مدیرعامل انویدیا از تلاش‌های ایلان ماسک در تسلا تمجید کرد
- تکنولوژی

مدیرعامل انویدیا از کوششهای ایلان ماسک در تسلا تمجید کرد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

«جنسن هوانگ»، مدیرعامل انویدیا در جریان مصاحبه‌ای، ضمن مطرح سخن بگویید‌های مثبت در رابطه تسلا، فناوری شرکت متعلق به «ایلان ماسک» را جلوتر از رقیب ها توصیف کرد.

مدیرعامل انویدیا او گفت که سازنده خودروهای برقی در عرصه خودروهای خودران زیاد جلوتر از بقیه شرکت‌ها است. این حمایتچند هفته قبل از رأی‌دادن سهامداران تسلا در رابطه دستمزد ایلان ماسک نقل شده است. هوانگ این توضیحات را در مصاحبه با یاهو فایننس گفت.

مدیرعامل انویدیا از کوششهای ایلان ماسک در تسلا تمجید کرد_به رنگ صبح ۴

مدیرعامل انویدیا از کوششهای ایلان ماسک حمایتکرد

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، شرکت تولیدکننده تراشه‌‌ای است که این روزها در جایگاه خوبی در «سیلیکون ولی» قرار دارد. هنگامی که در جریان مصاحبه تازه، از وی در رابطه خودروسازان و خودروهای خودران پرسیده شد، او در ستایش از تسلا سخن بگویید‌هایی نقل کرد.

ادامه مطلب
ثروت مدیرعامل انویدیا به 107 میلیارد دلار رسید؛ سیزدهمین فرد ثروتمند جهان_به رنگ صبح

جنسن هوانگ در جریان این مصاحبه او گفت: «تسلا در خودروهای خودران زیاد جلوتر از بقیه است. هر خودرویی، روزی باید بتواند قابلیت‌های خودران داشته باشد.»

ایلان ماسک به‌گفتن مدیرعامل این شرکت سازنده خودروهای برقی، کوششهای تعداد بسیاری برای تشکیل وسایل نقلیه خودران انجام داده است. تسلا فناوری کامل خودران (FSD) خود را در سال ۲۰۲۴ ارتقا داد. باوجودی که این شرکت با مشکلات ایمنی مواجه است ولی به تلاش خود ادامه می‌دهد.

حمایتجنسن هوانگ مدیرعامل انویدیا از تسلا و ایلان ماسک، در زمان خوبی صورت می‌گیرد. سهامداران تسلا در ماه ژوئن برای تعیین حالت حقوق ماسک به‌گفتن مدیر ارشد اجرایی به قیمت ۴۷ میلیارد دلار، رأی خواهند داد. دادگاه دلاور در ماه ژانویه بعد از مطرح دعوی یک سهامدار مبنی بر این که این حقوق بیشتر از حد زیاد است، آن را باطل کرده می بود.

ادامه مطلب
آیفون «همه صفحه» با دوربین زیر نمایشگر به گمان زیادً در 2027 اراعه می‌بشود

تراشه‌های هوش مصنوعی انویدیا در بین شرکت‌های فناوری تقاضای بالایی دارد. به حرف های این شرکت، مشتریانی که برای خرید تراشه‌های Blackwell در صف انتظار می باشند، شرکت‌هایی همچون گوگل، متا، OpenAI و برخی دیگر شرکت‌ها می باشند. درنتیجه سخن بگویید‌های مدیرعامل این شرکت مورد دقت تعداد بسیاری قرار دارد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی