برای جوانان آرزوی درد و رنج فراوان دارم
- تکنولوژی

برای جوانان آرزوی درد و رنج زیاد دارم


«جنسن هوانگ»، مدیرعامل انویدیا، در مصاحبه‌ای در وجود دانشجویان دانشکده بازرگانی دانشگاه استنفورد، درمورد پیروزی و راه‌های رسیدن به آن سخن بگویید کرده است. به نظر او، داشتن انتظارات بالا، کسب پیروزی را برای جوانان سخت می‌کند. او برای نسل بعدی کارآفرینان جوان آرزوی درد و رنج زیاد می‌کند، چرا که به‌زعم او، رنج علتانعطاف‌پذیری و پیروزی می‌بشود.

بر پایه گزارش فورچون، جنسن هوانگ در این مصاحبه حرف های است:

«برای همه شما دانشجویان دانشگاه استنفورد آرزوی درد و رنج زیاد دارم. منشأ بزرگی، شخصیت یک فرد است و شخصیت نه در افراد باهوش، بلکه در افرادی که رنج کشیده‌اند شکل می‌گیرد.»

یقیناً این روزها منشأ مهم درد و رنج جوانان در سراسر جهان این است که هوش مصنوعی مشاغل آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده و امکان پذیر آن‌ها را بیکار کند. در این بین، انویدیا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که علترشد این فناوری شده است.

ادامه مطلب
افشای یک ویژگی امنیتی مهم در رابط کاربری One UI 7 سامسونگ!_به رنگ صبح
آخرین مطالب
برای جوانان آرزوی درد و رنج زیاد دارم ۴

مدیرعامل انویدیا و عامل پیروزی شرکت او

جنسن هوانگ در مصاحبه خود می‌گوید که تا به امروز او از عبارت «درد و رنج» در داخل شرکت خود با خوشحالی منفعت گیری کرده است. درواقع منظور مدیرعامل انویدیا این است که با درد و رنج می‌تواند شخصیت شرکت خود را اصلاح کند.

برای هوانگ، آنچه بیشتر از همه مهم است نه جاه‌طلبی، بلکه انعطاف‌پذیری است. به حرف های او، نمی‌توان بدون رنج به انعطاف‌پذیری رسید. او می‌گوید:

«افراد با توقعات زیاد بالا، انعطاف‌پذیری زیاد پایینی دارند و متأسفانه انعطاف‌پذیری در پیروزی مهم است. یکی از ویژگی‌های خوب من این است که انتظارات زیاد مقداری دارم.»

انویدیا در‌حال‌حاضر از انحصار عظیم بر بازار تراشه‌های هوش مصنوعی منفعت می‌برد. این شرکت تحت مدیریت هوانگ به قیمت بازار فراتر از ۲ تریلیون دلاری رسیده است؛ دارایی خالص شخصی او نیز به بیشتر از ۸۰ میلیارد دلار می‌رسد. این چنین انحصار این شرکت بر بازار علتشده تا دیگر شرکت‌ها همانند OpenAI را به‌سمت اندوخته‌گذاری بر گسترش تراشه‌های هوش مصنوعی سوق دهد. بااین‌حال، هوانگ معتقد است که حتی اگر تراشه‌های رقیب رایگان باشند، هم چنان تراشه‌های شرکت او قیمت بیشتری دارند.

ادامه مطلب
استرالیایی‌ها و آمریکایی‌ها، می‌خواهند به خودروهای درون‌سوز برگردند!_به رنگ صبح



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها