iOS 18 و سیری
- تکنولوژی

در iOS 18 می‌توانید برای سیری یک نام تازه انتخاب کنید_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

اپل در iOS 18 ویژگی دسترسی به میانبرهای صوتی را اضافه کرد و اکنون که iOS 18 در حالت بتا در دسترس است، کاربران فهمید شده‌اند که می‌توان از این گزینه برای تعلق یک نام تازه به سیری منفعت گیری کرد.

به نقل از مک‌رومرز، با میانبرهای صوتی، می‌توانید یک عبارت سفارشی که Siri بتواند آن را بفهمد برای راه‌اندازی میانبرها و تکمیل «کارهای پیچیده» اشکار کنید. یکی از میانبرهایی که می‌توانید تنظیم کنید، جایگزینی برای فرمان «Hey Siri‌» است.

منفعت گیری از میانبرها برای انتخاب نام تازه سیری

به‌منظور تنظیم یک میانبر صوتی برای سیری، برنامه تنظیمات را باز کنید، به Accessibility بروید و به پایین اسکرول کنید تا به میانبرهای صوتی برسید. از آنجا، روی «Setup Vocal Shortcuts» بزنید و «Siri‌» (نه Siri‌ Request) را انتخاب کنید. اکنون نام جدیدی را که می‌خواهید برای فعال‌کردن Siri منفعت گیری کنید، همانند «Computer» بنویسید.

بعد از تنظیم نام تازه، آن نام را برای فعال‌کردن Siri در آیفون به زبان بیاورید. دقت داشته باشید که منفعت گیری از این نام تازه به آیفون محدود می‌بشود و با دستگاه‌های فرد دیگر همانند HomePod همگام‌سازی نمی‌بشود، به این علت هم چنان باید از نام «سیری‌» برای آن دستگاه‌ها منفعت گیری کنید.

ادامه مطلب
اپل به گمان زیادً قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را با برچسب «بتا» اراعه می‌کند_به رنگ صبح
آخرین مطالب
iOS 18 و سیری

همانطور که در ردیت اشاره شده، اگر این ویژگی را تنظیم کنید، بعد از صداکردن این نام تازه، باید قبل از دادن دستورات بعدی چشم به راه بمانید تا سیری فعال بشود. در حالت عادی زمان منفعت گیری از سیری می‌توانید یک عبارت کامل همانند «هی سیری ساعت چند است؟» را بگویید، اما این روش با تنظیم میانبر صوتی کار نمی‌کند. این‌جا ابتدا باید کلمه فعال‌سازی را بگویید، مکث کنید و بعد از فعال شدن Siri، دستور ملزوم را بدهید.

ادامه مطلب
قیمت گمرکی آئودی Q4 e-tron اظهار شد؛ یکی از گران‌ترین وارداتی‌های جدید_به رنگ صبح

به علت همین تأخیر، به گمان زیادً این ویژگی چیزی نیست که زیاد تر افراد بخواهند به‌طور دائم از آن منفعت گیری کنند.

از میانبرهای صوتی می‌توان برای تنظیم یک فرمان صوتی برای اجرای هر میانبری منفعت گیری کرد. به‌علاوه می‌توانید برای برنامه‌ها و ویژگی‌های سیستمی همانند گرفتن عکس از صفحه، تحول حجم صدا، پیمایش، فعال‌سازی مرکز کنترل و موارد دیگر از این قابلیت پشتیبانی بگیرید. میانبرهای صوتی را می‌توان به جای گفتار، با یک صدای سفارشی دیگر جفت کرد و این یک گزینه دسترسی سودمند برای افرادی است که به راه حلهای جانشین برای فعال‌کردن ویژگی‌های سیستمی نیاز دارند.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی