اتحادیه اروپا تحقیقات خود درباره عدم انطباق اپل، متا و گوگل با DMA را آغاز کرد
- تکنولوژی

اتحادیه اروپا تحقیقات خود درمورد عدم انطباق اپل، متا و گوگل با DMA را اغاز کرد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

کمیسیون اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی خبرداد که پنج تحقیق درمورد عدم انطباق اپل، گوگل و متا با قوانین ضدانحصار تازه قانون بازارهای دیجیتال (DMA) را اغاز کرده است. این کمیسیون او گفت که تصمیم دارد این تحقیقات را ظرف ۱۲ ماه آینده به آخر رساند.

به نقل از رویترز، «مارگرت وستاگر»، رئیس سازمان ضدانحصار اتحادیه اروپا، در بیانیه‌ای او گفت: «ما گمان می‌کنیم که راه‌حل‌های پیشنهادی این سه شرکت به‌طور کامل با DMA مطابقت ندارد.»

پیش‌ازاین گمانه‌زنی‌هایی درمورد اغاز این تحقیقات نقل شده می بود. درصورت قبول عدم انطباق تغییرات پلتفرم‌های اپل، متا و گوگل با DMA اتحادیه اروپا، امکان پذیر این غول‌های فناوری با جریمه‌های سنگینی روبه رو شوند.

مارگرت وستاگر و تیری برتون در کنفرانس مطبوعاتی ۲۵ مارس (۶ فروردین‌ماه)

تحقیقات اتحادیه اروپا درمورد کارکرد اپل، متا و گوگل

کمیسیون اروپا تصمیم دارد به بازدید فروشگاه‌های اپلیکیشن گوگل و اپل بپردازد. گوگل متهم است که در موتور جستجوی خود، پلتفرم‌های داخلی‌اش را نسبت به رقیب ها ترجیح می‌دهد. این چنین صفحه انتخاب مرورگر پیش‌فکر در iOS و قسمت تبلیغات در پلتفرم‌های متا بازدید خواهند شد.

ادامه مطلب
اینستاگرام تردز سرانجام در اتحادیه اروپا انتشار شد
آخرین مطالب

علاوه‌براین، رگولاتور اتحادیه اروپا درحال بازدید ساختار هزینه‌های اپل برای سایدلودینگ اپلیکیشن‌ها در آیفون است. از سویی، این نوشته که آیا آمازون محصولات داخلی را در فروشگاه خود زیاد تر از محصولات رقیب ها نظر می‌دهد، بازدید خواهد شد. کمیسیون اروپا این چنین اظهار کرده است که متا تا شش ماه دیگر زمان دارد تا مسنجر را با دیگر سرویس‌های مطلب‌رسانی سازگار کند.

«تیری برتون»، کمیسر اتحادیه اروپا، در بیانیه‌ای حرف های است: «ما قانع نشده‌ایم که راه‌حل‌های آلفابت، اپل و متا به‌منظور تشکیل فضای دیجیتالی عادلانه‌تر و بازتر برای شهروندان و کسب‌وکارهای اروپایی مناسب است. درصورتی‌که تحقیقات ما به این نتیجه برسد که انطباق کامل با DMA وجود ندارد، دروازه‌داران امکان پذیر با جریمه‌های سنگینی مواجه شوند.»

ادامه مطلب
اراعه مک استودیو و مک پرو با تراشه M4 به گمان زیادً تا اواخر 2025 عقب می‌افتد_به رنگ صبح

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها