اتاق های هتل درویشی مشهد
- تکنولوژی

معارفه هتل درویشی مشهد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

شهر مشهد یکی از با اهمیت ترین مقاصد گردشگری مذهبی و تفریحی در جهان به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های مذهبی و تفریحی تعداد بسیاری همانند حرم امام رضا (ع)، هشتمین امام شیعیان، ییلاق‌ها و پارک‌ها قشنگ و بی‌نظیر جهت اهمیت مشهد در بین گردشگران شده است. به‌طوری ‌که هر ساله ناظر میلیون‌ها مسافر از سراسر ایران و جهان به مشهد خواهیم می بود. در شهر مشهد هتل‌ها و آپارتمان‌های بسیاری برای رفاه حال گردشگران بنا و ساخته شده است. آن‌ها از راه های تعداد بسیاری می‌توانند عمل به رزرو هتل مشهد کنند. اگر شما تصمیم اقامت در یکی از هتل‌های مشهد را دارید. امروز ما در رابطه هتل درویشی مشهد مطالبی را گفتن کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیش‌‌تر ما را همراهی کنید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آیفون ۱۶ پرو مکس به گمان زیادً از باتری با چگالی انرژی بالاتر منفعت‌مند می‌شود_به رنگ صبح

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد است که برای رفاه حال گردشگران خارجی و داخلی بنا شد. این هتل مشهد در سال ۱۳۹۰ افتتاح و از آن زمان تا بحال به گفتن یکی از بهترین هتل‌های مشهد شاخته شده است. هتل درویشی مشهد، یک هتل ۵ ستاره و مجلل که در خیابان امام رضا، بین خیابان امام رضا ۲۴ و ۲۶ واقع شده است. این هتل با ۲۳ طبقه، یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های مشهد و تنها هتل آتریوم شرق سرزمین تا به امروز خواهد می بود.

اتاق های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی ۲۲۳ واحد اقامتی در طبقات اول تا شانزدهم دارد که شامل اتاق‌های سینگل، دبل، توئین، سوئیت و آپارتمان است. همه اتاق‌ها تجهیزبه امکانات رفاهی از جمله تختخواب‌های استاندارد، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، چایساز، قهوه‌ساز، سشوار، حمام و سرویس بهداشتی می باشند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن و چشم‌انداز حرم مطهر امام رضا (ع) می باشند.

امکانات رفاهی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری را در لیست خود قرار داده است. آمارهای به دست آمده نشان می دهد این کار جهت رضایت گردشگران شده است. امکانات رفاهی این هتل مشهد عبارت‌اند از:

  • رستوران‌های متعدد: هتل درویشی ۷ رستوران با غذاهای متنوع ایرانی و بین‌المللی دارد.
  • کافی‌شاپ: هتل درویشی ۳ کافی‌شاپ دارد که در آن مهمانان می‌توانند انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر و کیک را میل کنند.
  • استخر و سونا: هتل درویشی دارای یک استخر سرپوشیده، یک استخر روباز، یک سونا و یک جکوزی است. که برای منفعت گیری از آن باید هزینه اضافی پرداخت کرد.
  • سالن بدنسازی: هتل درویشی یک سالن بدنسازی تجهیزبه مدرن‌ترین دستگاه‌های ورزشی دارد.
  • سالن بیلیارد: هتل درویشی یک سالن بیلیارد دارد که مهمانان می‌توانند در آن به بازی بیلیارد بپردازید.
  • مرکز SPA:هتل درویشی دارای یک مرکز SPA است که در آن مسافران می‌توانند از انواع خدمات ماساژ و مراقبت‌های پوستی منفعت‌مند شوند.
  • فروشگاه: یک فروشگاه بزرگ در هتل درویشی دایر شده است که در آن انواع سوغاتی و لوازم مورد نیاز مهمان برای تهیه وجود دارد.
  • پارکینگ: هتل درویشی یک پارکینگ با ظرفیت ۵۰۰ ماشین دارد.
ادامه مطلب
پستکس، اولین هاب پستی ایران
معارفه هتل درویشی مشهد_به رنگ صبح ۷

امکانات خدماتی هتل درویشی مشهد

این هتل مشهد یعنی هتل درویشی علاوه بر این امکانات رفاهی، خدمات فرد دیگر از جمله خدمات بیدارباش، خدمات صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات پزشکی و خدمات تو را به مهمانان خود اراعه می‌دهد.

هتل درویشی به مهمانان خود خدمات CIP اراعه می‌دهد که شامل ترانسفر فرودگاهی، صبحانه در اتاق، خدمات لاندری و اتوپرس است. آن‌‌ها برای منفعت گیری از خدمات CIP و ترانسفر فرودگاهی باید هزینه اضافی پرداخت کرد.

اینترنت یکی از خدمات قابل دقت مسافران خارجی است. آن ها به‌راحتی می توانند در همه نقاط هتل امکان منفعت گیری رایگان را اینترنت Wi-Fi وجود دارد.

امکانات خدماتی هتل درویشی مشهد

قیمت هتل درویشی مشهد

سفر به مشهد و اقامت در هتل مشهد در هر فصلی هزینه اختصاصی به خود را دارد. قیمت هتل درویشی مشهد نیز بر پایه نوع اتاق، فصل و تعداد نفرات گاهاً متفاوت است. برای آگاهی بیش‌‌تر از هزینه اقامت در این هتل مسافران می‌توانند نگاهی به وب‌سایت‌ رزرو هتل درویشی مشهد داشته باشند و یا به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنند.

ادامه مطلب
10 کالای الزامی لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی الوکالا_به رنگ صبح

رزرو هتل درویشی مشهد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی پیشرو هستیم و این کار علتشده که افراد بتوانند به‌راحتی در مختصر‌ترین زمان ممکن و با چند کلیک رزرو هتل مشهد خود را ثبت سازند. آن‌ها از طریق وب‌سایت هتل، آژانس‌های مسافرتی و یا وب‌سایت‌های رزرو آنلاین اقامت خود را نهایی کنند.

زمان ورود و خروج هال درویشی مشهد

زمان ورود به هتل درویشی نزدیک به ساعت ۱۴:۰۰ و زمان خروج از آن ۱۲:۰۰ است. در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی، سریعتر از موعد مقرر داخل هتل شده و یا دیرتر از موعد مقرر از هتل خارج شوند. زمان ورود به هتل، باید کارت شناسایی خود را به پذیرفتن هتل اراعه دهند.

قوانین هتل درویشی مشهد

مسئولین این هتل مشهد برای بالابردن راندمان کیفیت خدمات‌دهی به مهمان لیستی از قوانین را تنظیم و مراجعه‌کننده‌ها اظهار کرده‌اند. برخی از قوانین هتل عبارت‌اند از:

ادامه مطلب
شفق قطبی سرخ بر فراز ایتالیا + عکس

ـ در هتل درویشی سیگار کشیدن ممنوع است.

ـ حیوانات خانگی در هتل مجاز نیستند.

ـ در هتل درویشی از برگزاری جشن و مهمانی در اتاق‌ها خودداری کنند.

ـ به اموال هتل احترام بگذارید و در صورت تشکیل هرگونه خسارت، باید هزینه آن را پرداخت کنند.

نکات دیگر هتل درویشی مشهد

نکات زیاد مهمی در رابطه هتل درویشی مشهد وجود دارد که دانستن آن خالی از لطف نخواهد می بود. نکاتی از قبیل:

ـ پرسنل هتل درویشی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی مسلط می باشند.

ـ در هتل درویشی صرافی وجود دارد که می‌توانید ارز خود را در آن تبدیل کنند.

ـ در هتل درویشی پزشک ۲۴ ساعته وجود دارد.

ـ دسترسی به حرم مطهر امام رضا (ع) از هتل درویشی به‌راحتی مقدور است.

رزرو هتل درویشی با اسنپ تریپ

اسنپ تریپ یک پلتفرم آنلاین برای رزرو هتل، بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است. این وب‌سایت به کاربران امکان می‌دهد تا به طور مستقیم از هتل‌ها، ایرلاین‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل رزرو کنند و از بهترین قیمت‌ها و تخفیف‌ها منفعت‌مند شوند. حمایت۲۴ ساعته ۷ روزه، امکان قیاس، لغو و تحول رزرو ۲۴ ساعت قبل از سفر را برای رضایت کاربران سرلوحه کار خود قرار داده است. با مراجعه به آن سفری امن و مطمئنی خواهید داشت.

ادامه مطلب
آموزش حسابداری آنلاین_به رنگ صبح

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی