اینستاگرام قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت را برای تمام کاربران فعال کرد
- تکنولوژی

اینستاگرام قابلیت ویرایش مطلب‌های دایرکت را برای همه کاربران فعال کرد


قابلیت ویرایش مطلب‌های خصوصی (DM) در اینستاگرام اکنون برای همه کاربران فعال می‌بشود. تا پیش‌از‌این تنها برخی کاربران می‌توانستند مطلب‌های ارسال‌شده خود را ویرایش کنند. یقیناً متا اظهار کرده است که کاربران تنها ۱۵ دقیقه بعد از ارسال مطلب‌ خود، قادر به ویرایش آن خواهند می بود.

بر پایه اظهار رسمی متا، برای ویرایش DM در اینستاگرام، به‌سادگی باید انگشت خود را روی مطلب ارسال‌شده نگه دارید تا منوی کشویی ظاهر بشود. سپس گزینه Edit را انتخاب کنید و مطلب خود را تحول دهید. یقیناً بعد از ویرایش، کلمه Edited نیز در زیر مطلب شما درج خواهد شد؛ اگر نمی‌خواهید مخاطب شما فهمید بشود که مطلب خود را ویرایش کرده‌اید، باید مطلب نادرست خود را حذف و مجدد ارسال کنید.

این قابلیت امکان پذیر تا این مدت برای شما فعال نشده باشد، اما با دقت به اظهار متا، باید زیاد سریع در دسترس همه کاربران قرار بگیرد.

ادامه مطلب
از کجا بفهمیم اینستا هک شده

ویرایش مطلب‌ها در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت ویرایش مطلب‌های دایرکت را برای همه کاربران فعال کرد ۴

علاوه‌بر ویرایش‌ مطلب‌ها، متا چند قابلیت دیگر نیز برای همه کاربران فعال کرده است. اکنون می‌توانید سه مطلب در قسمت چت پین کنید. این چنین می‌توانید read receipts یا «رسید خوانده‌شدن» مطلب‌های خود را غیرفعال و تم‌های جدیدی برای چت خود انتخاب کنید. این چنین اکنون قابلیت ذخیره‌سازی استیکرهای محبوب نیز در دسترس همه کاربران قرار گرفته است. همه این قابلیت‌ها پیش‌ازاین برای برخی کاربران فعال بوده است و اکنون همه کاربران می‌توانند از آن‌ها منفعت گیری کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تک‌تاک اکسترا اپیزود ۴۰؛ پیکسل، رم ۸ گیگ و امین خلیقی_به رنگ صبح

متا چند قابلیت تازه نیز به تردز اضافه کرده است. اکنون کاربران می‌توانند به شدت پستی را که می‌پسندند یا این که دیگر نمی‌خواهند آن را ببینند، با کشیدن انگشت خود به راست یا چپ لایک یا نهان کنند. این قابلیت تنها در پست‌های قسمت For You فعال است و اشکار نیست در آینده به قسمت‌های دیگر تردز اضافه خواهد شد یا خیر.

اینستاگرام این چنین درحال آزمایش برنامه‌ای به نام App Clip است تا کاربران حتی اگر اینستاگرام را نصب نداشته باشند، بتوانند ویدیوهای مختصر ریلز را در آن تماشا کنند. چند روز پیش نیز اینستاگرام در یک به‌روزرسانی برای iOS، یک ویجت برای لاک اسکرین اضافه کرد که با آن می‌توانید با یک کلیک داخل دوربین قسمت استوری شوید.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها