10 کالای ضروری لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا
- تکنولوژی

۱۰ کالای الزامی لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

فروشگاه اینترنتی الوکالا با شماره تماس ۵۵۰۵۵ آماده ثبت خواست خرید های لوازم خانگی و مبلمان در سراسر ایران

فروشگاه اینترنتی الوکالا، بازار لوازم خانگی یکی از فعال‌ترین بازارهای دنیا است چون محصولاتی که در آن اراعه خواهد شد، مورد نیاز جامعه امروزه بوده و برای داشتن زندگی راحت وجود آن‌ها الزامی است. انواع مختلفی از لوازم خانگی وجود دارند که توسط برندهای گوناگون تشکیل شده و افراد بسته به نیاز خود می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. در این بین برخی از محصولات پرفروش‌تر بوده یا زیاد تر از دیگر وسایل مورد منفعت گیری قرار می‌گیرند. در این نوشته تصمیم معارفه ۱۰ کالای پرفروش لوازم خانگی در ایران را داریم که چه برای اغاز زندگی و به گفتن جهیزیه و چه برای تکمیل وسایل خانه یا تجهیز مبلمان ، اداره‌جات به آن‌ها نیاز است.

لوازم خانگی چه محصولاتی می باشند؟

لوازم خانگی دستگاه‌ها، ابزار و وسایلی می باشند که در خانه، اداره‌جات و… منفعت گیری خواهد شد و کارهای روزمره را ساده می‌کنند. این وسایل جزو ملزومات زندگی انسان امروزی می باشند و بدون آن‌ها زندگی کردن، ناممکن است. لوازم و وسایل خانگی انواع مختلفی هم دارند که برخی از آن‌ها جزو ضروریات بوده و برخی دیگر را تنها در شرایط و موارد خاص منفعت گیری می‌کنند.

ادامه مطلب
اغاز به کار سایت سیب اپ مک؛ اپ استور مک ایرانی

لوازم خانگی از قیمت نسبتا بالایی هم برخوردار می باشند، به همین علت آشنایی با لوازم خانگی گوناگون و کاربرد آن‌ها پیش از عمل به خرید این محصولات اهمیت بسیاری دارد. این نوشته پشتیبانی می‌کند تا لوازم خانگی را برتری‌بندی کرد و در زمان نیاز به خرید، به خصوص با بودجه محدود تنها موارد الزامی را خریداری کرد. چند مورد از پرکاربردترین انواع لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا که موارد منفعت گیری بسیاری دارند و در بازار ایران جزو پرفروش‌ترین‌ها می باشند، عبارت هستند از:

 [ زودپز ، چای ساز،  اتوبخار ، مخلوط کن،  آبمیوه گیر ، همزن،  چرخ گوشت،  پلوپز،  جاروبرقی، اسپرسوساز، سرخ کن ]

یخچال فریزر دوقلو

یخچال و فریزر را می‌توان به گفتن یکی از با اهمیت ترین و پرکاربردترین تجهیزات در بین لوازم خانگی معارفه کرد که زندگی بدون آن‌ها مقدور نیست. برخلاف قبل که یخچال و فریزرها دستگاه‌هایی مجزا بودند، امروزه این دو دستگاه با هم ادغام شده و یک وسیله واحد را راه اندازی خواهند داد.

این نوشته هم به مصرف انرژی کمتر و هم به اشغال کمتر فضا توسط این وسیله پشتیبانی می‌کند. یخچال فریزر دوقلو زیاد تر مناسب خانواده‌های پرجمعیت است که نیاز به فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی نیاز دارند. مدل‌های تازه و امروزی یخچال فریزر دوقلو را می‌توان از هم باز کرد و به طور جداگانه هم منفعت گیری کرد.

ادامه مطلب
پزشکان کلیه یک خوک اصلاح ژنتیکی‌شده را به یک بیمار زنده پیوند زدند_به رنگ صبح

یخچال سای بای ساید

یخچال سای بای ساید، دیگر کالای پرفروش لوازم خانگی در ایران است. این مدل یخچال نسبت به یخچال دوقلو فضای نگهداری مواد غذایی جمع و جورتری دارد. یخچال و فریزرهای ساید روی یک بدنه سوار شده‌اند و امکان جداسازی آن‌ها وجود ندارد یقیناً در این مدل از یخچال و فریزرها، درب یخچال از درب فریزر جداست.

انواع یخچال چه در نوع ساید و چه در نوع دوقلو توسط برندهای معروف و محبوب داخلی و خارجی تشکیل خواهد شد که از جمله آن‌ها در بازار ایران می‌توان به سامسونگ، جنرال الکتریک، ال جی، دوو، اسنوا، امرسان و… اشاره کرد.

ماشین لباسشویی

از دیگر انواع مهم و پرکاربرد لوازم خانگی می‌توان به ماشین لباسشویی اشاره کرد. این وسیله امروزه به جز خانه‌ها در هتل‌ها، بیمارستان‌ها و… نیز منفعت گیری می‌بشود. ماشین‌های لباسشویی هم دارای انواع مختلفی می باشند و توسط برندهای بسیاری همانند سامسونگ، ال جی، بوش، اسنوا و… تشکیل شده و در بازار ایران به فروش می‌رسند. انواع ماشین لباسشویی در برندهای گوناگون، قابلیت‌های گوناگونی هم دارند. برای مثال برخی از ماشین‌ها قابلیت شستشوی لباس با بخار را دارند و برخی ماشین‌ها به طوری طراحی شده‌اند که حتی میانه شستشو هم می‌توان به آن‌ها لباس اضافه کرد. برای خرید این محصول علاوه بر قابلیت‌ها باید به وزن دستگاه و مقدار لباسی که می‌توان با آن شست هم دقت کنید.

ادامه مطلب
مریخ به گمان زیادً جریان‌های عظیمی در اعماق اقیانوس‌های زمین تشکیل می‌کند
۱۰ کالای الزامی لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا_به رنگ صبح ۹

ماشین ظرف شویی

امروزه کمتر خانه‌ای را می‌توان اشکار کرد که در آن از ماشین ظرف شویی منفعت گیری نشود. این دستگاه به خصوص برای خانه‌های پرجمعیت یک گزینه کاربردی و مناسب است و علاوه بر راحت کردن فرآیند شستشوی ظروف، به صرفه‌جویی در مصف آب هم پشتیبانی می‌کند. در خرید ماشین ظرف شویی به گفتن دیگر کالای پرفروش لوازم خانگی در ایران نیز باید به نکاتی همانند ظرفیت ماشین، برنامه‌های شستشو، مخزن و مقدار مصرف آب و… دقت کرد.

تلویزیون

یکی از دیگر از لوازم الکترونیکی مهم که بدون آن، لیست لوازم خانگی کامل نمی‌بشود، تلویزیون است. این دستگاه صوتی و تصویری یک ابزار سرگرمی است که همه اعضای خانه با هر سن و سالی از آن منفعت گیری می‌کنند. این دستگاه هم دارای انواع مختلفی همانند LCD، LED، پلاسما و… است که هر یک از نظر قابلیت‌ها و مقدار مصرف انرژی با فرد دیگر تفاوت دارد.

اجاق گاز

پای ثابت لیست لوازم خانگی اجاق گاز است که بدون آن ملزومات زندگی کامل نمی‌بشود. اجاق گاز انواع گوناگون رومیزی، کابینت‌دار، فردار، تک شعله، چند شعله و… دارد که افراد برای مبنا نیاز و مصرف خود می‌توانند نوع مناسب آن را خریداری کنند. برای مثال اگر اهل شیرینی‌پزی هستید، بهتر است انواع فردار این محصول را خریداری کنید تا یک تیر و دو نشان باشد و علاوه بر اجاق گاز، یک فر گازی همیشه در دسترس هم داشته باشید.

ادامه مطلب
شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ از سوی ایران ماشین اظهار شد + جدول دی 1402

سرخ کن

یکی دیگر از لوازم خانگی پرمصرف سرخ کن است که به وسیله آن می‌توان انواع غذاهای سرخ کردنی همانند کوکو، کتلت، مرغ سوخاری، سیب‌زمینی سرخ کرده و… را به شکل حرفه‌ای طبخ و آماده کرد. این دستگاه نیز امروزه انواع مختلفی دارد و به جز مدل‌های قدیمی که سرخ کردن را با حجم بالایی از روغن انجام می‌دادند، انواعی از آن هم وجود دارد که برای سرخ کردن نیاز به یک قطره روغن هم ندارند!

این دستگاه‌ها از فن‌های خاصی منفعت گیری می‌کنند که با جریان هوا و دمای بالا علتخواهد شد غذا با مقدار مقداری روغن سرخ بشود. علاوه بر این، مصرف بهینه انرژی و قابلیت تمیز کردن آسان از مزایای مهم این نوع سرخ‌کن‌ها محسوب می‌بشود.

در واقع سرخ‌کن دستگاهی پیشرفته است که به گفتن airfryer معروف بوده و جریان آن بر پایه حرارت خشک در سطح محفظه دارای غذا انجام می‌بشود. به عبارتی بهتر در زمان پخت، همه روزنه‌های محفظه غذا بسته شده و فناوری جریان حرارت فعالیت خود را اغاز می‌کند. این کارکرد جهت می‌بشود تا بتوانید پخت یکنواختی داشته و منفعت گیری از روغن را به حداقل مقدار می‌رساند. به این علت اگر تمایل دارید علاوه بر داشتن غذای سالم از پخت و پز راحت نیز منفعت ببرید، پیشنهاد می‌بشود عمل به خرید سرخ کن کنید.

1714490702 690 10 کالای الزامی لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا به رنگ
۱۰ کالای الزامی لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا_به رنگ صبح ۱۰

جاروبرقی

دیگر کالای پرفروش لوازم خانگی در ایران و وسیله مورد نیاز خانه‌های امروزی جاروبرقی است. این وسیله برای تمیز کردن سطوح از گرد و غبار و آلودگی منفعت گیری می‌بشود و با منفعت گیری از آن می‌توان خانه را تمیز کرد. جاروبرقی هم دارای انواع مختلفی است که هم از نظر قوت مکش و توانایی و هم از نظر ظرفیت با هم تفاوت دارند. این محصول الکترونیکی با برق کار می‌کند و همه برندهای معروف خارجی و ایرانی از سامسونگ و بوش گرفته تا اسنوا و… تولیدکننده آن می باشند. می توانید برای خرید جاروبرقی به سایت الوکالا مراجعه کنید.

ادامه مطلب
دیسکاوری در مأموریت STS-121 پرتاب شد_به رنگ صبح

پلوپز

در لیست لوازم خانگی و پرمصرف، پلوپز هم یکی از گزینه‌ها است. پلوپز نوعی قابلمه دارای المنت است که به برق متصل می‌بشود و با منفعت گیری از آن می‌توان برنج را به ساده‌ترین شکل آماده کرد. نحوه کار ساده و کم دردسر بودن منفعت گیری از آن، پلوپز را به محصولی محبوب در بین لوازم خانگی تبدیل کرده است.

اتو

لیست لوازم خانگی مهم و پرکاربرد که در بازار ایران فروش بالایی دارد با اتو به پایان می‌رسد. اتو وسیله‌ای الکترونیکی و حرارتی است که با منفعت گیری از آن می‌توان چین و چروک پارچه‌ها را از بین برد و آن‌ها را صاف کرد. اتو هم جزو ملزومات خانه‌های امروزی است و داشتن آن در هر خانه‌ای الزام دارد.

برای ثبت خواست یا مشاوره فروش می توانید به سایت الو کالا به نشانی www.alookala.com مراجعه یا با شماره تلفن ۵۵۰۵۵  تماس بگیرید.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی