سری P70 هواوی
- تکنولوژی

تاریخ معارفه تلفنهای سری هواوی P70 لو رفت_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

مطابق اسکرین‌شات آشکار‌شده، هواوی تلفنهای سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل ( ۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معارفه خواهد کرد. این عکس در شبکه اجتماعی ویبو انتشار شده و طراحی ظاهری این گوشی را به نمایش می‌گذارد. یقیناً تا این مدت نمی‌توان به‌طور قطعی این عکس را قبول کرد، چون تا این مدت تعداد بسیاری از منبع های معتبر اظهار نظری درمورد این عکس نکرده‌اند.

به نقل از GSMArena، حداقل ۴ نسخه از سری P70 هواوی داخل بازار می‌بشود. این چهار نسخه شامل نسخه‌های استاندارد، پرو، پرو پلاس و Art می‌بشود.

مشخصات احتمالی سری P70 هواوی

در عرصه صفحه‌نمایش، هواوی P70 از نمایشگر ۶.۵۸ اینچی OLED LTPO منفعت می‌برد، اما ۳ گوشی دیگر صفحه نمایشی ۶.۷۶ اینچی OLED LTPO خواهند داشت. دوربین سلفی هر چهار گوشی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین مهم نیز برای هر ۴ مدل رزولوشنی برابر با ۵۰ مگاپیکسل خواهد داشت.

ادامه مطلب
کاربران اندروید به گمان زیادً به‌زودی می‌توانند ChatGPT را جانشین گوگل اسیستنت کنند

انتظار می‌رود همه این تلفنها از چیپست Kirin 9000S منفعت ببرند. این تراشه با فرآیند ۷ نانومتری SMIC ساخته شده است. اکنون این نوشته تحت بازدید است که آیا هواوی در ساخت این تراشه قوانین صادرات ایالات‌متحده را زیر پا گذاشته است یا خیر.

بلومبرگ ادعا می‌کند که این شرکت قبل از این که توسط آمریکا تحریم بشود، تجهیزات مورد نیاز برای ساخت تراشه‌های پیشرفته را خریداری کرده می بود. این چنین شرکت SMIC نیز به تهمت ربط و همکاری با ارتش چین، در سال ۲۰۲۰ توسط آمریکا تحریم شد.

ادامه مطلب
غول‌های فناوری چین بر سر پتنت تلفنهای تاشو به جان هم افتادند!

یقیناً هواوی بی‌دقت به این حواشی، قدرتمندانه در دنیای موبایل و گجت‌ها درحال ساخت و گسترش محصولات گوناگون است. این شرکت به‌تازگی مچ‌بند هواوی بند ۹ را با رنگ‌های گوناگون و شارژدهی ۲ هفته‌ای معارفه کرد. این چنین تلفنهای تاشو این کمپانی به‌قدری موفق عمل کرده‌اند که احتمالا به‌زودی در بازار تلفنهای تاشو از سامسونگ پیشی می‌گیرد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها