نسخه ویندوز شبکه اجتماعی «اینستاگرام تردز» منتشر شد
- اموزش

نسخه ویندوز شبکه اجتماعی «اینستاگرام تردز» انتشار شد


شبکه اجتماعی مبتنی بر متن تردز (Threads) که اغاز تابستان امسال به‌گفتن رقیبی برای ایکس معارفه شده می بود، اکنون یک اپلیکیشن رسمی برای ویندوز دارد. نسخه ویندوز Threads یک توانایی مطلب‌رسانی متمرکز را برای کاربران اینستاگرام اراعه می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با دوستان نزدیک و تولیدکنندگان محتوا موردعلاقه خود ربط برقرار کنند.

یکی از قابلیت‌های شبکه اجتماعی تردز برای ویندوز که هم‌اکنون می‌توانید آن را از استور مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ و ۱۱ دانلود کنید، یکپارچه‌سازی زیاد خوب با اینستاگرام است. در واقع می‌توانید به‌سادگی حساب اینستاگرام خود را به این برنامه متصل کنید.

نسخه ویندوز اینستاگرام تردز

نسخه ویندوز شبکه اجتماعی «اینستاگرام تردز» انتشار شد ۴

از نظر کارکرد، این برنامه همانند نسخه موبایلی Threads می‌تواند او گفت و گو‌ها و موضوعات موردعلاقه کاربران را بر پایه برتری به آن‌ها نشان دهد. علاوه بر این، با آن می‌توانید دوستان جدیدی اشکار کنید و با آن‌ها ربط برقرار کنید و به‌طور کلی جوامع جدیدی شکل دهید.

ادامه مطلب
ظرفیت باتری سری آیفون 16 به‌‌جز در یک مدل انگارً افزایش اشکار می‌کند_به رنگ صبح

علاوه بر این، در داخل برنامه تنظیماتی برای کاربران فراهم شده است که برای مواردی همانند مشاهده محتوا، جواب‌ها و منشن‌ها کنترل بیشتری به کاربر اراعه می‌کنند.

از زمان معارفه تردز نزدیک به ۸ ماه می‌گذرد و متا همیشه در تلاش بوده تا این شبکه اجتماعی را در دسترس افراد بیشتری قرار دهد. چند ماه قبل، کاربران اتحادیه اروپا به آن دسترسی اشکار کرده بودند. این چنین، متا تصمیم دارد تا از طریق ادغام Threads با شبکه‌های اجتماعی منبع باز و قابل تعامل، دامنه دسترسی آن را گسترده‌تر کند.

ادامه مطلب
مرخصی استعلاجی؛ هرآنچه باید بدانید



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها