مرسدس G کلاس برقی
- اموزش

مرسدس G کلاس برقی اواخر آوریل ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

سرانجام نام مهم مرسدس G کلاس برقی اشکار شد. برخلاف گزارش‌هایی که نشان می‌داد این مدل آفرود برند EQ را کنار گذاشته است، این دو سخن تا این مدت G کلاس برقی را به خود مزین کرده‌اند. یقیناً نسخه تولیدی به‌جای این که همانند مدل کانسپت EQG نامیده بشود، بعد از معارفه در نمایشگاه ماشین چین در پکن، با نام G580 تجهیزبه فناوری EQ شناخته خواهد شد.

با دقت به نام «G580» می‌توان نتیجه گرفت که قوت این مدل زیاد تر از G550 است. G کلاس ۲۰۲۵ معمولی به‌جای موتور V8، از یک پیشرانه شش سیلندر خطی هیبریدی خفیف منفعت خواهد برد. این پیشرانه توان ۴۴۳ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتن‌متر تشکیل می‌کند. G کلاس برقی قوت کمتری از AMG G63 خواهد داشت که موتور V8 آن توان ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن‌متر تشکیل می‌کند.

ادامه مطلب
تصاویر منتسب به قاب آیفون 16 پرو افزایش اندازه دوربین را نشان می‌دهد_به رنگ صبح

مشخصات فنی مرسدس G کلاس برقی

انتظار می رود G کلاس برقی دارای چهار موتور -یکی در هر چرخ- و باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی باشد. به این علت G580 برد حرکتی ۲۰۰ مایلی خواهد داشت که ایده‌آل نیست، اما با دقت به شاسی‌بلند بودن این مدل طبیعی است. یک بسته باتری با چگالی بالا و فناوری شیمی آند سیلیکون در سال ۲۰۲۵ به‌گفتن آپشن برای آن اراعه خواهد شد. این شاسی بلند آفرود دارای زاویه دعوا ۳۲ درجه و زاویه فرار ۳۵ درجه و ارتفاع از زمین ۹.۸ اینچ خواهد می بود.

G580 با فناوری EQ اولین خودروی برقی چهار موتوره مرسدس نخواهد می بود، چون این گفتن به SLS AMG Electric Drive محصول ۲۰۱۲ تعلق دارد. به حرف های «امریش شیلر»، رئیس برند G، این مدل برقی ۷۷۱۶ پوند وزن خواهد داشت.

ادامه مطلب
معارفه دستیار هوشمند ارز دیجیتال بایتیکل
آخرین مطالب
مرسدس G کلاس برقی اواخر آوریل ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد_به رنگ صبح ۴

نسخه تازه EQS نیز در نمایشگاه ماشین چین ۲۰۲۴ وجود خواهد داشت، جایی که این برند لوکس تصمیم دارد از مرسدس AMG GT 63 S E Performance با پیشرانه V8 پلاگین هیبریدی رونمایی کند. خودروساز آلمانی این چنین اظهار کرده که محصولات میباخ وE  کلاس نیز در این مراسم وجود دارند.

ابتدا ناظر رونمایی از GT63 S E Performance در ۲۰ آوریل در طی اتفاقات شب برند AMG در شانگهای در طول آخرهفته فرمول ۱ چین خواهیم می بود، درحالی‌که G کلاس برقی در ۲۴ آوریل به نمایش درخواهد آمد. اولین روز مطبوعاتی نمایشگاه ماشین چین در ۲۵ آوریل اغاز خواهد شد.  

ادامه مطلب
Dota 2 و League of Legends: شباهت‌ها و تفاوت‌ها_به رنگ صبح

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی