قیمت هایما S5
- تکنولوژی

ایران‌ماشین بار دیگر قیمت هایما S5 و هایما S7‌ را افزایش داد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

ایران‌ماشین در ابتدای اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، قیمت هایما S5 و هایما S7 را افزایش داد. تا این مدت اردیبهشت ۱۴۰۳ به آخر نرسیده است اما ایران‌ماشین بار دیگر قیمت این دو ماشین را افزایش داده است. افزایش قیمت خودروهای مونتاژی ایران‌ماشین آن‌هم دوبار در یک‌ماه، جهت اعتراض مشتریان و ثبت‌نام‌کنندگان این ماشین خواهد شد.

افزایش قیمت هایما S5 و هایما S7، دومین بار در اردیبهشت ۱۴۰۳:

ماشین قیمت قبل قیمت تازه مقدار افزایش
هایما S5 ۱,۰۵۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱,۱۷۰,۶۴۱,۰۰۰ تومان ۱۱۷,۶۴۱,۰۰۰ تومان
هایما S7 ۱,۰۸۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱,۱۹۰,۶۶۴,۰۰۰ تومان ۱۰۷,۶۶۴,۰۰۰ تومان
ایران‌ماشین بار دیگر قیمت هایما S5 و هایما S7‌ را افزایش داد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳_به رنگ صبح ۴

مطابق آن‌چه در جدول بالا می‌بینیم، قیمت هرکدام از دو کراس‌اوور مونتاژی هایما توسط ایران‌ماشین بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان گران شده‌اند. این افزایش قیمت بدون تردید تأثیر نامطلوبی بر بهای این دو ماشین در بازار آزاد نیز خواهد داشت. هم‌اکنون بهای هایما S5 در بازار آزاد یک میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان است. انتظار داریم با افزایش قیمت کارخانه، بهای این ماشین به محدوده ۱.۵ میلیارد تومان یا فراتر از آن برسد. هایما S5 اکنون رقیبی برای خودروهای تیگارد X35 و ام‌وی‌ام X55‌ پرو محسوب می‌بشود. تیگارد X35 در بازار آزاد از هایما S5 ارزان‌تر است و ام‌وی‌ام X55 نیز با قیمتی زیاد تر از هایما اس ۵ در بازار آزاد خرید وفروش می‌بشود. یقیناً هر دو رقیب هایما S5 با شرایط فروش اقساطی فروخته خواهد شد؛ درحالی‌که ایران‌ماشین کراس‌اوورش را تنها به روش نقدی می‌فروشد.

ادامه مطلب
ایران‌ماشین بالاخره شرایط فروش پژو پارس را خبرداد + جدول اسفند 1402

این چنین بخوانید: شرایط فروش هایما S7 و هایما S5‌ با قیمت تازه اظهار شد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش شدید بهای هایما اس ۵، علتشده است تا این ماشین فاصله قیمتی اندکی با هایما S7 داشته باشد. اختلاف قیمت این دو ماشین تنها ۲۰ میلیون تومان است که در این محدوده قیمتی رقم چندان چشمگیری به حساب نمی‌آید. ایران‌ماشین در قبل نیز چندین دفعه قیمت هایما S7 و هایما اس ۵ را در نزدیک یکدیگر قرار می بود؛ کاری که جهت تخریب بازار هایما S5 شد. درواقع مشتریان در این محدوده قیمتی، هیچ توجیه اقتصادی و منطقی برای خرید هایما S5 ندارند و ترجیح خواهند داد مدل نیرومندتر، گران‌تر و مجهزتر هایما S7 را خریداری کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ از سوی ایران ماشین اظهار شد + جدول دی 1402

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی