موشکافی تریلر Elden Ring Shadow of The Erdtree
- کسب وکار

از تریلر تازه بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

هیجانات و انتظارات برای بسته الحاقی الدن رینگ یعنی Shadow of The Erdtree به اوج خودش رسیده و دیگر چیزی نمانده تا بفهمیم پشت سرزمین سایه الدن رینگ، چه چیزی نهان شده است. مارکتینگ استودیوی فرام سافتور حوالی بازی الدن رینگ مثال‌زدنی بوده و تاکتیک شبیه‌ای برای بسته الحاقی هم به کار رفته و به نظرم کاملا موفق بوده است. در سال نسبتا کم سر و صدای ویدیوگیمی، فرام سافتور قسمت بزرگی از جامعه گیمینگ را در انتظار بسته الحاقی خودش نگه داشته و با اراعه ناگهانی تریلرها، تلاش دارد تا این هیجانات را به اوج خودش رساند. اما از تریلر داستانی Elden Ring Shadow of The Erdtree چه دستگیرمان شد؟ در ادامه با ویجیاتو همراه باشید. 

در ادامه این متن امکان پذیر وقایعی از داستان مهم بازی نقل بشود؛ اگر بازی را توانایی نکردید و یا نمی‌خواهید از وقایع داستانی بازی مطلع شوید، نظر می‌بشود ادامه متن را نخوانید.

داستانی از ماریکا پیش از وقایع الدن رینگ؟


از تریلر تازه بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟_به رنگ صبح ۳۷

تریلر داستانی بازی با صدا و گویندگی فردی ناآشنا اغاز می‌بشود. صدایی که گویا در اواخر تریلر قبلی هم شنیدیم و گمان دارد که مربوط به یکی از ان‌پی‌سی‌های بسته الحاقی باشد. عکس، دستی را به ما مشخص می کند که از یک جسمی نامعلوم (به گمان زیاد از شکم یک Godskin)، رشته‌ای طلایی همانند به Rune Arc بیرون می‌کشد. دستی که به نظر متعلق به ملکه ماریکا، حاکم سرزمین میانه و محافظ الدن رینگ است. چرا ماریکا؟ چون که اون دستبندی به دست دارد که در اندک تصویرهای او در بازی مهم هم شاهدش بودیم.

1716686173 985 از تریلر تازه بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟ به
1716686173 179 از تریلر تازه بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟ به

ادامه مطلب
چطور به رئیسمان بگوییم حجم کارمان زیاد است؟
آخرین مطالب

به نظر تصویری که از ماریکا می‌بینیم، مربوط به وقتی‌ست که او اغاز به ساخت اردتری می‌کند؛ درختی که نقش یک محافظ را برای الدن رینگ بازی می‌کند. اما تصویرهزاران جسد در کنار او، تردیدهای بسیاری را درمورد نحوه خلق اردتری به وجود می‌آورد. آیا ماریکا هزاران نفر را قربانی کرد تا اردتری ساخته بشود؟ آیا او حاضر به انجام کارهای کفرآمیزی شد تا اردتری به قوت خودش باقی بماند؟ همه این‌ها سوالاتی‌ست که دقیقه ابتدایی تریلر در ذهن ما تشکیل می‌کند. 

ظالمی به نام مزمر


تریلر داستانی الدن رینگ
از تریلر تازه بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟_به رنگ صبح ۳۸

در سرزمین سایه، جنگی به راه افتاد که نمونه آن را در جهان الدن رینگ زیاد دیدیم. اما به نظر می‌رسد، عنصر متحرک مهم این جنگ، شعله‌ای می بود که از دستان جنگجویی مو قرمز بیرون آمد؛ جنگجویی به نام مزمر (Messmer). در تریلر قبلی و حتی باکس‌آرت بازی، شخصیت مزمر را می‌بینیم و اشکار است که سازندگان تمرکز اختصاصی‌ای روی این کاراکتر داشتند. انگار مزمر به تمدنی که در سرزمین سایه قرار داشته دعوا کرده و با منفعت گیری از قوت خود، این سرزمین را با لشکرکشی بزرگ به نابودی کشانده است. با دقت به لقب او یعنی The Impaler، او دشمنان خودش را به شمشیر کشیده و به شکلی ظالمانه، مردمان این سرزمین را کشته است.

ادامه مطلب
رصد دنباله‌دار مک‌نات از زمین

این چنین در این نبرد، موجودی همانند به شیر را هم می‌بینیم که در تریلر قبلی هم مثالای از آن روبه رو تارنیشد داستان قرار گرفته می بود. بعد می‌دانیم که این موجودات در جهت ناموافق مزمر ایستاده‌اند و به گمان زیاد از تبار سرزمین سایه باشند. این چنین دو جاینت آتشینی که در تریلر قبلی دیدیم هم در این نبرد وجود دارند. مزمر به قطع یکی از باس‌فایت‌های بازی خواهد می بود اما این‌که او چه جایگاهی در لور داستانی الدن رینگ دارد، یک علامت سوال بزرگ است. موهای قرمز، این شبهه را تشکیل کرده که به گمان زیاد او، فرزند راداگون (Radagon) و احتمالا ماریکا باشد و یک ایمپرین یا دمی‌گاد محسوب می‌بشود. احتمالا نیمه‌خدایی که با این دعوا وحشیانه، طرد شده و از تاریخ سرزمین میانه پاک شده است. یا احتمالا هم یک کاراکتر کاملا متفاوت که پیش از وقایع بازی الدن رینگ، ربط پیچیده‌ای با ماریکا داشته است.

1716686174 421 از تریلر تازه بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟ به
1716686174 371 از تریلر تازه بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟ به

دیگر مسئله مورد نظری که درمورد مزمر وجود دارد، مارهای او می باشند. مزمر سر دو مار بر دوش خود دارد (که از قضا شباهت‌ بسیاری به یکی از افسانه‌های فردوسی یعنی ضحاک دارد) و حملات شعله‌ور او هم شکلی مارگونه دارند. دستبندی که در ابتدای تریلر هم می‌بینیم همانند به یک مار است و به نظر می‌آید که مار، المانی مهم در داستان Shadow of The Erdtree باشد. 

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: پرتره NGC 1055

نشانه‌های میکلا


الدن رینگ سایه اردتری
از تریلر تازه بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟_به رنگ صبح ۳۹

از سخن بگویید‌های گوینده، فهمید می‌شویم که عده‌ای دنباله‌رو مسیر میکلا (Miquella) و داخل ماجراجویی بزرگی شدند. همان گونه که به گمان زیاد می‌دانید، میکلا، برادر دوقلوی مالنیا و فرزند ماریکا و راداگون است. اون دچار نفرینی شده که علتمی‌بشود او برای همیشه در کالبد یک بچه باقی بماند و هیچ زمان بزرگ نشود. میکلا تلاش بسیاری برای از بین بردن این نفرین کرد اما در نهایت دچار موگ، ارباب خون شد و در پیله خودش یا به مرگ یا به خوابی طویل رفته است. 

گوینده می‌گوید که میکلا بعد از دعوا مزمر به سرزمین سایه، همه چیز را ترک کرد اما نشانه‌های بسیاری از خودش به جا گذاشت. اما در همین لحظه، تصویری از شخصی به نمایش در می‌آید که فرضیه‌های تعداد بسیاری حول او درست شده است. عکس شخصی به اسم St. Trina. بر پایه لوری که حول سینت ترینا و گیاه Trina’s Lily وجود دارد، می‌توانیم گمان بزنیم که این شخص، همان میکلا است. در بازی ظاهر دو گیاه Miquella’s Lily و Trina’s Lily شباهت بسیاری به هم دارد و از طرفی بر پایه داستان‌ها، سینت ترینا هم قابلیت این را دارد تا به خوابی عمیق فرو برود. درست همانند اتفاقی که امکان دارد برای میکلا هم رخ داده باشد. فرضیه‌ها می‌گویند که میکلا فردی دو شخصیتی بوده و به همین علت می‌توان گمان زد که میکلا همان سینت ترینا است و به گمان زیاد سپس دیگر خودش را در راستای هدفی که در سرزمین سایه داشته، قربانی کرده است.

ادامه مطلب
اولین کهکشان مارپیچی کشف شد
Elden Ring Shadow of The Erdtree
از تریلر تازه بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟_به رنگ صبح ۴۰

فردی که در عکس بالا می‌بنییم، به گمان زیاد سینت ترینا است اما در این لحظه، گوینده درمورد میکلا سخن بگویید می‌کند. تئوری‌هایی وجود داشت که نشانه‌های میکلا در سرزمین میانه، نقش Sites of Grace بازی مهم را بازی کند اما این تئوری با دقت به کانسپت آرت تازه بازی که در آن یک گریس دیده می‌بشود، رد شده است. با دقت به تمرکز زیاد تریلر روی این نشانه‌ها، گمان می‌رود که این نشانه‌ها، Great Rune میکلا است و بازیکن با منفعت گیری از آن‌ها می‌تواند توانمندیهای خود را ارتقا دهد و از قوت میکلا منفعت گیری کند. و از آنجا که میکلا، راهنمای داستان ماست، گمان درست بودن این فرضیه زیاد است. 

میکلا از تارنیشدها خواسته تا به سرزمین سایه همراه شوند و قدم در مسیر او بگذارند. سپس تصویری از گروهی می‌بینیم که در سرزمین سایه و روبه‌روی نشانه میکلا ایستادند و آماده اغاز ماجراجویی می باشند. اینجا فهمید می‌شویم که گوینده هم عضوی از این گروه ماجراجو است اما این‌که چه فردی‌ست هم چنان سوال است. 

ادامه مطلب
بازی ‌های افزایش شدت عمل سودمند برای فرزندان شما

از تریلر تازه بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟ به.svg1716686174 607 از تریلر تازه بسته الحاقی الدن رینگ چه دستگیرمان شد؟ به.svg

«ما انتخاب کردیم تا مسیر میکلا را جستوجو کنیم، آیا تو به ما ملحق میشی؟»

بیشتر از دو سال است که از انتشار کردن بازی الدن رینگ قبل و این که سپس از این همه زمان، قرار است تا داستان و محتوای جدیدی از این بازی ببینم، دلنشین دقت و شوق‌انگیز است. به نظر می‌رسد که Shadow of The Erdtree پروژه‌ای جاه‌طلبانه برای فرام سافتور و شخص میازاکی باشد. با دقت به وسعت نقشه که قرار است به اندازه منطقه لیم‌گریو باشد، وجود نزدیک به ۳۰ ترانه موسیقی تازه و یقیناً قیمت ۴۰ دلاری می‌توان انتظارات را از این بازی بالا برد. بازی Elden Ring Shadow of The Erdtree در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ انتشار خواهد شد. 

زیاد تر بخوانید:

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی