نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح
سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.
با گسترش فناوری اطلاعات و موبایلهای هوشمند، اپلیکیشنها امروزه نقش زیاد موثری بر منقلب شدن انواع خدمات عمومی و اختصاصی در صنعتهای گوناگون دارند. اپلیکیشنهای تدبیر که توسط شرکت پردازش موازی سامان، اراعهدهنده سیستمهای جامع مالی و اداری تدبیر، اراعه شده است این امکان را برای کارکنان سازمانها تشکیل میکند که راحتتر و یا گاها از راه دور به سازمان خود دسترسی داشته باشند. اپلیکیشنهای تدبیر بیشتر از یک برنامه موبایلی است و اهداف مهم آنها ارتقا کارایی و تسهیلسازی فرآیندها میباشد.
اپلیکیشنهای حسابداری همراه تدبیر، کارتابل تدبیر، تدبیر کارکنان، انبارگردانی تدبیر، مدیریت شبکه توزیع، عوامل توزیع، داشبورد تدبیر، تنخواهگردان تدبیر، تایمشیت تدبیر، ثبت آمار تشکیل تدبیر، تقویم رویدادها و حسابداری شخصی تدبیر از جمله اپلیکیشنهایی می باشند که تا بحال توسط گروه نرمافزاری تدبیر اراعه شده است. در ادامه به توضیح چند اپلیکیشن تدبیر پرداخته میبشود.
- اپلیکیشن حسابداری همراه تدبیر
با اپلیکیشن اندرویدی حسابداری همراه تدبیر همه امکانات “سیستم تحت وب تدبیر” از طریق گوشی موبایل در اختیار کاربران قرار میگیرد. حسابداری همراه تدبیر یکی از برنامههای جانبی سیستم جامع مالی و اداری تدبیر است که دسترسی به گزارشات و اطلاعات این سیستم را از طریق تلفنهای همراه میسر میکند. نسخه تحت وب برای منفعت گیری در دیگر سیستم عاملها با قابلیت منفعت گیری به طور SPA در دسترس است. دقت بشود که حسابداری همراه تدبیر برنامه مستقلی نیست و پیشنیاز منفعت گیری آن در اختیار داشتن نسخهای از سیستم جامع مالی اداری تدبیر به همراه سیستم تحت وب است.
- اپلیکیشن کارتابل تدبیر
اپلیکیشن اندرویدی کارتابل تدبیر و نسخه تحت وب آن، برنامهای کاربردی است که جهت خبررسانیهای دقیق، ساده و سریع یک سازمان در خصوص اطلاعات سیستم اتوماسیون جامع مالی و اداری تدبیر به کارکنان تشکیل شده است. این اپلیکیشن با “سیستم کارتابل” و “سیستم تحت وب تدبیر” یکپارچگی کامل دارد و از امکانات این برنامه کاربردی میتوان به امکان تشکیل زنجیره کارها، امکان ارسال و دریافت فرمهای سیستمی و انواع پیوستها و امکان گفتگوی آنلاین درون سازمانی اشاره کرد.
- اپلیکیشن تدبیر کارکنان
اپلیکیشن تدبیر کارکنان راهکار سیستم جامع مالی و اداری تدبیر برای ربط آنلاین کارکنان با سیستم حقوق و دستمزد و پرسنلی تدبیر است. از امکانات این اپلیکیشن میتوان قابلیت اجرای این برنامه روی سیستم عامل اندروید و سیستم تحت وب، یکپارچگی کامل با سیستم حقوق و دستمزد و پرسنلی تدبیر، امکان مشاهده حالت وامها و مرخصیها و قابلیت شخصیسازی تنظیمات اپلیکیشن توسط کارفرما را نام برد.
- اپلیکیشن مدیریت توزیع تدبیر
اپلیکیشن مدیریت توزیع، ابزاری قوی و بی همتا، به منظور ردیابی واسطههای فروش، افزایش بازدهی کارکرد بازاریابان حضوری و هوشمندسازی مدیریت و کنترل بازاریابان تشکیل شده است. مدیریت مقدار دسترسی به اطلاعات، امکان ناحیهبندی بازاریابان روی نقشهها، مسیربندی هوشمند، رهگیری و ردیابی لحظهای روی نقشه، گزارش لحظهای از حالت بازاریابی و مشاهده حالت خواست ثبت شده آنلاین از جمله امکانات این اپلیکیشن است.
- اپلیکیشن انبارگردانی تدبیر
اپلیکیشن انبارگردانی تدبیر یکی از برنامههای جانبی سیستم جامع مالی و اداری تدبیر است که امکان مدیریت فرآیندهای انبارگردانی و مشاهده گزارشات گوناگون موجودی کالا، انبار و کاردکس را در اختیار کاربران سیستم انبار قرار میدهد. از امکانات این برنامه میتوان به شدت بالا در اشکار کردن اطلاعات کالاها، امکان مشاهده لیست کالاها به همراه موجودی، بازدید و مشاهده مغایرتها، قابلیت منفعت گیری از بارکدخوان، مشاهده موجودی بهصورت لحظهای از طریق همه برگههای انبار، کاردکس ریالی و مقداری کالا، گزارشهای موجودی کالا به تفکیک انبار و دهها مزیت دیگر اشاره نمود.
در آخر
اپلیکیشنهای تدبیر در هر کسب و کاری صرف نظر از اندازه سازمان و یا نوع صنعت قابل منفعت گیری می باشند. نرمافزارهای مالی و اداری تدبیر و اپلیکیشنهای مرتبط با آنها برای پشتیبانی به صاحبان کسب و کار جهت بهبود گردش کار و اجرای کارآمدتر کسب و کار، گسترش یافتهاند. اپلیکیشنهای تدبیر با مقصد سادهسازی فرآیندهای سازمانی و تجاری و بهبود منفعتوری، کاربران را قادر میسازد به اطلاعات در زمان درست دسترسی داشته باشند؛ تصمیمات بهتری بگیرند و سریع تر به نیازهای در حال تحول کسبوکار خود جواب دهند.
دسته بندی مطالب