کالبدشکافی گلکسی S24 اولترا منتشر شد + ویدیو
- تکنولوژی

کالبدشکافی گلکسی S24 اولترا انتشار شد + ویدیو


آیفون ۱۵ پرو مکس و گلکسی S24 اولترا هر دو فریم تیتانیومی دارند. بااین‌حال، مطابق بازدید‌های یک یوتوبر معروف، اپل و سامسونگ به راه حلهای زیاد متغیری از این فلز گران‌قیمت در پرچمداران خود منفعت گیری کرده‌اند. در ویدیوی کالبدشکافی گلکسی S24 اولترا می‌بینیم که سامسونگ از تیتانیوم گرید ۲ برای ساخت فریم گوشی منفعت برده است که نسبت به تیتانیوم گرید ۵ آیفون ۱۵ پرو مکس مقاومت کمتری دارد.

کانال یوتوب JerryRigEverything ویدیویی از بازدید جامع قطعات داخلی و جنس بدنه گلکسی S24 اولترا انتشار کرده است. این ویدیو مشخص می کند که سامسونگ از تیتانیوم گرید ۲ برای ساخت فریم گوشی منفعت گیری کرده است. این گرید کمتر از تیتانیوم گرید ۵ آیفون ۱۵ پرو است، به این معنی که پرچمدار سامسونگ امکان پذیر از نظر دوام ضعیف‌تر از پرچمدار اپل باشد.

ادامه مطلب
کالبدشکافی گلکسی A55؛ درون گوشی سامسونگ چه‌خبر است؟ + ویدیو_به رنگ صبح

قیاس تیتانیوم گلکسی S24 اولترا با آیفون ۱۵ پرو مکس

تیتانیوم گرید ۲ مقداری بادوام‌تر از آلومینیوم ۶۰۶۱ است، اما به اندازه تیتانیوم گرید ۵ قوی نیست. در این ویدیو این چنین اشکار شد که سامسونگ برای بقیه بدنه گوشی، آلومینیوم ۶۰۶۱ به‌کار برده است. این چنین این شرکت کره‌ای برای جوش‌دادن قطعات آلومینیومی و تیتانیومی گلکسی S24 اولترا از پلاستیک منفعت گیری کرده است.

کالبدشکافی گلکسی S24 اولترا انتشار شد + ویدیو ۴

در این ویدیو این چنین می‌بینیم که فضای خالی S Pen در گوشی، به نحوی ساخته شده تا آب از شیار این فضا به داخل گوشی نفوذ نکند. اسپیکر پایینی نیز از توپ‌های کوچک فومی برای بهبود عمق صدا منفعت گیری می‌کند، اما بلندگوی بالایی فاقد این مواد است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
سامسونگ انگارً درحال استخدام یکی از مدیران تیم سیری اپل است_به رنگ صبح

این گوشی این چنین نسبت به نسل قبلی تلفنهای سری گلکسی S راحت‌تر تعمیر می‌بشود، چون از پیچ‌های بهتری در آن منفعت گیری شده و این کار کار را برای تعمیرکاران آسان‌تر می‌کند. این چنین باتری گوشی همانند نسل قبل یک نوار مخصوصی دارد که می‌توان با کشیدن آن به‌سادگی باتری را جدا کرد. نمایشگر و پنل پشتی گوشی نیز به راحتی قابل جداشدن می باشند و همه این ویژگی‌ها تعمیر گوشی را آسان‌تر می‌کند.

به‌طورکلی، به نظر می‌رسد که سامسونگ از تیتانیوم با گرید پایین‌تری برای گلکسی S24 اولترا در قیاس با آیفون ۱۵ پرو مکس منفعت گیری کرده است، احتمالا به همین علت باشد که سامسونگ سروصدای تبلیغاتی بسیاری برای تیتانیوم این گوشی تشکیل نکرده است.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها