آئودی Q4 e-tron
- تکنولوژی

قیمت گمرکی آئودی Q4 e-tron اظهار شد؛ یکی از گران‌ترین وارداتی‌های جدید_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

گمرک ایران قیمت خودروهای وارداتی و الکتریکی آئودی را خبرداد. بر پایه اظهار گمرک ایران، قیمت گمرکی آئودی Q4 e-tron برای تیپ ۵۰ معادل ۳۸۴۰۰ یورو و برای تیپ ۴۰ معادل ۳۸۰۰۰ یورو اظهار شده است. قیمت گمرکی یک پارامتر مهم در تعیین قیمت خودروهای وارداتی محسوب می‌بشود که بر پایه آن قیمت نهایی ماشین محاسبه خواهد شد.

با نگاهی به رقم قیمت گمرکی آئودی Q4 ئی‌ترون و نرخ ارز در بازار آزاد، می‌توان او گفت که قیمت آئودی Q4 e-tron برای تیپ ۵۰ معادل دو میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان است. آئودی Q4 e-tron تیپ ۴۰ نیز دو میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. با اضافه‌شدن مواردی همچون مالیات، عوارض نوسازی خودروهای فرسوده و این چنین عوارض گمرکی، می‌توان انتظار داشت که قیمت آئودی Q4 ئی‌ترون به نزدیک به ۴ میلیارد تومان نیز برسد.

ادامه مطلب
نگاهی به گک GS3، ماشین مدرن و وارداتی چینی

نگاه اولیه به آئودی Q4 e-tron

آئودی Q4 ئی‌ترون اسفندماه ۱۴۰۲ توسط شرکت نادین‌ماشین در تهران رونمایی شد. این ماشین یک کراس‌اوور لوکس و الکتریکی است که در بین انبوهی از خودروهای درون‌سوز، گزینه متمایزی محسوب می‌بشود. یقیناً قیمت بالای آئودی Q4 e-tron در قیاس با رقبایش، علتمی‌بشود تا این ماشین گزینه‌ای برای اقشار پردرآمد جامعه باشد. خرید این ماشین الکتریکی لوکس و گران‌قیمت، راهی ساده برای جلب نگاه‌ها در خیابان‌ها است.

همان‌گونه که در ابتدای نوشته مشاهده کردید، آئودی Q4 e-tron با دو تیپ ۴۰ و ۵۰ به ایران خواهد آمد. تیپ ۴۰ این ماشین از تک موتور الکتریکی با ۲۰۴ اسب‌بخار قوت و ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور منفعت می‌برد. تیپ ۵۰ نیز نیرومندترین نسخه آئودی Q4 ئی‌ترون است که دو پیشرانه برقی دارد. حداکثر راندمان این پیشرانه‌ها ۳۱۳ اسب‌بخار قوت و ۴۷۲ نیوتن‌متر گشتاور است.

ادامه مطلب
کاوشگر وایکینگ 1 روی مریخ فرود آمد_به رنگ صبح
آخرین مطالب
قیمت گمرکی آئودی Q4 e-tron اظهار شد؛ یکی از گران‌ترین وارداتی‌های جدید_به رنگ صبح ۴

ماموریت تامین انرژی موتورهای الکتریکی را در هر دو تیپ، پکیج باتری ۸۴ کیلووات ساعتی برعهده دارد. برد تیپ ۴۰ با این باتری‌ها معادل ۶۰۵ کیلومتر است و مدل ۵۰ نیز بردی برابر با ۵۶۰ کیلومتر خواهد داشت. دستیار صوتی اختصاصی آئودی، هدآپ دیسپلی با حقیقت مجازی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر لمسی با اندروید اتو و اپل کارپلی، کلاستر دیجیتال، سیستم صوتی با هشت بلندگو و نورپردازی داخلی بخشی از امکانات آئودی Q4 ئی‌ترون می باشند.

ادامه مطلب
تکلیف خودروهای بازیکنان تیم ملی چیست؟

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی