میتسوبیشی اوتلندر
- تکنولوژی

میتسوبیشی اوتلندر در نمایشگاه ماشین شیراز ۱۴۰۳ حاضر شد، وارداتی تازه آرین‌موتور_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

شرکت آرین موتور در نیمه دوم دهه ۱۳۹۰ و دوران رونق واردات ماشین، عمل به اراعه میتسوبیشی اوتلندر در کنار دیگر مدل‌های این برند ژاپنی کرده می بود. اکنون و بعد از آزادسازی نسبی واردات ماشین، بار دیگر اوتلندر به بازار ایران بازگشته است. آرین‌موتور در نمایشگاه ماشین شیراز ۱۴۰۳، از نسخه تازه میتسوبیشی اوتلندر رونمایی کرد.

مشخصات میتسوبیشی اوتلندر تازه

اوتلندر هم‌اکنون در نسل چهارم خود به سر می‌برد. این نسل از سال ۲۰۲۱ داخل بازارهای جهانی شده است و با چندسال تأخیر، اکنون آن را در کشورمان نیز ناظر هستیم. نسخه‌های وارداتی اوتلندر تازه به ایران، مربوط به نسخه خواست چین این ماشین می باشند. این نسخه‌های از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر هیبریدی خفیف منفعت می‌برند، درحالی‌که دیگر نسخه‌های این ماشین با موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی نیسان اراعه خواهد شد. موتور ۱.۵ لیتری هیبریدی خفیف در میتسوبیشی اوتلندر قادر است تا حداکثر ۱۶۰ اسب‌بخار قوت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد کند.

ادامه مطلب
ایرباد Earbuds Ultra Open با طراحی تازه و قیمت 299 دلار معارفه شدند
میتسوبیشی اوتلندر در نمایشگاه ماشین شیراز ۱۴۰۳ حاضر شد، وارداتی تازه آرین‌موتور_به رنگ صبح ۹

شتاب صفرتاصد رسمی اوتلندر تازه نزدیک به ۱۰ ثانیه اظهار شده است و حداکثر شدت آن نیز ۱۹۵ کیلومتربرساعت خواهد می بود. این ماشین با دو چیدمان ۵ و ۷ نفره به بازار کشورمان می‌آید. مصرف سوخت ترکیبی نسخه ۵ نفره ۷.۳ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر و مصرف ترکیبی نسخه ۷ نفره نیز ۷.۵ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر خواهد می بود.

نسخه ۵ نفره اوتلندر به‌گفتن تیپ پایه این ماشین شناخته خواهد شد. امکانات این تیپ به شرح زیر است:

آخرین مطالب
ادامه مطلب
شرایط فروش لاماری ایما هیبرید اظهار شد + جدول اردیبهشت 1403_به رنگ صبح

شش کیسه هوا، اتوهلد، ABS ،EBD ،ESC ،LDWS ،FCW ،TCS ،HBA ،BAS، کنترل شدت در سربالایی و سرپایینی، قفل ضد سرقت، فرمان برقی، سیستم نوربالای خودکار، تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ جهت، تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ‌های جلو، آینه‌های جانبی برقی با قابلیت تاشوندگی و گرم‌شوندگی، مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات سرگرمی با حمایتاز بلوتوث، خروجی برق ۱۲ ولت، فرمان چرمی تجهیزبه دکمه‌های کنترلی، چهار حالت رانندگی (Normal ،Snow ،Eco ،Surface)، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور، قابلیت جمع‌شوندگی صندلی‌های ردیف عقب، سیستم صوتی با ۶ عدد بلندگو، کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب، خروجی تهویه برای سرنشینان عقب، کنسول میانی جلو و عقب به همراه زیرآرنجی، ترمز پارک برقی، هدآپ دیسپلی و رادار نقطه کور.

نمایشگاه خودرو شیراز
میتسوبیشی اوتلندر در نمایشگاه ماشین شیراز ۱۴۰۳ حاضر شد، وارداتی تازه آرین‌موتور_به رنگ صبح ۱۰

در نسخه گران‌تر هفت نفره، امکانات بیشتری را خواهیم دید. این تجهیزات عبارت‌اند از: دوربین ۳۶۰ درجه، درب صندوق برقی، صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی راننده. تا این مدت قیمت و زمان فروش این ماشین در بازار ایران اظهار نشده است.

ادامه مطلب
برای اولین‌بار ویدیویی از با اهمیت ترین فرایند تقسیم سلولی انتشار شد

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی