کنسول بازی دستی ایکس‌باکس
- تکنولوژی

کنسول بازی دستی ایکس باکس در راه است_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

مایکروسافت دیشب طی مراسم اختصاصی خود، از عناوین تازه و دلنشین در کنار نسخه‌های تازه ایکس باکس پرده برداشت. این مراسم یکی از دلنشین‌ترین رویدادهای تازه دنیای گیم می بود. «فیل اسپنسر»، مدیرعامل ایکس باکس، در حاشیه این اتفاقات ایده‌های جذابی را نقل کرد. او در مصاحبه جدیدی او گفت: «فکر می‌کنم باید یک کنسول دستی هم داشته باشیم.»

آیا باید چشم به راه اراعه کنسول بازی دستی ایکس باکس باشیم؟

فیل اسپنسر پیش‌تر حرف های می بود که یکی از طرفداران بزرگ کنسول‌های بازی دستی به‌شمار می‌آید. او در تازه ترین مصاحبه خود با IGN، به تشکیل کنسول بازی دستی توسط مایکروسافت اشاره کرده است. دلنشین این‌که فیل اسپنسر قبلاً تأیید کرده می بود که ایکس باکس بر تشکیل زیاد و معارفه محصول سخت‌افزاری تازه خود متمرکز شده است. گمانه‌زنی می‌بشود که این سخت‌افزار تازه، نوعی کنسول بازی دستی باشد. اسپنسر در اظهارات خود می‌گوید:

«آینده ما در قسمت محصولات سخت‌افزاری زیاد دلنشین خواهد می بود. من در رابطه کاری که تیم ما برای فرم فکتورها و راه حلهای گوناگون بازی‌کردن درحال انجام آن است زیاد شوق‌زده هستم. اتفاقات تازه ما زیاد تر روی بازی‌ها متمرکز می بود؛ اما در آینده در رابطه پلتفرم‌ها زیاد تر سخن بگویید می کنیم.»

کنسول بازی دستی ایکس باکس در راه است_به رنگ صبح ۴

انگارً مدیرعامل ایکس باکس نمی‌خواهد فقطً دستگاهی برای استریم بازی‌ها بسازد. به‌گفتن مثال، پلی‌استیشن پورتال به‌گفتن کنسول بازی دستی تازه سونی تنها ماموریت استریم بازی‌ها را دارد و روی خود دستگاه نمی‌تواند بازی‌ها را اجرا کند. باوجوداین، محصولات فرد دیگر چون Asus Rog Ally و MSI Claw از توانایی اجرای بازی‌ها به‌صورت محلی برخوردار می باشند. اسپنسر می‌گوید کارکرد محصولات ایسوس و MSI را زیاد تر می‌پسندد، و به گمان زیادً در نظر دارد کنسول بازی دستی ایکس باکس طوری طراحی بشود که همانند این دستگاه‌ها، بازی‌ها را روی خودش اجرا کند.

ادامه مطلب
با سقوط سهام انویدیا، مایکروسافت مجدد باارزش‌ترین شرکت جهان شد_به رنگ صبح
آخرین مطالب

انتظار می‌رود که در صورت ازراه‌رسیدن کنسول بازی دستی ایکس باکس، ناظر اجرای سیستم‌عامل ویندوز روی آن باشیم. به‌همین‌ترتیب این کنسول بازی نوعی PC قابل‌حمل خواهد می بود. ایکس باکس با تشکیل این چنین محصولی می‌تواند سهم قابل‌توجهی از فروش بازار را به‌دست آورد و تعداد مشترکان سرویس Game Pass را افزایش دهد؛ به‌خصوص از آن‌جایی که سونی فعلاً در این قسمت با انتقادات بسیاری روبه رو شده است و حرفی برای گفتن ندارد.

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
معاون اپل استراتژی‌های این شرکت درمورد مدل‌های گوناگون آیپد را توضیح داد_به رنگ صبح

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی