گزینه‌های رنگی آیفون 16 پرو فاش شد؛ جایگزینی رُز با آبی
- تکنولوژی

گزینه‌های رنگی آیفون ۱۶ پرو آشکار شد؛ جایگزینی رُز با آبی_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

تلفنهای سری آیفون ۱۶ پاییز امسال معارفه خواهند شد و اکنون پست جدیدی در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده که رنگ‌های آیفون ۱۶ پرو را آشکار می‌کند.

بر پایه این پست، اپل به گمان زیادً تصمیم دارد رنگ تیتانیوم آبی تلفنهای آیفون ۱۶ پرو و آیفون‌ ۱۶ پر‌و مکس را کنار بگذارد و آن‌ها را در رنگ جدیدی تحت گفتن «تیتانیوم رز» نیز روانه بازار کند. اپل با خانواده آیفون ۱۵، جنس مدل‌های پرو را از فولاد ضدزنگ براق به تیتانیوم مات تحول داد.

گزینه‌های رنگی احتمالی آیفون ۱۶ پرو

درمجموع، مطابق این گزارش، آیفون‌ ‌۱۶ پرو در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری و رُز اراعه خواهد شد. مسئله قابل‌دقت این که از رنگ مشکی آیفون ۱۶ پر‌و با گفتن «Space Black» یاد شده است که آیفون ۱۴ پرو نیز با این ترکیب اراعه شده می بود. نسخه سفید این دستگاه‌ها نیز انگارً همانند به آیفون ۱۴ پرو خواهد می بود و گزینه خاکستری با آیفون ۱۵ پرو قیاس شده است.

ادامه مطلب
تصویر روز ناسا: ناهید، ماه و آتشفشان

اپل طبق معمولً تلفنهای تازه خود را در ماه سپتامبر معارفه می‌کند، به این علت وقتی در ماه‌های شهریور تا مهرماه به گمان زیادً ناظر معارفه سری آیفون ۱۶ خواهیم می بود.

در گزارش‌های قبلی حرف های شده می بود که آیفون ۱۶ به گمان زیادً برای حمایتبهتر از هوش مصنوعی، رم بیشتری خواهد داشت و این چنین به‌لطف منفعت گیری از یک فناوری تازه، نمایشگر آیفون ۱۶ به گمان زیادً حاشیه‌های باریک‌تری خواهد داشت. این چنین ماه قبل، رندر احتمالی آیفون ۱۶ با ماژول دوربین همانند آیفون X افشا شده می بود.

ادامه مطلب
ویدیوی قاب منتسب به آیفون 16، طراحی این گوشی را قبول می‌کند + ویدیو_به رنگ صبح

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها