آیفون 16 پرو را در این تصاویر جدید در مقایسه با آیفون 15 پرو ببینید
- تکنولوژی

آیفون ۱۶ پرو را در این تصاویر تازه در قیاس با آیفون ۱۵ پرو ببینید_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

تا بحال تصاویر و اطلاعات مختلفی از سری آیفون ۱۶ اپل آشکار شده است. اکنون مطابق تصاویر تازه، به‌نظر می‌رسد که آیفون ۱۶ پرو در ظاهر تفاوت چندانی با آیفون ۱۵ پرو نخواهد داشت، بااین‌حال به گمان زیادً اندازه نمایشگر این گوشی ۶.۳ اینچی خواهد می بود.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی باشد که آن را بزرگ‌تر از آیفون ۱۵ پرو ۶.۱ اینچی می‌کند. همان گونه که در تصاویر آشکار‌شده می‌بینید، این افزایش اندازه چندان محسوس نیست.

تصاویر آشکار‌شده تازه از آیفون ۱۶ پرو

آیفون ۱۶ پرو را در این تصاویر تازه در قیاس با آیفون ۱۵ پرو ببینید_به رنگ صبح ۱۹

برخلاف تصاویر آشکار‌شده قبلی، در عکس بالا می‌توانیم نمایشگر آیفون ۱۶ پرو را نیز ببینیم. اما از آنجایی که نمایشگر خاموش است، نمی‌توانیم حاشیه‌های باریک‌تر گوشی را ببینیم که به گمان زیادً با فناوری «ساختار افت مرز» (BRS) مقدور خواهد شد.

ادامه مطلب
اتحادیه اروپا تحقیقات خود درمورد عدم انطباق اپل، متا و گوگل با DMA را اغاز کرد_به رنگ صبح
آیفون 16 پرو را در این تصاویر تازه در قیاس
آیفون ۱۶ پرو را در این تصاویر تازه در قیاس با آیفون ۱۵ پرو ببینید_به رنگ صبح ۲۰

هرچند آرایه دوربین‌ها در آیفون ۱۶ پرو همانند آیفون ۱۵ پرو است، اما در این عکس می‌بینیم که مدل جدیدتر به گمان زیادً دارای سنسورهای بزرگ‌تری باشد. بر پایه شایعه ها قبلی، گمان دارد هر دو مدل پرو آیفون ۱۶ برای اولین‌بار از یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید منفعت ببرند.

1716705766 494 آیفون 16 پرو را در این تصاویر تازه در قیاس
آیفون ۱۶ پرو را در این تصاویر تازه در قیاس با آیفون ۱۵ پرو ببینید_به رنگ صبح ۲۱

دکمه Capture نیز که پیش از این شایعه شده می بود در سری آیفون ۱۶ قرار خواهد گرفت، در تصاویر تازه وجود دارد. دکمه کپچر برای تصویربرداری کاربرد خواهد داشت و انتظار می‌رود این دکمه مکانیکی با حساسیت لمسی باشد، تا همانند دکمه شاتر در یک دوربین حرفه‌ای، کاربران آیفون نیز با فشردن آن بتوانند عکس یا فیلم بگیرند. این چنین گمان دارد باتوجه به حساسیت لمسی آن، با کشیدن انگشت خود روی دکمه بتوانید سطح زوم را تحول دهید.

ادامه مطلب
امروز در فضا: آخرین رصد سحابی خرچنگ_به رنگ صبح
1716705766 811 آیفون 16 پرو را در این تصاویر تازه در قیاس
آیفون ۱۶ پرو را در این تصاویر تازه در قیاس با آیفون ۱۵ پرو ببینید_به رنگ صبح ۲۲

با وجود این که تغییرات جزئی در ظاهر آیفون ۱۶ پرو وجود دارد، اما به‌نظر می‌رسد این گوشی همان طراحی کلی آیفون ۱۵ پرو را نگه داری کرده است و در نگاه اول حتی امکان پذیر نتوانید این دو را از یکدیگر تشخیص دهید.

به‌غیر از نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین‌های تازه، آیفون ۱۶ پرو به گمان زیادً دارای تراشه پرقدرت و باتری مقداری بزرگ‌تر خواهد می بود.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی