بیلد گلکسی واچ FE
- تکنولوژی

گلکسی واچ FE انگارً در دو نسخه اراعه می‌شود_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

درحالی‌که همه خواهان یک ساعت هوشمند ممتاز و خوش‌قیمت از کمپانی‌های معروف می باشند، مشکل رایج همه ساعت‌های هوشمند در واقع قیمت بالای آن‌ها است. قیمت تعداد بسیاری از این گجت‌های پوشیدنی به‌اندازه یک گوشی اندرویدی بین‌رده است. انگارً سامسونگ از این قضیه آگاه است و به‌زودی ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدیدی به نام گلکسی واچ FE معارفه خواهد کرد.

به نقل از اندروید هدلاینز، انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه، مشخصاتی شبیه با Galaxy Watch 4 داشته باشد. Galaxy Watch FE به‌صورت جهانی اراعه خواهد شد و در بازارهای ایالات‌متحده و کره جنوبی نیز حاضر خواهد می بود. قبلاً گزارش‌هایی انتشار شده می بود که خبر از گسترش یک ساعت هوشمند کاملاً هوشمند و یقیناً ارزان‌قیمت می‌دادند. اکنون نسخه Wi-Fi گلکسی واچ FE در سرورهای OTA سامسونگ نمایان شده است.

ادامه مطلب
سامسونگ ظاهراً می‌خواهد سال آینده میلادی 20 میلیون گوشی تاشو بفروشد

قبلاً نسخه LTE این ساعت هوشمند با شماره مدل SM-R866 اشکار شده می بود. اکنون معلوم شده است یک دستگاه متفاوت با شماره مدل SM-R861 درحال گسترش است. این دستگاه به گمان زیاد درواقع مدل وای‌فای آینده گلکسی واچ FE خواهد می بود.

گلکسی واچ FE ارزان‌قیمت با نسخه نر‌م‌افزار R861XXU0AXE5/R8610XM0AXE5 قابل مشاهده است. سخن A در نرم‌افزار OTA مخفف اولین نسخه One UI منتشرشده برای دستگاه است. XE به این معنی است که به‌روزرسانی OTA در ماه مه ۲۰۲۴ انتشار شده. علاوه‌براین، سامسونگ در کل ۵ بیلد آزمایشی را برای Galaxy Watch FE انتشار کرده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گلکسی S24 اولترا در تست دوام درخشان ظاهر شد + ویدیو

گلکسی واچ FE به گمان زیادً در کدام کشورها اراعه می‌بشود؟

این بیلد آزمایشی مشخص می کند که نسخه آتی Watch FE Wi-Fi در بازارهای کره، اروپا، ترکیه و به گمان زیادً آمریکا، در دسترس خواهد می بود. به‌طور خلاصه می‌توان او گفت که سامسونگ به‌زودی ساعتی هوشمند را با نام تجاری Galaxy Watch FE معارفه خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد اکنون کار روی هر دو نوع LTE و Wi-Fi این دستگاه اغاز شده است. علاوه‌براین، از آنجایی که این بیلد One UI روی سرورهای خود سامسونگ بدون هیچ منبع شخص ثالثی کشف شده است، می‌توانیم یقین باشیم که Watch FE درحال گسترش است.

سامسونگ نه‌تنها یک ساعت مقرون‌به‌صرفه معارفه می‌کند، بلکه از Galaxy Watch Ultra نیز برای افرادی که به‌جستوجو کیفیت برتر می باشند، رونمایی خواهد کرد. به این علت می‌توان او گفت که سامسونگ در‌حال‌حاضر روی دو ساعت هوشمند گوناگون (یکی اقتصادی و فرد دیگر پرچمدار) کار می‌کند.

ادامه مطلب
از برخی منبع های دارای کپی رایت برای آموزش هوش مصنوعی منفعت گیری کردیم

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی