با هر کسب و کاری که هستی وب سایتت رو رایگان تحویل بگیر
- تکنولوژی

با هر کسب و کاری که هستی وب سایتت رو رایگان تحویل بگیر


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

آیا به ‌جستوجو طراحی سایت و اپلیکیشن و این چنین نرم افزار های تحت وب توسط یک شرکت حرفه‌ای و باتجربه هستید؟ به شما شرکت فضای مجازی وبکده را نظر می‌کنیم. وبکده یکی از بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های گسترش‌دهنده انواع وب‌سایت‌ها و ابزارهای اینترنتی است.

این شرکت خدمات بسیاری همانند سایت ساز، فروشگاه ساز، سیستم همکاری در فروش، املاک ساز اینترنتی، نرم افزار حسابداری و … را در اختیار شما می‌گذارد که یقیناً این نرم افزارها تنها گوشه ای از نرم افزارهای طراحی شده توسط شرکت می‌باشد. همراه ما باشید تا در ادامه زیاد تر با این شرکت، خدمات و محصولاتی که اراعه می‌دهد، آشنا شویم.

با هر کسب و کاری که هستی وب سایتت رو رایگان تحویل بگیر ۱۴

معارفه شرکت فضای مجازی وبکده

قبل ‌از هر چیزی بهتر است ابتدا با شرکت وبکده آشنا شویم. وبکده یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین شرکت‌هایی است که با داشتن علم و توانایی ملزوم برای پیاده سازی سخت ترین ایده ها و منفعت گیری از سال ها توانایی (بیشتر از ۱۲ سال سابقه رسمی و حرفه ای) و دانش ابراز خود در عرصه کسب و کارهای آنلاین، خدمات اینترنتی، بازاریابی دیجیتال و این چنین طراحی سایت به طور تخصصی فعالیت می‌کند که در این راستا عمل به طراحی و برنامه نویسی پکیج های نرم افزاری گوناگون نموده است.

ادامه مطلب
موبایل بانک صادرات را چطور فعال کنیم؟

وبکده با مقصد بهینه ‌سازی خدمات اینترنتی، محصولات مختلفی را اراعه داده تا افراد بتوانند به‌ راحتی با کمترین زمان ممکن و هزینه مناسب داخل دنیای اینترنت شوند و کسب ‌وکار خود را گسترش و پیشرفت دهند. متخصصینی که در وبکده فعالیت می‌کنند، جزء بهترین‌ها در حوزه کاری خود می باشند. یکی از با اهمیت ترین ویژگی های خدمات این شرکت، حمایتفوق ‌العاده‌ای است که به شما اراعه می‌دهد.

طراحی وب سایت و اپلیکیشن
با هر کسب و کاری که هستی وب سایتت رو رایگان تحویل بگیر ۱۵

خدمات وبکده

برای این‌که بتوانید زیاد تر با وبکده و طراحی سایت و اپلیکیشن و این چنین نرم افزار های تحت وب توسط این شرکت آشنا شوید، بهتر است خدماتی که توسط آن اراعه می‌بشود را بازدید کنید. از با اهمیت ترین خدمات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی اختصاصی وب سایت
  • دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی گرافیکی (طراحی لوگو، بنر، پوستر و ui , ux صفحات وب)
  • طراحی اپلیکیشن اندروید و آی اُ اس اختصاصی برای شرکت ‌ها و مجموعه ها
  • اراعه نرم افزارهای اتوماسیون اداری، فروشگاهی، حسابداری، املاک اینترنتی و …
  • حمایت۲۴ ساعته برای همه محصولات
  • ساخت فروشگاه‌ های اینترنتی در عرصه‌های گوناگون با محصولات گوناگون
  • اراعه سرور، ها است، دامنه و سامانه پیامکی
  • تشکیل محتوا و سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر)
ادامه مطلب
اپل ویژن پرو در برزیل برای جراحی آرتروسکوپی شانه به‌کار گرفته شد + ویدیو_به رنگ صبح

محصولات وبکده

بهتر است برای آشنایی زیاد تر با خدمات وبکده در ابتدا محصولاتی که توسط این شرکت اراعه می‌بشود را بازدید کنید. در این صورت به راحتی می‌توانید خدمات مد نظر خود را از وبکده خواست کنید. یقیناً ملزوم به ذکر است که همه نرم افزار های وبکده دارای یک پنل مدیریتی حرفه ای می باشند که به طور کاملا فارسی و به طور اختصاصی برای کاربران ایرانی طراحی گردیده تا هر فردی بدون نیاز به دانش و توانایی خاصی در عرصه کدنویسی بتواند از مسئولیت کار با سایت برآید.  برخی از محصولاتی که توسط این شرکت اراعه خواهد شد عبارت هستند از:

سایت ساز

سایت ساز وبکده، یک پلتفرم برای ساخت وب سایت است که روال طراحی و راه اندازی وبسایت را برای شما ساده، مختصر و کم هزینه کرده که شما می‌توانید به آسانی هر چه همه تر، محتوا و تصاویر و قسمت های دیگر وب سایت تان را مدیریت کنید. این خدمت وبکده، فرایند داشتن یک وب‌سایت استاندارد را برای کسب ‌وکار شما در هر حوزه ای که باشد، راحت می‌کند.

ادامه مطلب
مدیر هوش مصنوعی متا از پیش‌بینی‌های نادرست ایلان ماسک انتقاد کرد_به رنگ صبح

فروشگاه ساز

محصول دیگر وبکده، فروشگاه ساز است. یک ابزار آنلاین بومی است که برای ساخت فروشگاه‌های اینترنتی به همراه اپلیکیشن کاربرد دارد که این نرم افزار روال پیاده سازی فروشگاه را برای شما زیاد ساده می‌کند بدین شکل که شما می‌توانید با منفعت گیری از قالب های متنوع آن، فروشگاه آنلاین خود را در مختصر ترین زمان ممکن و با چند کلیک راه اندازی نمایید. این فروشگاه ویژگی‌هایی عالی داشته و سرعتی بالا در پردازش محصولات دارد.

سیستم حسابداری

نرم افزار حسابداری وبکده، یک سیستم حسابداری مبتنی بر ساختار مورد تایید سازمان امور مالیاتی سرزمین است که زیر نظر متخصصین و کارشناسان حسابداری طراحی شده تا شما بتوانید به ‌پشتیبانی این نرم‌ افزار با خیالی آسوده به حسابرسی فروشگاه‌های گوناگون، کسب ‌وکارهایی همانند رستوران و کافی‌شاپ و … را به سادگی در مختصر ترین زمان ممکن بپردازید که با دقت به این که این نرم افزار بر روی سرورهای ابری می‌باشد شما به ‌صورت آنلاین هم می‌توانید داده‌ های خود را ذخیره و پردازش نمایید.

املاک ساز اینترنتی

یکی دیگر از محصولات وبکده، املاک ساز اینترنتی است. با منفعت گیری از املاک ساز می‌توانید یک بنگاه املاک اینترنتی به همراه اپلیکیشن اختصاصی آن راه اندازی نموده که در آن مشاورین املاک، آژانس های املاک دیگر نیز قادر خواهند می بود فایل ها و مستغلات خود را در آن ثبت و مدیریت نمایند. این روش بازاریابی اینترنتی علتتسهیل در خرید، فروش و اجاره ملک های شما می‌گردد.

ادامه مطلب
این فناوری می‌تواند راه را برای دستگاه‌های بی‌سیم کوچک‌تر و نیرومندتر باز کند_به رنگ صبح

نرم افزار همکاری در فروش

به‌ پشتیبانی این سیستم می‌توانید از فروشنده‌ها و ویزیتورهای گوناگون برای پخش کالاها و همکاری در فروش  محصولاتتان منفعت گیری کنید. که در این نرم افزار، بازاریاب‌ها می‌توانند یک فروشگاه اختصاصی با محصولات شما داشته باشند و در کنار آن نیز می‌توانند با منفعت گیری از لینک، پست و بنرهای محصولات شما، آن ها را در شبکه های اجتماعی (همانند اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و …) و یا در سایت، وبلاگ خود را معارفه و به فروش هرچه زیاد تر آن پشتیبانی نمایند.

فروشگاه ساز فایل

محصول فرد دیگر که می‌خواهیم از وبکده به شما معارفه کنیم، نرم افزار فروشگاه ساز فایل است. فروشگاه ساز فایل، نوعی فروشگاه اینترنتی است که می‌توانید به ‌پشتیبانی آن محصولات دیجیتالی و دانلودی از قبیل فایل هایی با پسوندهای pdf ،docx ،psd ،mp4 و … را به ‌صورت اینترنتی به ‌فروش برسانید و یک وب سایت فروشگاهی بر پایه محصولات دیجیتال داشته باشید. یقیناً ملزوم به ذکر است که این فروشگاه امنیت بالایی دارد و امکان درز فایل از آن وجود ندارد.

مزایای منفعت گیری از خدمات وبکده

احتمالا با خودتان بگویید که چرا باید از خدمات وبکده منفعت گیری کنیم؟ در جواب می‌توان او گفت که طراحی سایت و اپلیکیشن و این چنین نرم افزار های تحت وب وبکده زیر نظر متخصصین با توانایی با منفعت گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی و منطبق با استانداردهای روز و به طور کاملا بومی طراحی، کدنویسی و در حال گسترش نیز می‌باشند. این نوشته علت ‌شده تا مزایای بسیاری برای این خدمات به وجود بیاید که از با اهمیت ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خورسندی کامل مشتریان
  • تعرفه مناسب برای خدمات
  • حمایتعالی و حرفه‌ای
  • سازگاری محصولات با سیستم‌های گوناگون
  • رابط کاربری آسان محصولات
  • منفعت‌گیری از بهترین گرافیست‌ها برای طراحی
ادامه مطلب
توانایی داشتن یک حمام لوکس

با بازدید این مزایا به شما نظر می‌کنیم از وبکده وب سایتت رو ۷ روز رایگان تحویل بگیری!

سایت ساز و فروشگاه ساز
با هر کسب و کاری که هستی وب سایتت رو رایگان تحویل بگیر ۱۶

جمع‌بندی

اگر به‌جستوجو خدماتی همانند طراحی سایت و اپلیکیشن، نرم افزار های تحت وب هستید، نظر ما به شما منفعت‌گیری از خدمات شرکت فضای مجازی وبکده است. وبکده یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده اپلیکیشن‌ها و طراح سایت بوده که محصولات زیاد بسیاری در اختیار شما قرار داده است؛ از انواع سایت ساز و فروشگاه ساز گرفته تا نرم افزار حسابداری.

شما می‌توانید با پرداخت کم‌ترین هزینه، بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن از وبکده دریافت کنید. تنها کافی ‌است به وب ‌سایت این شرکت مراجعه کنید و با کارشناسان آن‌ها تماس بگیرید.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها