نحوه نگهداری از پاوربانک
- اموزش

نحوه نگهداری از پاوربانک | نکات مهم مراقبت از پاوربانک_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

نحوه نگهداری از پاوربانک اگر به‌صورت صحیح مراعات بشود، می‌توانید تا سال‌های سال از این گجت دوست‌داشتنی منفعت گیری کنید؛ اما چطور از پاور بانک نگهداری کنیم تا دچار صدمه نشود؟ در ادامه نکات نگهداری پاور بانک را مرور می‌کنیم.

پروسه شارژ صحیح

نحوه نگهداری از پاوربانک | نکات مهم مراقبت از پاوربانک_به رنگ صبح ۹

اولین مورد مهم در شرایط نگهداری پاوربانک، مراعات نحوه شارژ صحیح آن است. این شرط به‌خودی چند مسئله قابل‌دقت را در برمی‌گیرد. اول از همه، برای شارژ صحیح پاوربانک از شارژر و کابل مهم برندهای شناخته‌شده منفعت گیری کنید. منفعت گیری از لوازم جانبی تقلبی جهت صدمه به باتری پاوربانک می‌بشود؛ چون شارژر و کابل برندهای متفرقه از استانداردهای روز نصیب می باشند و همین به داغی باتری و خرابی پاوربانک منجر خواهد شد. طبق معمولً روی دفترچه راهنمای پاوربانک‌ها در رابطه توان ورودی مورد حمایتآن نوشته می‌بشود؛ به این علت با مطالعه این قسمت، می‌توانید برای پاوربانک خود بهترین شارژر را تهیه کنید.

ادامه مطلب
طوطی‌های در قفس انگارً از تماس تصویری با دیگر طوطی‌ها لذت می‌برند_به رنگ صبح

یکی دیگر از موارد حیاتی در نحوه نگهداری از پاوربانک، شارژ به‌موقع و صحیح آن است. به‌طور کلی پیشنهاد می‌بشود شارژ باتری پاوربانک و دستگاه‌های گوناگون خود را بین ۲۰ تا ۹۰ درصد نگه دارید. این بازه درصد شارژ، بهینه‌ترین کارکرد باتری را در طویل‌زمان به‌ارمغان می‌آورد. این چنین بهتر است هر چند هفته یک‌بار پاوربانک خود را کالیبره کنید تا سلامت باتری نگه داری بشود. برای کالیبره کردن باتری ابتدا باید شارژ پاوربانک را کاملاً خالی کنید، سپس آن‌ را به شارژر متصل کرده تا فول‌شارژ شده و سپس از آن منفعت گیری کنید.

نگهداری در شرایط مطلوب

نحوه نگهداری از پاوربانک
نحوه نگهداری از پاوربانک | نکات مهم مراقبت از پاوربانک_به رنگ صبح ۱۰

یکی دیگر از عواملی که حتی باوجود شارژ صحیح پاوربانک آن‌ را خراب می‌کند، عدم نگهداری آن در شرایط مطلوب است. روش نگهداری از پاوربانک در شرایط مناسب سخت نیست؛ فقطً باید دستگاه خود را از شرایط محیطی نامطلوب دور نگه دارید. به‌گفتن مثال برای سالم ماندن پاوربانک، باید از نگهداری آن در دمای بالا همانند زیر نور آفتاب، نزدیک به آتش و موارد شبیه خودداری کنید.

ادامه مطلب
آیا هوش اضطراب آثار منفی هم دارد؟_به رنگ صبح
آخرین مطالب

رطوبت و نفوذ آب مورد فرد دیگر است که می‌تواند سلامت پاوربانک شما را به‌چالش بکشد. احتمالا اگر بار اولی که پاوربانک را در این شرایط سخت نگهداری کنید اتفاقی نیفتد؛ اما به‌مرور زمان و با تکرار این نحوه نگهداری از پاور بانک، به‌زودی خرابی آن‌ را ناظر خواهید می بود. ضربه خوردن بدنه پاوربانک نیز می‌تواند کارکرد صحیح آن‌ را مختل کند.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

ادامه مطلب
هزینه 5 میلیون دلاری بیمه تام کروز در فیلم «ماموریت غیر ممکن 7»

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی