رنو توئینگو
- تکنولوژی

نسل تازه رنو توئینگو با همکاری چینی‌ها گسترش می‌یابد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

به نظر می‌رسد که گروه فرانسوی رنو قادر به گسترش سریع و ارزان یک ماشین الکتریکی مقرون‌به‌صرفه نیست، چرا که از شرکای چینی خود برای گسترش نسل تازه رنو توئینگو پشتیبانی گرفته است.

رنو نسل چهارم توئینگو را به گفتن یک مدل مفهومی در نوامبر سال قبل معارفه کرد. خودروساز فرانسوی وعده داد نسل تازه توئینگو در سال ۲۰۲۶ به بازار خواهد آمد. طراحی این ماشین همانند به نسل قبل آن است اما مشخصات فنی آن تا این مدت به طور قطعی اظهار نشده است.

نسل تازه رنو توئینگو با همکاری چینی‌ها گسترش می‌یابد_به رنگ صبح ۹

رنو وعده داده است که نسل تازه رنو توئینگو با قیمتی کمتر از ۲۰ هزار یورو داخل بازار بشود. به همین علت خودروساز فرانسوی ناچار است تا برای گسترش مدل تازه خود، از همکاری چینی‌ها منفعت ببرد.

ادامه مطلب
رنو و جیلی با همکاری یکدیگر، پیشرانه‌های درون‌سوز و هیبریدی می‌سازند_به رنگ صبح

دردسرهای گسترش رنو توئینگو

همکار بزرگ رنو در صنعت خودروسازی چین، شرکت جیلی است. این دو شرکت یک اندوخته‌گذاری مشترک به نام هورس پاورترین دارند که دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد. مقصد این اندوخته‌گذاری مشترک، تشکیل نسل تازه موتورهای درون‌سوز و هیبریدی است. رنو در ابتدا تصمیم داشت تا توئینگو را به گفتن یک ماشین همه الکتریکی تشکیل کند اما افت تقاضا برای خودروهای برقی در اروپا، رنو را قانع کرده است که اندوخته‌گذاری زیاد تر برای گسترش موتورهای الکتریکی منطقی نیست. اندوخته‌گذاری مشترک این خودروساز با جیلی نیز نمی‌تواند موتورهای مناسبی برای نسل تازه توئینگو گسترش دهد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
علاقه مشتریان آمریکایی به خودروهای چینی، خودروسازان آمریکایی را دلواپس کرده است_به رنگ صبح
Twingo
نسل تازه رنو توئینگو با همکاری چینی‌ها گسترش می‌یابد_به رنگ صبح ۱۰

رنو طی چندماه تازه مشغول مذاکره با فولکس واگن برای افت هزینه‌های تشکیل رنو تویینگو می بود. این مذاکرات به نتیجه‌ای نرسید و هرکدام از خودروسازان به طور جداگانه اتومبیل اقتصادی خود را گسترش خواهند داد. حال خبرگزاری اتوموتیو اروپا خبر داده است که گسترش نسل تازه توئینگو، به یک شرکت مهندسی چینی سپرده شده است. نام این شرکت تا این مدت اشکار نیست. شرکت چینی قسمت فنی توئینگو را گسترش می‌دهد و رنو مسئولیت طراحی ماشین را برعهده خواهد داشت. تشکیل این هاچ‌بک نیز به گمان زیاد در سایت اسلوونی رنو انجام خواهد شد. داچیا اسپرینگ و سیتروئن e-C3 رقبای جدی رنو توئینگو در بازار اروپا خواهند می بود.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی