با پیروزی در دادگاه، اپیک گیمز خواستار تحولات بزرگ در قوانین گوگل پلی شد
- تکنولوژی

با پیروزی در دادگاه، اپیک گیمز خواستار تغیرات بزرگ در قوانین گوگل پلی شد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

در پاییز سال قبل، اپیک گیمز، سازنده بازی فورتنایت، در دادگاه فدرال به پیروزی شگفت‌انگیزی در برابر گوگل دست اشکار کرد. در آن زمان هیئت منصفه دادگاه به اتفاق آرا خبرداد که غول موتور جستجو در بازار توزیع اپلیکیشن‌های اندروید و سرویس‌های پرداخت درون‌برنامه‌ای انحصار تشکیل کرده و اپیک از این سیاست‌ها صدمه دیده است. بااین‌حال، تا این مدت به‌طور‌ دقیق توسط قاضی اشکار نشده که اپیک با وجود این حکم به چه مزایایی دست اشکار خواهد کرد و اکنون این شرکت با انتشار کردن یک سند ۱۶ صفحه‌ای خواسته‌های خود را نقل کرده است.

بر پایه گزارش ورج، اپیک گیمز در سند ۱۶ صفحه‌ای خود که در ادامه به برخی نکات مهم آن اشاره کرده‌ایم، خواست‌های بسیاری را نقل کرده است.

ادامه مطلب
علم فیزیک قبول می‌کند که دشمنِ دشمنِ شما، واقعاً دوست شما است_به رنگ صبح
با پیروزی در دادگاه، اپیک گیمز خواستار تغیرات بزرگ در قوانین گوگل پلی شد_به رنگ صبح ۹

سند منتشرشده توسط اپیک نقطه اغاز مذکرات بین این دو شرکت است و گوگل باید جواب خود را تا ۲ می (۱۳ اردیبهشت) ارسال کند. بعد از آن، قاضی «جیمز دوناتو» در تاریخ ۲۳ می (۳ خرداد) ادعاهای کارشناسان هر دو طرف را خواهد شنید. این چنین انتظار می‌رود که گوگل در آخر خواست تجدیدنظر خود را اراعه کند.

خواسته‌های اپیک گیمز از گوگل

  • گوگل دیگر به شرکت‌های مخابراتی و سازندگان گوشی نگوید که نباید (یا باید) فروشگاه‌های اپلیکیشن را در دستگاه‌های خود قرار دهند.
  • از اشتراک‌گذاری درآمدهای Google Play با شرکت‌های مخابراتی یا تولیدکنندگان جلوگیری بشود.
  • دیگر هیچ توافقی که امکان پذیر دیگر شرکت‌ها را از داشتن فروشگاه‌های اپلیکیشن رقیب منع کند، وجود نداشته باشد.
  • دیگر هیچ قرارداد انحصاری برای برنامه‌های اندرویدی وجود نداشته باشد که از گسترش‌دهندگان بخواهد قیمت، تاریخ انتشار کردن و محتوای یک برنامه در گوگل پلی را شبیه با دیگر پلتفرم‌ها اراعه دهند.
  • دانلود برنامه‌ها از استورهای شخص ثالث باید به آسانی دانلود از گوگل پلی باشد و هیچ‌گونه مرحله اضافی، هشدار یا حساسیتی وجود نداشته باشد – اما گوگل می‌تواند بدافزارها و برنامه‌های غیرقانونی را مسدود کند.
  • دسترسی به API‌های اندروید بدون نیاز به تشکیل پیوند با گوگل پلی استور برای همه گسترش‌دهندگان یکسان باشد.
ادامه مطلب
اختلال اینترنت ناشی از دعوا سایبری نبوده است
1713003086 771 با پیروزی در دادگاه، اپیک گیمز خواستار تغیرات بزرگ در
با پیروزی در دادگاه، اپیک گیمز خواستار تغیرات بزرگ در قوانین گوگل پلی شد_به رنگ صبح ۱۰
  • گوگل به‌زمان شش سال اجازه دسترسی به کاتالوگ برنامه‌های گوگل پلی را به استورهای شخص ثالث اراعه کند و این چنین به کاربران اجازه دهد تا از طریق فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث برنامه‌ها را به‌روزرسانی کند.
  • دیگر نیازی به اجبار گسترش‌دهندگان به منفعت گیری از Google Play Billing یا User Choice Billing وجود نداشته باشد و بتوان از رویکردهای پرداخت جانشین منفعت گیری کرد.
  • هیچ تبعیض یا تلافی علیه برنامه‌ها یا گسترش‌دهنده‌ها برای انتخاب سیستم‌های پرداخت جانشین وجود نداشته باشد.
  • راه اندازی یک کمیته انطباق توسط گوگل با حداقل سه عضو هیئت مدیره این شرکت که کارمند جاری یا اسبق گوگل نیستند و نبوده‌اند، و یک مسئول تطبیق که هر سال پیروی از قوانین توسط گوگل را به دادگاه اظهار کند.

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گوگل با هوش مصنوعی خود به تشکیل نقشه ماهواره‌ای نشت متان پشتیبانی می‌کند

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی