شرایط فروش پژو پارس
- تکنولوژی

ایران‌ماشین بالاخره شرایط فروش پژو پارس را خبرداد + جدول اسفند ۱۴۰۲


ایران‌ماشین طی ماه‌های تازه تلاش کرد تا متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه را به سمت خرید ‌خودروهای جانشین نظیر سورن پلاس یا پژو ۲۰۷ سوق دهد. بااین‌حال مقاومت حواله‌داران پژو پارس علتشد تا خودروساز ایرانی ناچار بشود شرایط فروش پژو پارس را پیش از آخر سال ۱۴۰۲ اظهار کند. این شرایط اختصاصی متقاضیان خرید پژو پارس در قالب سامانه یکپارچه با برتری زمستان ۱۴۰۲ است.

شرایط فروش پژو پارس از روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ اغاز شده است و به زمان ۴ روز ادامه دارد. در این بخشنامه متقاضیان خرید پژو پارس با برتری زمستان ۱۴۰۲ از سامانه یکپارچه می‌توانند نسبت به تکمیل وجه و خرید ماشین عمل کنند. این بخشنامه فروش از نوع فروش سریع است که در جریان آن خودروها با موعد تحویل ۳۰ روزه به متقاضیان تحویل داده خواهند شد. این بخشنامه فاقد سود شراکت و انصراف است.

ادامه مطلب
تلسکوپ فضایی جیمز وب قدیمی‌ترین سیاه‌چاله کیهان را کشف کرد

شرایط فروش پژو پارس، اسفند ۱۴۰۲:

ماشین قیمت رنگ موعد تحویل
پژو پارس XU7P ۲,۹۴۱,۳۳۲,۱۳۶ ریال سفید ۳۰ روزه

ایران‌ماشین طی نیمه دوم سال ۱۴۰۲ و به‌علت غیراستاندارد شناخته‌شدن پژو پارس، تصمیم گرفت تا تشکیل این ماشین را بعد از ۲۲ سال متوقف کند. ماشین جانشین، سورن پلاس XU7P معارفه شد که از نظر ساختار و قوای فنی هیچ تفاوتی با پژو پارس ندارد. بااین‌حال اختلاف قیمت قابل‌دقت بین پژو پارس XU7P و سورن پلاس XU7P جهت شد تا مشتریان از ماشین جانشین استقبال نکنند. حتی ایران ماشین تلاش کرد با فروش اقساطی سورن پلاس، دقت متقاضیان را به سمت این ماشین جلب کند که این عمل نیز مؤثر واقع نشد.

ایران‌ماشین بالاخره شرایط فروش پژو پارس را خبرداد + جدول اسفند ۱۴۰۲ ۴

بر پایه اظهار «منوچهر منطقی»، معاون وزیر صمت که وقتی مدیرعامل ایران‌ماشین نیز می بود، تشکیل پژو پارس در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد یافت. این ماشین در سال تازه به استانداردهای ۸۵گانه تجهیزخواهد شد. بااین‌حال در طول هفته‌های تازه، ناظر اظهارات ضد و نقیض در رابطه ادامه تشکیل پژو پارس بوده‌ایم. این رویه‌ها بر التهاب بازار افزوده‌اند و روزبه‌روز قیمت پژو پارس در بازار افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب
نوروز امسال را با تور هند ۱۴۰۳ جشن بگیرید
آخرین مطالب



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها