آیفون ۱۶ پرو مکس احتمالاً از باتری با چگالی انرژی بالاتر بهره‌مند می‌شود
- تکنولوژی

آیفون ۱۶ پرو مکس به گمان زیادً از باتری با چگالی انرژی بالاتر منفعت‌مند می‌شود_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

می‌دانیم که اپل به‌گمان زیاد عمل به افزایش ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد کرد. اکنون گزارش جدیدی، ادعا دارد که این افزایش ظرفیت بدون نیاز به بزرگ کردن اندازه باتری و با زیاد تر کردن چگالی انرژی آن صورت‌می‌گیرد که می‌تواند نویدبخش شارژدهی زیاد تر در پرچم‌دار آتی اپل باشد.

مشخصات احتمالی باتری آیفون ۱۶ پرو مکس

گزارش‌های قبل که به قیاس ماکت آیفون ۱۶ پرو مکس و نسل قبلی آن پرداخته‌اند، خبر از افزایش فضای داخلی در نسل بعدی پرچم‌دار اپل خواهند داد که می‌تواند فضای ملزوم برای بالا بردن ظرفیت باتری را فراهم سازد. اکنون یک تحلیلگر به نام مینگ – چی‌کو در پست وبلاگ خود، اشاره کرده است که اپل به گمان زیادً عمل به افزایش چگالی انرژی در باتری این محصول خواهد کرد. چگالی انرژی به رابطه بین ظرفیت و وزن باتری می‌پردازد که هرچه زیاد تر باشد، یک باتری می‌تواند شارژدهی بیشتری را به‌ازای وزن خود اراعه دهد.

ادامه مطلب
اکسپلورر 1 به زمین بازگشت_به رنگ صبح

مطابق تحلیل اشاره‌شده، اپل حتی می‌تواند با افزایش چگالی انرژی در باتری محصول آینده خود، عمل به افت اندازه باتری کند. یقیناً این کار مقداری دور از انتظار به‌نظر می‌رسد چون گزارش‌های بسیاری تا بحال انتشار شده است که خبر از افزایش ظرفیت باتری در آیفون ۱۶ پرو مکس خواهند داد. این چنین حرف های شده است که با افزایش چگالی انرژی، اپل نیاز به پوشش محافظ بهتری خواهد داشت؛ در نتیجه به گمان زیادً از محفظه استیل ضد زنگ برای باتری منفعت گیری می‌کند. این محفظه نه‌تنها می‌تواند بهتر از قبل عمل به محافظت از سلامت باتری نماید، بلکه ایمنی بیشتری در صورت ابراز حادثه صورت می‌دهد.

آیفون ۱۶ پرو مکس به گمان زیادً از باتری با چگالی انرژی بالاتر منفعت‌مند می‌شود_به رنگ صبح ۴

یکی دیگر از مزایا منفعت گیری از محفظه استیل برای باتری، خارج یا معاوضه کردن آسان‌تر آن است. این کار جهت می‌بشود که محصولات آتی اپل، تطابق بیشتری با قوانین سخت‌گیرانه تعمیرپذیری اتحادیه اروپا داشته‌باشند. در نهایت اگر این چنین محفظه‌ای را در آیفون ناظر باشیم، هزینه معاوضه باتری هم امکان پذیر به‌علت آسان‌تر شدن فرایند، افت اشکار کند. ناگفته نماند که مقدار دفع حرارتی آلومینیوم بهتر از استیل است و به گمان زیادً محفظه تازه در این عرصه نمی‌تواند به‌خوبی قبل عمل کند؛ اما باید دقت داشت که استیل مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد و بهتر می‌تواند ایمنی باتری و کاربر را فراهم نماید.

ادامه مطلب
خطر در کمین اپل؛ دولت آمریکا می‌خواهد انحصار اپ استور را بشکند
آخرین مطالب

در اغاز سال جاری میلادی گزارشی درمورد نمونه آزمایشی باتری آیفون ۱۶ پرو مکس انتشار شد که اندازه آن تنها مقداری بزرگ‌تر از باتری مورد منفعت گیری در نسل جاری می بود؛ اما از یک پوسته فلزی منفعت می‌برد. حرف های شده است که شرکت Sunway ماموریت فراهم محفظه استیل باتری‌های مورد منفعت گیری در آیفون‌های تازه اپل را برعهده خواهد داشت. یقیناً تا این مدت اشکار نیست که تغییرات حرف های شده تنها در نسخه پرمیوم آیفون‌های اپل صورت‌می‌گیرد یا در همه نسخه‌ها می‌توانیم ناظر منفعت گیری از باتری با محفظه تازه باشیم.

ادامه مطلب
اپل ویژن پرو در برزیل برای جراحی آرتروسکوپی شانه به‌کار گرفته شد + ویدیو_به رنگ صبح

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی