تصاویر منتسب به قاب آیفون 16 پرو افزایش اندازه دوربین را نشان می‌دهد
- اموزش

تصاویر منتسب به قاب آیفون ۱۶ پرو افزایش اندازه دوربین را نشان می‌دهد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

به‌تازگی چند عکس از قاب‌های احتمالی آیفون ۱۶ پرو آشکار شده است که ماژول دوربین بزرگ‌تری را مشخص می کند. در این تصاویر قاب‌های گوناگون مگ‌سیف را در رنگ‌های گوناگون می‌بینیم. گمان دارد اپل در مدل آتی ارتقاهای قابل‌توجهی در لنزهای مهم، اولتراواید و تله‌فوتو اعمال کند.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، تصاویر تازه یک بریدگی بزرگ برای ماژول دوربین را مشخص می کند که نشان‌دهنده سنسورهای دوربین بزرگ‌تر آیفون ۱۶ پرو نسبت به آیفون ۱۵ پرو است. اگرچه تعیین دقیق اندازه این سنسورها ممکن نیست، اما در یک نگاه می‌توان دید که ماژول دوربین آیفون ۱۶ پرو به حلقه مگ‌سیف زیاد نزدیک است.

افزایش اندازه ماژول دوربین آیفون ۱۶ پرو اپل

انتظار می‌رود اپل در آیفون ۱۶ پرو از سنسور دوربین مهم ۱/۱.۱۴ اینچی به جای سنسور ۱/۱.۲۸ اینچی منفعت گیری کند. این چنین مطابق شایعه ها قبلی، دوربین اولتراواید این گوشی از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX903 ارتقا می‌یابد. علاوه‌براین، این گوشی به گمان زیادً دیگر از لنز تله‌فوتو معمولی منفعت گیری نخواهد کرد و به دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی ۵x حاضر در آیفون ۱۵ پرو مکس به‌نام تتراپریسم مهاجرت می‌کند.

1717235078 428 تصاویر منتسب به قاب آیفون 16 پرو افزایش اندازه دوربین.webp

مطابق گزارش‌های قبلی، گمان دارد آیفون ۱۶ پرو دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی باشد که بزرگ‌تر از نمایشگر ۶.۱ اینچی آیفون ۱۵ پرو است. به‌طورکلی ظاهر آیفون ۱۶ پرو به گمان زیادً نسبت به مدل قبلی چندان تحول نکند.

ادامه مطلب
مرسدس G کلاس برقی اواخر آوریل 2024 رونمایی خواهد شد_به رنگ صبح
آخرین مطالب

این چنین شایعه شده است که آیفون ۱۶ پرو دارای نمایشگر ۲۰ درصد روشن‌تر از آیفون ۱۵ پرو است. آیفون ۱۵ پرو با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت برای محتوای معمولی SDR اراعه شد، درحالی‌که انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو دارای روشنایی ۱۲۰۰ نیت باشد.

علاوه‌براین، به گمان زیادً آیفون‌های سری ۱۶ دارای دکمه کپچر باشند که برای تلفنهای این شرکت تازگی دارد. انتظار می‌رود اپل سری آیفون ۱۶ را در سپتامبر (شهریور) امسال رونمایی کند. تا آن زمان نمی‌توان با قطعیت گزارش‌های جاری را پذیرفت.

ادامه مطلب
رابطه بنفیت چیست؛ هرآنچه باید بدانید

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی