از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های جدید عینک متا + ویدیو
- تکنولوژی

از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های تازه عینک متا + ویدیو_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

متا طراحی جدیدی از عینک هوشمند Ray-Ban Meta را معارفه کرده است و این چنین «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل شرکت در یک ویدیو، ویژگی تماس ویدیویی آن را به‌نمایش گذاشت. اکنون می‌توانید از طریق عینک متا به اپل موزیک متصل شوید و در نهایت، خریداران ایالات‌متحده و کانادا این محصول می‌توانند از دستیار هوش مصنوعی چندوجهی آن منفعت گیری کنند.

مارک زاکربرگ با انتشار کردن یک ریلز تازه در اینستاگرام که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید، ویژگی تماس ویدیویی عینک‌ هوشمند متا ری-بن را به‌نمایش گذاشت. او در این تماس، با «اِوا چِن» مدیر قسمت مد اینستاگرام درمورد طراحی تازه این محصول که Skyler نام دارد و همانند به چشمان گربه است، سخن بگویید می‌کند.

علاوه‌براین، مدل‌های Wayfarer و Headliner جاری عینک متا نیز اکنون در رنگ‌های تازه قابل خرید می باشند.

ادامه مطلب
این گیاه می‌تواند در شرایط سخت مریخ زنده بماند_به رنگ صبح

در رابطه قابلیت تازه تماس ویدیویی عینک هوشمند متا، می‌توانید از طریق واتس‌اپ و مسنجر با دوستان یا خانواده تماس بگیرید. در وبلاگ متا اشاره شده که این ویژگی به‌مرور زمان درحال اراعه به کاربران است.

ویژگی فرد دیگر که انگارً برای کاربران این محصول اراعه‌شده، سازگاری با اپل موزیک است. بر پایه گزارش‌ها انگارً کاربران عینک Ray-Ban Meta می‌توانند از طریق آن آهنگ‌های موردنظر خود را پخش کنند و این چنین بر پایه سلیقه خود، آهنگ‌های پیشنهادی دریافت کنند.

ادامه مطلب
تراشه‌های اپل سیلیکون صدمه‌پذیری امنیتی خطرناکی را در خود دارد_به رنگ صبح

قابلیت تازه هوش مصنوعی عینک متا

از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های تازه عینک متا + ویدیو_به رنگ صبح ۴

در نهایت، همه کاربرانی که در ایالات متحده و کانادا از عینک هوشمند متا منفعت گیری می‌کنند، به‌صورت بتا به هوش مصنوعی چندوجهی آن دسترسی اشکار کرده‌اند.

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با عینک خود عکس بگیرند و سپس از هوش مصنوعی متا‌ اطلاعات بیشتری خواست کنند. به‌گفتن مثال، می‌توانید از این هوش مصنوعی بخواهید که یک گونه گیاهی را شناسایی کند، برای ویدیوهای اینستاگرام زیرنویس بسازد و زبان‌های خارجی را ترجمه کند.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی