استور GPT در حال پرشدن از چت بات اسپم است
- تکنولوژی

استور GPT در حال پرشدن از چت بات اسپم است_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

TechCrunch در گزارش جدیدی توضیح داده که استور GPT، مارکت‌پلیس رسمی OpenAI برای GPTها، پر از چت‌بات‌های شگفت‌و‌غریبی است که به‌طور بالقوه قانون کپی‌رایت را نقض می‌کنند. از جمله این موارد، به چت بات هایی از جمله «Iron Man» و «Mickey Mouse» اشاره‌شده که محتواهای خود را بدون مجوز به سبک دیزنی و مارول تشکیل می‌کنند و این چنین چت‌بات‌هایی که بر پایه افراد شناخته‌شده همانند «ایلان ماسک» و «دونالد ترامپ» ساخته شده‌اند.

با وجود این که OpenAI از یک سیستم بازدید‌ونظارت‌خودکار در ترکیب با نظارت انسانی برای انتشار کردن چت‌بات‌ها منفعت گیری می‌کند، اما انگارً هجوم چت‌بات‌های زیاد زیاد در روال نظارت بر آن‌ها اختلال به وجود اورده است. تک‌کرانچ در گزارش تازه خود به چندین چت‌بات حاضر در استور GPT اشاره کرده است که بر پایه فرنچایزهای سینمایی و تلویزیونی محبوب و حتی بازی‌های ویدیویی ساخته شده‌اند.

1711031606 255 استور GPT در حال پرشدن از چت بات اسپم است به.webp

همانطور که در این گزارش نیز اشاره شده، ساخت یک چت بات به توانایی کدنویسی نیازی ندارد و به گمان زیادً به‌همین علت GPTهای زیاد بسیاری در استور GPT ساخته شده‌اند که به نوعی حقوق کپی‌رایت را نقض می‌کنند.

ادامه مطلب
آموزش حسابداری آنلاین_به رنگ صبح
آخرین مطالب

چت بات افراد شناخته‌شده

1711031606 147 استور GPT در حال پرشدن از چت بات اسپم است به.webp
1711031606 810 استور GPT در حال پرشدن از چت بات اسپم است به.webp

علاوه بر این، چت‌بات‌هایی نیز وجود دارند که مکالمه با شخصیت‌های شناخته‌شده‌ای از جمله «ایلان ماسک»، «دونالد ترامپ»، «لئوناردو دی کاپریو»، «باراک اوباما» و «جو روگان» را همانند‌سازی می کنند یا حتی شخصیتِ آن‌ها را پیروی می‌کنند. برخی از GPTها نیز در محصولات خاصی همانند MicrosoftGPT متخصص می باشند.

این چنین شواهدی از تلاش‌ برای جیلبریک‌کردن مدل‌های OpenAI نیز مشاهده شده است، هرچند همه آن‌ها ناموفق بوده‌اند.

در نتیجه این گزارش حرف های شده که با دقت به حالت جاری استور GPT، به گمان زیادً OpenAI چالش‌های مداومی در عرصه نگه داری کنترل کیفیت و پایبندی به سیاست‌های خود خواهد داشت. این چنین جواب OpenAI به این چالش‌ها به گمان زیادً مسیر آینده این پلتفرم را شکل خواهد داد.

ادامه مطلب
کریستیانو رونالدو به‌علت تبلیغ بایننس با شکایت یک میلیارد دلاری روبرو شد

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها