لینک بادز 2
- تکنولوژی

مشخصات و طراحی ایرباد سونی LinkBuds 2 برملا شد


مطابق گزارش‌ها، سونی درحال کار روی ایرباد جدیدی به‌نام LinkBuds 2 است. قبلاً جزئیات مقداری درمورد این گجت در دسترس می بود، اما اکنون با دقت به اطلاعاتی که لو رفته است، برخی ویژگی‌های احتمالی لینک بادز ۲ سونی را می‌دانیم.

به نقل از گیزموچاینا، لینک بادز ۲ به گمان زیادً شامل فناوری حذف نویز خواهد می بود. با دقت به طراحی نزدیک «حلقه باز» این گجت، این چنین قابلیتی غافل‌گیرکننده محسوب می‌بشود. این طراحی به ایرباد اجازه می‌دهد تا به‌طور طبیعی صداهای خارجی را فیلتر کند.

اگر شایعه ها صحت داشته باشند، سونی باید راهی نوآورانه برای ادغام حذف نویز با این طراحی غیر متعارف اشکار کرده باشد.

عکس این گجت پوشیدنی در مرجع صدور گواهی کره‌ای RRA مشاهده شده است. در این عکس که متأسفانه کیفیت بالایی ندارد، به‌نظر می‌رسد سونی طراحی جذابی برای این محصول برگزیده است.

ادامه مطلب
اندوخته‌گذاری غول‌های فناوری روی استارتاپ ساخت ربات انسان‌نما
آخرین مطالب

ویژگی‌های احتمالی سونی LinkBuds 2

پین‌های شارژ و سوراخ‌های درایور سونی LinkBuds 2 اکنون مقداری نسبت به نسل قبل تحول یافته، اما ساختار حلقه باز مدل قبلی هم چنان نگه داری شده است.

این گزارش این چنین می‌گوید که این محصول یک «توانایی صوتی سطح بالا» و به‌طور بالقوه برابر با هدفون WF-1000XM5 سونی را اراعه خواهد داد. به‌نظر می‌رسد این گجت پوشیدنی از همان چیپست مدیاتک MT2833 که در WF-1000XM5 وجود دارد، منفعت گیری می‌کند.

در رابطه رنگ‌ها، به گمان زیادً این ایرباد به غیر از رنگ مشکی، با رنگ خاکستری روشن نیز در دسترس خواهد می بود. اکنون، اطلاعاتی درمورد عمر باتری این گجت پوشیدنی وجود ندارد. اما LinkBuds نسل قبل با هر بار شارژ، نزدیک به پنج ساعت و نیم موزیک پخش می‌کند. به گمان زیادً LinkBuds 2 شارژدهی بیشتری داشته باشد.

ادامه مطلب
تبلت آنر پد ۹ پرو با باتری قوی و تراشه دایمنستی از راه رسید_به رنگ صبح

تا این مدت هیچ اطلاعاتی به‌صورت رسمی در رابطه زمان اراعه این گجت پوشیدنی وجود ندارد. بااین‌حال، از آنجایی که اطلاعات آن لو رفته است، این دستگاه به گمان زیادً در آینده‌ای نزدیک معارفه و اراعه خواهد شد. لینک بادز نسل ۱ و لینک بادز S در سال ۲۰۲۲ اراعه شدند؛ در نتیجه LinkBuds 2 ارتقا مناسبی برای سری ایربادهای سونی خواهد می بود.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها