قیمت هونگچی H5
- تکنولوژی

نگاهی به قیمت هونگچی H5 در بازار آزاد، یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

هونگچی H5 محصول وارداتی گروه بهمن است که نخستین مثالهای آن اواخر سال ۱۴۰۲ داخل بازار ایران شدند. مالکان خودروهای وارداتی تازه به‌طور معمول خودروهای تحویل‌شده را برای فروش آگهی می‌کنند، ازاین‌رو قیمت هونگچی H5 در بازار آزاد اشکار شده است. این ماشین با قیمتی بیشتر از ۶.۵ میلیارد تومان در بازار آزاد، به یکی از گران‌ترین خودروهای چینی ایران تبدیل شده است.

یقیناً باید یادآور شویم که قیمت هونگچی H5 از سوی گروه بهمن معادل دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان اظهار شده است. بااین‌حال برای خرید هونگچی H5 از بازار آزاد، باید نزدیک به ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وجه نقد بپردازید. یقیناً در برخی آگهی‌ها، قیمت این ماشین تا هشت میلیارد تومان نیز ذکر شده است!

جدول قیمت هونگچی H5 در بازار آزاد، اردیبهشت ۱۴۰۳:

مدل رنگ قیمت
۱۴۰۳ مشکی ۸٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ مشکی ۹٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ مشکی ۶٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ حواله ۳٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ خاکستری ۶٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
نگاهی به قیمت هونگچی H5 در بازار آزاد، یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول_به رنگ صبح ۴

بدون شک فکر لوکس بودن هونگچی اچ ۵، نقش مهمی در افزایش بهای این سدان دارد و فروشندگان تلاش دارند جایگاه هونگچی H5 را در بازار ایران ارتقا دهند تا اتومبیل خود را گران‌تر بفروشند. سطح امکانات به‌کاررفته در هونگچی H5 نیز قابل‌قبول است و مواد باکیفیتی را در نقاط گوناگون کابین ماشین خواهید یافت. با‌این‌حال نباید فراموش کرد که هم چنان هونگچی H5 یک محصول چینی است و نباید با محصولات اروپایی قیاس بشود.

ادامه مطلب
جتور T2 با گروه بهمن به ایران می‌آید؛ عکس + قیمت_به رنگ صبح

بهای فول‌ترین نسخه هونگچی H5 در بازار امارات متحده عربی ۱۱۰ هزار درهم (یک میلیارد و ۸۸۱ میلیون تومان) است. همین نسخه ماشین در بازار عربستان سعودی نیز ۱۰۲ هزار ریال سعودی (یک میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان) قیمت دارد. به این علت خرید هونگچی H5 با قیمت ۶، ۷ یا ۸ میلیارد تومان به هیچ گفتن توجیه‌پذیر نیست.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی