اپل می‌خواهد نازک‌ترین آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ را بسازد
- تکنولوژی

اپل می‌خواهد نازک‌ترین آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ را بسازد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

اپل چند زمان پیش از آیپد پرو تازه با تراشه M4 رونمایی کرد که با ضخامت ۵.۱ میلی‌متری حتی از آیپاد نانو نازک‌تر می بود. اکنون بلومبرگ در گزارشی تازه می‌گوید اراعه این دستگاه عرصه‌ساز ورود دستگاه‌های اپلی تازه به بازار خواهد شد که قرار است نازک‌ترین و سبک‌ترین دستگاه‌ها در دسته خودش باشند.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در یادداشت جدیدی مدعی شده است آیپد پرو M4 اغاز‌کننده کلاس جدیدی از دستگاه‌های اپل خواهد می بود که هدفشان تصاحب گفتن نازک‌ترین و سبک‌ترین محصولات در برابر رقباست. گرمن در این گزارش اطلاعات قبلی را که رسانه The Information آشکار‌ کرده می بود، قبول می‌کند. بر پایه این اطلاعات سری آیفون ۱۷ مدل جدیدی با طراحی تازه خواهد داشت که زیاد نازک‌تر از آیفون‌های جاری خواهد می بود.

ادامه مطلب
نسل تازه اسپیکر Beats Pill با عمر باتری 24 ساعته معارفه شد_به رنگ صبح

آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ نازک‌تر خواهد شد

خبرنگار بلومبرگ می‌گوید اپل این چنین روی نسخه‌های تازه مک‌بوک پرو و آیپد پرو کار می‌کند که از نسخه جاری نازک‌ترند. او باور دارد حتی اپل واچ نیز نازک‌تر می‌بشود تا این طراحی تازه در همه محصولات این شرکت پیاده‌سازی بشود.

اپل می‌خواهد نازک‌ترین آیفون، مک‌بوک پرو و اپل واچ را بسازد_به رنگ صبح ۴

مسئله دلنشین این‌جاست که مک‌بوک پرو سال ۲۰۲۱ با بازطراحی ضخیم‌تر و سنگین‌تر شد. در این طراحی تازه، ناظر برگشت درگاه‌های مگ‌سیف، HDMI و کارت حافظه SD بودیم. اکنون باید ببینیم افت ضخامت این دستگاه مجدد به معنی حذف برخی از این درگاه‌ها خواهد می بود یا خیر.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آیفون 15 پرو مکس رکورددار سرعت دانلود در دنیای موبایل شد

مارک گرمن پیش‌تر حرف های می بود اپل واچ X با طراحی جدیدش بزرگ‌ترین تحول در طراحی ساعت هوشمند اپل را تشکیل می‌کند. بااین‌حال، تا این مدت نمی‌دانیم این دستگاه چه وقتی معارفه می‌بشود. این چنین اشکار نیست مک‌بوک پرو با طراحی تازه در چه تاریخی به بازار می‌آید.

باتوجه‌به این که طراحی تعداد بسیاری از محصولات اپل به بلوغ رسیده است، این شرکت می‌تواند با تمرکز بر افت ضخامت آن‌ها، سخن‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشد. اما باید ببینیم عکس العمل مصرف‌کنندگان به این تحول مثبت است یا خیر.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی