قابلیت‌های جدیدی برای هوش مصنوعی ChatGPT معرفی شدند
- تکنولوژی

قابلیت‌های جدیدی برای هوش مصنوعی ChatGPT معارفه شدند_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

OpenAI از قابلیت‌های صوتی و تصویری جدیدی برای ChatGPT رونمایی کرد. به‌گفتن مثال، اکنون می‌توانید مسائل ریاضی که به‌صورت کتبی نوشته شده‌اند را به این چت‌بات هوش مصنوعی اراعه کنید تا ChatGPT آن را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله حل کند.

بخشی از اتفاقات امروز OpenAI به قابلیت‌های تازه ChatGPT تعلق داده شد. در ابتدا قابلیت‌های صوتی این چت‌بات نمایش داده شد و مهندسین OpenAI از آن خواستند تا یک داستان درمورد ربات‌ها بسازد و آن را تعریف کند. مسئله قابل‌دقت دیگر این که در طول تعریف این داستان، «میرا موراتی»، مدیر ارشد فناوری OpenAI از آن خواست تا داستان را با صدای یک ربات واقعی تعریف کند و ChatGPT نیز بلافاصله صدای خود را تحول داد.

قابلیت‌های جدیدی برای هوش مصنوعی ChatGPT معارفه شدند_به رنگ صبح ۹

علاوه بر این، هوش مصنوعی ChatGPT اکنون به دوربین گوشی کاربران نیز دسترسی دارد و می‌تواند بر پایه محتواهایی که از طریق دوربین تماشا می‌کند، وظایفی را انجام دهد. برای نمایش این قابلیت، تیم OpenAI معادله ریاضی را روی کاغذ نوشتند و آن را به ChatGPT نشان دادند تا به حل آن پشتیبانی کند. در جواب، ChatGPT به جای اراعه جواب نهایی، آن‌ها را راهنمایی کرد تا به‌صورت قدم‌به‌قدم جواب قضیه خود را اشکار کنند.

ادامه مطلب
«ساتیا نادلا» از اخراج غیرمنتظره مدیرعامل OpenAI خشمگین است
1715621957 36 قابلیت‌های جدیدی برای هوش مصنوعی ChatGPT معارفه شدند به رنگ صبح.webp
قابلیت‌های جدیدی برای هوش مصنوعی ChatGPT معارفه شدند_به رنگ صبح ۱۰

در حال به‌روزرسانی…

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی