ویوو V30 پرو به‌عنوان گوشی رسمی مسابقات یورو 2024 معرفی شد
- تکنولوژی

ویوو V30 پرو به‌گفتن گوشی رسمی مسابقات یورو ۲۰۲۴ معارفه شد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

مسابقات یورو ۲۰۲۴ هم‌اکنون در حال برگزاری است و در استادیوم‌های آلمان و حتی تبلیغات تلویزیونی آن ناظر وجود پررنگ برند ویو (Vivo) هستیم. در واقع یوفا و این برند چینی برای برگزاری مسابقات با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا «ویوو V30 پرو» را به‌گفتن گوشی رسمی مسابقات یورو ۲۰۲۴ معارفه کنند.

یوفا و vivo رسماً از ویوو v30 پرو به‌گفتن گوشی رسمی مسابقات یورو ۲۰۲۴ معارفه کرده‌‌اند. در بیانیه آن‌ها حرف های شده که ویوو V30 پرو با دوربین برند ZEISS خود قرار است «به کاربران پشتیبانی کند تا روایت سفر فراموش‌نشدنی خود» که مسابقات یور‌و ۲۰‌۲۴ یوفا است را گفتن کنند.

مدیر قسمت محصولاتِ خارج از سرزمین ویوو نیز در بیانیه می‌گوید که «قابلیت‌های عکاسی بی‌نظیر» vivo v30 امکانات بسیاری را برای به‌عکس‌کشیدن رویدادهای ورزشی به ارمغان می‌آورد.

ادامه مطلب
اپل انگارً می‌خواهد ظرفیت تشکیل تراشه‌های 2 نانومتری TSMC به‌دست آورد_به رنگ صبح

ویوو؛ نماینده انحصاری صنعت موبایل در یورو ۲۰۲۴

ویوو V30 پرو به‌گفتن گوشی رسمی مسابقات یورو ۲۰۲۴ معارفه شد_به رنگ صبح ۴

بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و یورو ۲۰۲۰ که در سراسر قاره اروپا برگزار شد، این چهارمین همکاری یکی از مسابقات بزرگ فوتبال با Vivo محسوب می‌بشود. این برند چینی این چنین در قبل برای تبلیغ دستگاه‌های خود مسابقات جام کنفدراسیون‌های سال ۲۰۱۷ با فیفا همکاری کرده می بود.

این چنین ویوو به‌طور انحصاری در استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات و اطراف آن می‌تواند تلفنهای خود را تبلیغ کند. علاوه بر این، تنها شرکت تولیدکننده گوشی با مجوز فعالیت در مناطق اختصاصی هواداران است.

ادامه مطلب
برای اولین‌بار ویدیویی از با اهمیت ترین فرایند تقسیم سلولی انتشار شد

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی