سایت اپل در دسترس است و نمی‌توان آن را در فروشگاه‌های اپل یافت. اکانت‌های گسترش‌دهندگان ثبت‌شده در آمریکا می‌توانند Developer Strap را با قیمت ۲۹۹ دلار بخرند.

1706943940 634 اپل دانگل USB C ویژن پرو را با قیمت 299 دلار
اپل دانگل USB-C ویژن پرو را با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رساند ۱۰

هدست ویژن پرو رسماً در تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه اراعه شد و اکنون کاربران آمریکایی می‌توانند این هدست را بخرند یا آن را در فروشگاه‌های اپل تست کنند. این تست‌ها ۲۵ دقیقه‌ای خواهند می بود و کاربر را درمورد نحوه منفعت گیری از ویژن پرو، محتوا و اپلیکیشن‌های حاضر و موارد دیگر راهنمایی می‌کند. اپل حرف های است که ویژن پرو اواخر سال ۲۰۲۴ در چند سرزمین دیگر نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
چین با اعمال قوانین تازه، کنترل رسانه‌های اجتماعی را تشدید می‌کند_به رنگ صبح

این چنین اپل خبرداد که بیشتر از ۶۰۰ اپلیکیشن گوناگون که برای سیستم‌عامل visionOS بهینه شده‌اند، در زمان اراعه این هدست در دسترس خواهند می بود.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها