انویدیا ظاهراً روی جایگزین کردن پرستاران با هوش مصنوعی کار می‌کند + ویدیو
- تکنولوژی

انویدیا انگارً روی جانشین کردن پرستاران با هوش مصنوعی کار می‌کند + ویدیو_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

شرکت انویدیا رسماً از یک همکاری تازه با شرکتی موسوم به Hippocratic AI خبر داد که انگارً می‌تواند از طریق دستیارهای هوش مصنوعی، جایگزینی برای پرستاران انسانی فراهم کند. هزینه منفعت گیری از این هوش مصنوعی پرستار فقط ساعتی ۹ دلار است، درحالی که منفعت‌گیری از خدمات پرستاران انسانی ساعتی ۹۰ دلار هزینه برمی‌دارد.

در بیانیه مطبوعاتی منتشرشده، شرکت Hippocratic AI بخشی از مقصد این پروژه را پشتیبانی به افت مشکل افتنیرو در قسمت درمان دانسته است. این شرکت این چنین ادعا می‌کند که این هوش مصنوعی که با پشتیبانی انویدیا اراعه می‌بشود، کار تشخیصی انجام نخواهد داد و در عوض کارهای کم‌ریسکی را انجام می‌دهد که از طریق تماس ویدیویی قابل انجام‌اند.

دموی کارکرد هوش مصنوعی پرستار Hippocratic AI و انویدیا

انویدیا با انتشار کردن ویدیویی نشان داده است که این سازوکار در عمل تقریباً به چه صورت خواهد می بود. در این ویدیو فردی که انگارً جراحی آپاندیس انجام داده است از هوش مصنوعی درمورد مصرف آنتی‌بیوتیک و راه حلهای بهبودی سریع تر سوال می‌پرسد و جواب‌های قابل قبولی دریافت می‌کند.

ادامه مطلب
برنده جایزه بیت‌کوین صرافی بیت‌پین اشکار شد_به رنگ صبح

Hippocratic AI ادعا می‌کند که بر پایه تحقیق خود این شرکت، دستیارهای هوش مصنوعی به‌طور کلی در اکثر دسته‌بندی‌ها عملکردی بهتر از همتایان انسانی خود داشته‌اند. در وب‌سایت Hippocratic AI آمده است: «با هوش مصنوعی مولد، هزینه فزاینده دسترسی به درمان و مداخلات پزشکی به سمت صفر میل می‌کند.» این شرکت باور دارد که مدل‌های زبانی تنها روش مقیاس‌پذیر برای ازبین‌بردن شکاف بین تقاضا برای نیروی انسانی در قسمت درمان و فقدان نیروی کافی در این حوزه است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
قیمت گلکسی واچ اولترا، واچ 7 و گلکسی بادز 3 پرو افشا شد_به رنگ صبح
انویدیا انگارً روی جانشین کردن پرستاران با هوش مصنوعی کار می‌کند + ویدیو_به رنگ صبح ۴

مسئله شگفت این‌جاست که Hippocratic AI به‌طور مستقیم اظهار می‌کند که جایگزینی پرستاران انسانی از طریق هوش مصنوعی نه یکی از باگ‌های این پروژه، بلکه یکی از ویژگی‌های آن است.

همکاری Hippocratic AI و انویدیا در کنفرانس GTC تیم تراشه‌ساز سبز اظهار شد. این شرکت پیش‌تر در این اتفاقات از نیرومندترین تراشه هوش مصنوعی جهان یعنی Blackwell B200 نیز با ۲۰۸ میلیارد ترانزیستور رونمایی کرده می بود.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها