اپل برای رشد دوباره، به عرضه یک آیفون 250 دلاری نیاز دارد
- تکنولوژی

اپل برای رشد مجدد، به اراعه یک آیفون ۲۵۰ دلاری نیاز دارد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

اپل از زمان معارفه آیفون ۱۲، تلفنهای خود را چندان تحول نداده است. پیش از آن نیز از سال ۲۰۱۷ ناظر ترقی بزرگی در تلفنهای این شرکت نبوده‌ایم؛ درنتیجه فروش این شرکت با چالش‌هایی مواجه شده است که نیاز به تحول را افزایش می‌دهد. خبرنگار بلومبرگ در گزارشی می‌گوید آنچه می‌تواند به احیای فرایند رشد کوپرتینویی‌ها پشتیبانی کند، اراعه نسخه ارزان‌تری از آیفون در محدوده قیمت ۲۵۰ دلار است تا شانس رقابت در بازارهای درحال‌گسترش را برای این شرکت فراهم کند.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در گزارش جدیدی ادعا می‌کند که اپل برای تحول حالت خود به محصول جدیدی نیاز دارد که بتواند به‌شدت جهت رشد این شرکت بشود. اندوخته‌گذاری کوپرتینویی‌ها روی گسترش ماشین نتیجه نداد و زمان‌ها طول می‌کشد تا هدست ویژن پرو با افت قیمت بتواند کاربران بسیاری را به‌سمت خود جذب کند. اما یک آیفون واقعاً ارزان می‌تواند شرایط را تحول دهد.

ادامه مطلب
اپل به گمان زیادً در آینده قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی را پولی خواهد کرد_به رنگ صبح

اپل تا بحال چندبار تلاش کرده است که آیفون ارزان‌تر به بازار اراعه کند. این شرکت در سال ۲۰۱۳، آیفون ۵c را معارفه کرد که ۱۰۰ دلار از آیفون معمولی ارزان‌تر می بود. در سال ۲۰۱۶، آیفون SE با قیمت ۳۹۹ دلار از راه رسید، اما قیمت این گوشی نیز در طول زمان افزایش یافت و مدل جاری SE اکنون ۴۲۹ دلار است.

اپل برای رشد مجدد، به اراعه یک آیفون ۲۵۰ دلاری نیاز دارد_به رنگ صبح ۴

آیفون ۲۵۰ دلاری رقابت در بازارهای درحال‌گسترش را برای اپل ممکن می‌کند

اما اگر اپل می‌خواهد رقابت جدی‌تری با برندهای چینی همانند شیائومی، اوپو و Transsion در بازارهای درحال‌گسترش داشته باشد، باید آیفونی در محدود قیمت ۲۵۰ دلار اراعه کند. گرمن می‌گوید اگر «استیو جابز» تا این مدت در اپل مشغول به کار می بود، به گمان زیادً این چنین کاری انجام نمی‌داد؛ اما این استراتژی می‌تواند به رشد این شرکت پشتیبانی کند.

ادامه مطلب
همکاران سیستم تا دو سال دیگر سرویس ابری هوش مصنوعی اراعه می‌کند
آخرین مطالب

اپل می‌تواند با منفعت گیری از نمایشگر LCD به‌جای OLED و افت تعداد دوربین‌ها، قیمت گوشی خود را پایین بیاورد. این چنین منفعت گیری از یک تراشه ضعیف‌تر و حتی احتمالا بدنه پلاستیکی بتواند تشکیل آیفون ۲۵۰ دلاری را ممکن کند. گرمن می‌گوید اراعه رسمی این گوشی حتی می‌تواند تنها به بازارهای درحال‌گسترش محدود بشود.

بااین‌حال، خبرنگار بلومبرگ یادآور می‌بشود که اپل تا بحال از اتخاذ این چنین تصمیم‌هایی خودداری کرده است تا به هویت برند خود به‌گفتن یک برند پریمیوم خدشه داخل نکند؛ اما احتمالا شرایط بازار این شرکت را ناچار به تحولی عظیم در استراتژی خود کند. نظر شما دراین‌باره چیست؟

ادامه مطلب
اپل با برگزاری یک نمایشگاه عکاسی قوت آیفون 15 پرو مکس را به نمایش می‌گذارد

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی