ایلان ماسک از انتقال اسپیس ایکس به تگزاس خبر داد
- تکنولوژی

ایلان ماسک از انتقال اسپیس ایکس به تگزاس خبر داد


ایلان ماسک خبرداد که خانه قانونی شرکت فضایی اسپیس ایکس (SpaceX) خود را اکنون از ایالت دلاور (Delaware) آمریکا به تگزاس منتقل کرده است.

ماسک با ارسال یک پست تازه در ایکس نوشت:

«اسپیس ایکس حوزه قانونی خود را از دلاور به تگزاس منتقل کرد! اگر شرکت شما تا این مدت در دلاور به ثبت رسیده است، پیشنهاد می‌کنم در اسرع زمان به ایالت فرد دیگر بروید.»

اکنون شرکت‌های آمریکایی بزرگی، از جمله آمازون، در ایالت دلاور ثبت شده‌اند، که به داشتن مالیات سبک معروف است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ایکس باید تابع قانون کالیفرنیا باشد

مقابله ایلان ماسک با حکم قاضی دادگاه دلاور؟

ایلان ماسک از انتقال اسپیس ایکس به تگزاس خبر داد ۹

ثروتمندترین فرد جهان در حالی به تحول خانه قانونی اسپیس ایکس از دلاور اشاره کرده است که ماه قبل، قاضی این ایالت بسته مالی ۵۵.۸ میلیارد دلاری (۴۴ میلیارد پوند) ماسک از تسلا را باطل کرده می بود. به جستوجو همین نوشته، دو هفته پیش، ماسک او گفت که سهامداران شرکت تسلا نیز درمورد تحول خانه قانونی خود به تگزاس رأی خواهند داد. شرکت کاشت تراشه مغزی او، یعنی نورالینک (Neuralink) نیز اخیراً خانه قانونی خود را به ایالت نوادا (Nevada) منتقل کرده است.

ماسک اغاز این ماه میلادی در ایکس نظرسنجی را برگزار کرد که طی آن ۸۷ درصد از جواب‌دهندگان به تحول مورد اشاره برای شرکت تسلا عکس العمل مثبت نشان داده بودند.

1707993903 498 ایلان ماسک از انتقال اسپیس ایکس به تگزاس خبر داد
ایلان ماسک از انتقال اسپیس ایکس به تگزاس خبر داد ۱۰

سهامداران تسلا بسته مالی ۵۵.۸ میلیارد دلاری که در نهایت علتتنش بین ایلان ماسک و ایالت دلاور شده است را در سال ۲۰۱۸ تصویب کردند و قرار می بود بعد از رسیدن به نقاط عطف خاصی به او اعطا بشود. قاضی «کتلین مک‌کورمیک» حکم داده می بود که این مبلغ به نادرست محاسبه شده است و با این شرایط، هیئت‌مدیره تسلا باید نظر جدیدی به مدیرعاملش اراعه کند.

ادامه مطلب
نحوه نصب و اجرای صحیح انواع ساندویچ پانل_به رنگ صبح

این چنین باید اشاره کرد که بسته مذکور یکی از بزرگ‌ترین خرید وفروش‌ها در تاریخ شرکت‌ها است که علتشد ایلان ماسک به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل بشود. با دقت به این نوشته، حرف های شده است که اگر این حکم بعد از خواست تجدیدنظر به نتیجه برسد، ثروت ماسک با تهدید جدی مواجه خواهد شد و بدون گزینه‌های حاضر در آن بسته، ماسک امکان پذیر به سومین مرد ثروتمند جهان تبدیل بشود.





منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها